Aphex
Well-Known Member
Vastaus: Käyttäjien Battlefield 3 Videot
Viimeisin video: Brand New Kicks - Battlefield 3 Moments - YouTube
Viimeisin video: Brand New Kicks - Battlefield 3 Moments - YouTube
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Grrr. Mä kun ajattelin, ettei mun säälittävää kopterikuolemaa Sharqissa ehtinyt kukaan huomata, kun yritin teistä saada loppuun säälipisteet. Nyt se on kaikkien nähtävillä tubessauusin video. Take Them Down - YouTube
Kyseessä on itse asiassa keskeneräinen projekti johon laitoin tänään nopeesti musiikkia päälle ja tubeen. Ohan siinä ihan hienoja klippejä...
Varmaan viimeisin video vähään aikaan... toukokuun lopulla pitäis aloittaa taas työt, pelit jäihin tai ainakin pelitunnit tippuu minimiin... joten videoitakaan ei enää kerkeä..
Nyt ennen duunin alkua niin paljon hommaa hoidettavana että tämä jäi vähä puol tiehen... (eksu painosti julkasemaan... no ei vainskaan) ois kerinny perehtymään vast kunnolla syksyllä/talvella jos hommat ois ollu paketissa![]()
Tässä uusin videoni: Battlefield 3 - Heartbreaker
siinä olis nopee rykäsy..- Kuuntelin aamulla Dopea ja aattelin että pakko saaha vähä bäfää tohon taustalleEGO meinikiä.... You got no chance if you mess whit me
Sopii mulle!
No chance! - YouTube
(jes, kerrankin pääsin videolle ^^)
Löydyt myös tästä pätkästä, ollen sen ensimmäinen tilastomerkintä
[MEDIA]3832[/MEDIA]
Tässä uusin videoni: Battlefield 3 - Heartbreaker
Jälleen kerran upea video. Mistä Walkenin leffasta tuo olikaan tuo alun "mouse"-monologi?
Tässä olisi minun viimeisin pätkä, vähän erilaisia klippejä parin viikon ajalta. Erilainen Battlefield 3 -montage - YouTube
Että tekee vähän "erillaisia" videoita välillä on hyvä, koska vaihtelu virkistää. Tykkäsin.
Voishan itsekkin postata tänne pienen bf3 videon jonka tein muutama päivä sitten:
Battlefield 3 Tdm Daytage by Snowmanforeven - YouTube
"Daytage" koska päivän aikana hankitut klipit ja videokin on vähän päälle minuutin pitkä. Noh pitää tehdä jossain vaiheessa täysverinen montaasi video kuten esim: Berdu, Deviljou, Aphex jne...tekevät.
Tässä olisi minun viimeisin pätkä, vähän erilaisia klippejä parin viikon ajalta. Erilainen Battlefield 3 -montage - YouTube