Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kenestä konsoliFINin mestari manageri?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja el Matador
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sillisalaatti ilmoittautuu mukaan skabaan...

Varoituksen sana kaikille: Varokaa huijareita! osakllistuin futiksen MM-kisojen aikaan smallworlissa jonku hepun liigaan jonne piti maksaa "osallistumismaksu" 10:a. Pelimiehenä tottakai maksoin tuon koska nuo osallistumismaksut luvattiin jakaa kolmen parhaan kesken palkintorahoina. Voitin sen divarin ja jäin oottelemaan palkintoani... n. 200 :a(tuokin summa tippui siinä kisan aikana)...

Arvatkaas kuuluiko niistä rahoista tai koko hepusta enää mitään... Niinpä. Sinne meni manit mutta pääasia että voitin!
 
Ensimmäinen kierros takana ja Berghall Shemales näyttää pitävän kärkeä aika selvällä erolla. No, kolmannelta tilalta on hyvä lähteä nostamaan sijoitusta. :)

Aika moni joukkue on vielä vajaa vaadittavista pelaajista, minkä takia he eivät saaneet ollenkaan pisteitä. Kannattaa korjata joukkueet pikimiten, että rupeaa saamaan pisteitä. Muuten voi heittää hyvästit divisioonan kärjelle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ensimmäinen kierros takana ja Berghall Shemales näyttää pitävän kärkeä aika selvällä erolla. No, kolmannelta tilalta on hyvä lähteä nostamaan sijoitusta. :)

Osa joukkueista aloittaa pelinsä vasta tänään. Liverpoolin ja Arsenaalin pelaajilta pitäis ainakin ropista muutama lisäpiste mulle. :D
 
Maalivahtivalintani (Enckelman) näyttäisi olevan loistava löytö. Tänään torjui Owenin rankkarinkin.
 
Jep, Liverpooliin ja Arsenaaliin uskon minäkin. Hyypiä, Seaman ja Ljungberg tuo pisteet kotiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Aika moni joukkue on vielä vajaa vaadittavista pelaajista, minkä takia he eivät saaneet ollenkaan pisteitä. Kannattaa korjata joukkueet pikimiten, että rupeaa saamaan pisteitä. Muuten voi heittää hyvästit divisioonan kärjelle.

Mä olin unohtanut ostaa tarvittavan määrän pelaajia. Kävin just korjaa tilanteen. No täytyihän teille antaa vähän etumatkaa, niin olisi vähän jännitystä kisassa. :D
 
Hemmetti joutu heti käyttää tradet pois, ku oli tullu epähuomiossa mukaan pari loukkaantunuttta pelaajaa.. mm. Juninho. Noh onneks kausi on pitkä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Jep, Liverpooliin ja Arsenaaliin uskon minäkin. Hyypiä, Seaman ja Ljungberg tuo pisteet kotiin.

Mullaki oli Ljungberg eka, mut piti vaihtaa ku se on näköjää vielä loukkaantunu.
 
Super manageri minä! Annoinpa teille sitten vähän tasoitusta, nimittäin mulla on viisi pelaajaa loukkautuneitten kirjoissa ja kaikki vaihto mahikset on käytetty. Hyvästi liiga johto :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Super manageri minä! Annoinpa teille sitten vähän tasoitusta, nimittäin mulla on viisi pelaajaa loukkautuneitten kirjoissa ja kaikki vaihto mahikset on käytetty. Hyvästi liiga johto :(

Mä oon TÄYSIN samassa tilanteessa
 
Sanoinhan etten tiedä jalkapallosta paskan vertaa. Tähtäimenä on olla olematta jumbo liigan päätyttyä. :)
 
Säikähdin jo vähän kun sunnuntaina keikuin sijalla 7, mutta huomasin ettei pisteitä ollut päivitetty, ja nyt kun viikonlopun pisteet on tilillä niin tein huiman nousun sijalle 2.

*onnittelee itseään*

Joka tiistai pitäisi tulla yksi uusi ilmainen vaihto käytettäväksi, joten jos tuon Ljungbergin pääsen vielä vaihtamaan niin mestaruus alkaa jo häämöttämään. :)
 
He-hee! Mäkin olen avannut pistetilini ja sain yhden ramman vaihdettua pois. Viimeisestä sijasta tulee varmasti kova taisto. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
nyt kun viikonlopun pisteet on tilillä niin tein huiman nousun sijalle 2.

Ja mä oon sun takana kolmen pisteen päässä (joten seuraavalla kierroksella joudut antamaan tietä :D ) , mut Berghall on kyl repiny aika vakuuttavan johon. ;)
 
Kaijanpalon kotkat aloitti erittäin vakuuttavasti, vaikka vain kolme äijää joukkueesta olikin eilen tulessa. Ashley Cole keräs yksin pitkälle kolmattasataa pojoa. Ei mee montaa kierrosta kun Berghallin 700 pisteen ero on kurottu kiinni.
 
Ylös Bottom