Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Käyttäjien Battlefield 3 Videot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k0nna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Käyttäjien Battlefield 3 Videot

uusin video. Take Them Down - YouTube

Kyseessä on itse asiassa keskeneräinen projekti johon laitoin tänään nopeesti musiikkia päälle ja tubeen. Ohan siinä ihan hienoja klippejä...

Varmaan viimeisin video vähään aikaan... toukokuun lopulla pitäis aloittaa taas työt, pelit jäihin tai ainakin pelitunnit tippuu minimiin... joten videoitakaan ei enää kerkeä..
Nyt ennen duunin alkua niin paljon hommaa hoidettavana että tämä jäi vähä puol tiehen... (eksu painosti julkasemaan... no ei vainskaan) ois kerinny perehtymään vast kunnolla syksyllä/talvella jos hommat ois ollu paketissa :D

uusin video. Take Them Down - YouTube

Kyseessä on itse asiassa keskeneräinen projekti johon laitoin tänään nopeesti musiikkia päälle ja tubeen. Ohan siinä ihan hienoja klippejä...

Varmaan viimeisin video vähään aikaan... toukokuun lopulla pitäis aloittaa taas työt, pelit jäihin tai ainakin pelitunnit tippuu minimiin... joten videoitakaan ei enää kerkeä..
Nyt ennen duunin alkua niin paljon hommaa hoidettavana että tämä jäi vähä puol tiehen... (eksu painosti julkasemaan... no ei vainskaan) ois kerinny perehtymään vast kunnolla syksyllä/talvella jos hommat ois ollu paketissa :D
Grrr. Mä kun ajattelin, ettei mun säälittävää kopterikuolemaa Sharqissa ehtinyt kukaan huomata, kun yritin teistä saada loppuun säälipisteet. Nyt se on kaikkien nähtävillä tubessa :rolleyes:

Varsin kovat rush pelisessiot oli tuossa muutama tunti sitten, jossa tapahtui ihan hienoja vihollisen helikoptereiden tuhoamisia kunnon Rpg:llä. Mitään stingereitä tai muita ohjautuvia raketteja tarvita, vaan kyllä se homma hoituu rpg:llä :D

Battlefield 3, RPG to helicopters - YouTube

Video on noin 1 minuutin pätkä, mutta ihan kivahan siitä tuli kun ajattelee että nuo pätkät on vain yhdestä matsista.

siinä olis nopee rykäsy..- Kuuntelin aamulla Dopea ja aattelin että pakko saaha vähä bäfää tohon taustalle :D EGO meininkiä.... You got no chance if you mess whit me :D Sopii mulle!

No chance! - YouTube

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kattelin tätä videota uudestaan ja sattui heti alussa starttaamaan Spotifystä Fatboy Slimin Weapon of Choice (feat. Bootsy Collins). Ja jottei vielä ois tarpeeksi sattumia niin ton Weapon of Choicen musiikkivideossa esiintyy kukapa muu kuin Christopher Walken. :cool:

Sattui lyriikat suht hyvin kohdalleen ja kun heti perään tuli saman artistin Gangster Trippin' niin tuli nautintoa kerrakseen. Hieno video kyllä kaikenkaikkiaan ja kestää uudelleenkatsomista. :)

YouTube: Fatboy Slim - Weapon Of Choice ft. Bootsy Collins (Spotifyssä oleva biisi menee hitusen eri tahtiin, joten jos tätä biisiä tahtoo synkata tohon Berdun videoon niin ehkä helpompi/parempi sillä kuin tällä YT-versiolla)

parin viikon takaiset poistot. - YouTube
Siinä olis loput kovalevyn poistot parin viikon takaa... taas mennään ilman musiikkia. Sisältää jonkin verran kiroilua suomeksi....mukana pyörii monia tuttuja nimiä täältä foorumiltakin.
Huomenna töihin niin tämä on viimeisin videopäivitys varmaan pitkään aikaan. parin päivän mätöt hengessä mennään eli mukana olleelle squadille varmaan vähän enemmän iloa, mutta onhan siinä joitakin kivoja klippejä vaikka ei juuri olisi kentällä sattunut olemaan.

Tässä olisi minun viimeisin pätkä, vähän erilaisia klippejä parin viikon ajalta. Erilainen Battlefield 3 -montage - YouTube

Että tekee vähän "erillaisia" videoita välillä on hyvä, koska vaihtelu virkistää :). Tykkäsin.

Voishan itsekkin postata tänne pienen bf3 videon jonka tein muutama päivä sitten:

Battlefield 3 Tdm Daytage by Snowmanforeven - YouTube

"Daytage" koska päivän aikana hankitut klipit ja videokin on vähän päälle minuutin pitkä. Noh pitää tehdä jossain vaiheessa täysverinen montaasi video kuten esim: Berdu, Deviljou, Aphex jne...tekevät.

Että tekee vähän "erillaisia" videoita välillä on hyvä, koska vaihtelu virkistää :). Tykkäsin.

Voishan itsekkin postata tänne pienen bf3 videon jonka tein muutama päivä sitten:

Battlefield 3 Tdm Daytage by Snowmanforeven - YouTube

"Daytage" koska päivän aikana hankitut klipit ja videokin on vähän päälle minuutin pitkä. Noh pitää tehdä jossain vaiheessa täysverinen montaasi video kuten esim: Berdu, Deviljou, Aphex jne...tekevät.

Lyhykäisyydessän hieno video :) Eivätpä nuo minun videoni kummoisia montaaseja ole, kiinnostavimmat klipit vaan peräkkäin ja sopivaa musaa jos siltä tuntuu ;) Enemmänkin haluaisin tehdä, mutta valitettavasti tietokoneessani eivät tehot riitä monipuolisempien editointiohjelmien pyörittämiseen.

Ylös Bottom