Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

käytetty PSO1/PSO2 pulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tbone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tbone

New Member
Kertokaa minulle te DCFIN.net:IN ihanat gurut, jos ostan käytetyn PSO1/PSO2 jolla on pelattu netissä. Kysymys kuuluukin voinko pelata sillä netissä omalla Dreamcastillani ?

Kiitos etukäteen ;)

Lyhyt vastaus: et voi.

Pitkä vastaus: jos saat omistajan vaihtumisen ilmoitettua Segalle, pääset pelaamaan. Tämä vaatiin _puhelinsoiton_ Segan Euroopan konttoriin, eli kaukopuhelun, joka voi periaatteessa kestää vaikka kuinka pitkään ja maksaa vaikka kuinka paljon. Koska minulla ei ole DC netissä, päätin olla näkemättä tuota vaivaa turhan takia, eli en soittanut Segalle ja ostamani PSO on edelleen nettikelvoton.

En ole itse koskaan joutunut suorittammaan tuota operaatiota, mutta se taitaa onnistua myös lähettämällä segalle e-mailia asiasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
En ole itse koskaan joutunut suorittammaan tuota operaatiota, mutta se taitaa onnistua myös lähettämällä segalle e-mailia asiasta.

Saattaa tuntua töykeältä, että sanon näin, mutta: kannattaako vastata, jos tieto ei ole ollenkaan varma?

Omat tietoni ovat siltä pohjalta mitä sain Segalta sähköpostia vuodenvaihteessa. Ainakaan minun tapauksessani he eivät suostuneet hoitamaan asiaa sähköpostitse.

Politiikka on toki saattanut muuttua suuntaan tai toiseen - siellä on saatettu nollata koodeja sähköpostin välityksellä vielä viime vuonna, mutta jos niitä on tullut liikaa, linjaa on saatettu kiristää.

Ylös Bottom