Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kazaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Liian keskeneräinen ja Divx3n tukea ei playback filtterissä ole.

Tuota tuota. Keskeneräinen? Ominaisuuksiahan löytyy enemmän kuin Divx3.11:sta ikinä. Lisäksi curvea voi hallita miljoona kertaa paremmin. XviDistä ilmestyy about joka päivä uusi versio ja kaikki ovat täysin alaspäin yhteensopivia.

Miksi kaikissa maailman kodekeissa pitäisi olla Divx3 filtteri mukana?
Oletan että olet varmasti kuullut ffdshow MPEG-4 directshow filtteristä joka sulattaa kaikki XviDistä Divx5:seen ja sisältää mm. automaattisen quality controllin, noisen, luma säädöt jne.. olethan sentäs asioista perillä.

Joko muuten luit sen jutun vai vieläkö juttu kuulostaa vitsille?

P.S. Minä en ikinä kirjoita mitään sarkastisella sävyllä. Hieman naureskelen vain..

Minkäänlaisia viruksia en ole kohdannut ja hyvin toimii. Itse sillä etsin ja ehkä imutan uusimmat South Parkit, Simpsonit, Futuramat, leffat (joskus), ohjelmat (en yleensä). Kyllä sillä löytyy. ja kun viellä hankii sen Morphiuksen siihen niin se vissiin auttaa jotain (en ole kokeillut).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

Tuota tuota. Keskeneräinen? Ominaisuuksiahan löytyy enemmän kuin Divx3.11:sta ikinä. Lisäksi curvea voi hallita miljoona kertaa paremmin. XviDistä ilmestyy about joka päivä uusi versio ja kaikki ovat täysin alaspäin yhteensopivia.

Okei kieltämättä haukun tuota vähän huonolla pohjalla koska en ole vähään aikaan encodannut kovalevyn rikkoutumisen takia. Tarkoitus olisi iskea raidiin kolme Seagaten 'cuda IV:tä niin johan helpottaisi mutta ne maksaa saatanat. Lupaan testata tuota uudemman kerran sitten kun kerran uskallat noin varauksetta kehua.

Miksi kaikissa maailman kodekeissa pitäisi olla Divx3 filtteri mukana?

Että voin saavuttaa katu-uskottavuutta olemalla old-school ja käyttämättä uudempia codekkeja viimeiseen asti tietty. Okei okei, itse valitan ihmisistä jotka valittavat DOS-pelien toimimattomuudesta NT-pohjaisissa käyttiksissä, olen siis tekopyhä. Haasta oikeuteen

Oletan että olet varmasti kuullut ffdshow MPEG-4 directshow filtteristä joka sulattaa kaikki XviDistä Divx5:seen ja sisältää mm. automaattisen quality controllin, noisen, luma säädöt jne.. olethan sentäs asioista perillä.

Nyt kun mainitsit niin sanopas oletko kokeillut tuota sen DivX5:n kaverina?

Joko muuten luit sen jutun vai vieläkö juttu kuulostaa vitsille?

Luen sen stargaten jälkeen :P

jos olet keiu harkinnut barracuda nelosia raidiin niin kannattaa todellakin ostaa niiden kanssa toimiva raidiohjain, ainakin hpt:llä ja promisella on ollut ongelmia juuri barrucuda nelosten kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Nyt kun mainitsit niin sanopas oletko kokeillut tuota sen DivX5:n kaverina?

Olen. En käytä muuta playback filtteriä kuin tuota. Mitäs siinä on erikoista? Tein Divx5:lla parin päivän ajan testejä ja totesin että pysympä XviD:ssä :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
jos olet keiu harkinnut barracuda nelosia raidiin niin kannattaa todellakin ostaa niiden kanssa toimiva raidiohjain, ainakin hpt:llä ja promisella on ollut ongelmia juuri barrucuda nelosten kanssa.

Tuo tieto muuten tuli enemmän tarpeeseen kuin uskotkaan. HPT oli juuri se mikä oli tähtäimessä mutta nyt taitaa suunnitelmat muuttua.

Ylös Bottom