Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keräiletkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harvester
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on noita jääkiekkokortteja muutama.
Maalivahteja 93 (laskin just)
ja seassa oli 1 Wayne Gretzky vuodelta 94

Kaikki on suunnilleen tosta 94 tai vanhempia.
Ei oo muita kuin maalivahteja.

Keräsin joskus SUNSET jalkapallokortteja joissa on siis suomenliigan pelaajat.
Ja täytyypä vielä mainita että Mikko Kaven pelasin aikoinaan Lahden Kuusysissä ja siinä kortissa olevat hanskat on mulla jossain. Sain ne siltä. :D

Ja täytyypä vielä mainita että Mikko Kaven pelasin aikoinaan Lahden Kuusysissä ja siinä kortissa olevat hanskat on mulla jossain. Sain ne siltä.
Wow! Mä oon päässyt Jarmo Myllyksen kanssa samaan kuvaan ruotsinlaivalla joskus -95 kun Rauman Lukko risteili samalla aluksella. Ja tarjos vielä pullon limsaa mulle :)

Eipä nuo ole mitään verrattuna siihen, kun viime kesänä pääsin Niemisen Villen kotikulman baariin Stanley cupin vuoksi järjestettyihin juhliin. Isoäiti nääs tuntee Niämisen Villen äidin. Pääsin jopa koskemaan pokaaliin (useasti) ja poseeramaan kameran edessä Niemisen vierellä, toinen käsi Stanley cuppia silittäen :) Olipa vielä täysin aito pokaali eikä mikään kurja kopio, hähää! ;) Ja onpa vielä hänestä kuva Hershey bearsin paidassa kirjoituksella "JOELILLE" ja nimikirjoitus loppuun, jääkiekkomaila ja joku kortti. Niin ja Raipe käy kesäisin ryyppäämässä kotikyläni Nesteellä :D

No huh. Tuo on jo aika kova temppu kun oot kosketellut yhtä maailman tavoitelluimista palkinnoista.. Varmaan todella mahtava fiilis! :)

Minäkin olen keräillyt lätkäkortteja joskus muinoin. Taitaa olla yhteensä jotain 2000kpl. Erikoiskortteja on jotain 100kpl. Muutama erikoiskortti sarja on kokonaan ja kalleimpien yksittäisten korttien arvo oli tuolloin jotain 500mk. Yhteensä korttien arvo oli ehkä 6000mk. Veljelle sattui kerran hauska juttu. Hän osti suuren laatikollisen kortteja kerralla, laatikon hinta oli jotain 700mk. Myyjä myi kuitenkin koko laatikon 35mk:lla, vaikka se oli yhden pussin hinta. (älkää vaan kertoko kenellekään :p )

Perhosia olen keräillyt myös. Meni vaa hermot ku koit söi mun kokoelmani. Jaksoin kuitenkin kerätä perhosia vielä tämän ikävän tapahtuman jälkeenkin. Kokoelmista löytyy mm. Ritariperhonen, Siilikehrääjä, Horsmakiitäjä, Apollo perhonen, Lounaan angervokiitäjä ja monia muita. Ehkä reilu 100 erilaista.

Peepmaster:

Älä vähättele! ;)
Toi oli muuten sinä päivänä, kun Suomen jalkapallomaajoukkue pöllytti jotain huippumaata 4-1...olikohan Saksaa vastaan. Täydellinen päivä.

Toi Stanley cup on kyl aika kova juttu.
Perhoset on pelottavia suurennettuina.
Eipä se maalivahdinhanska juttu mikään iso juttu ollutkaan mutta ajattelin vaan jos jollain on se kortti :)

no vittu sukkia....

Ei vaa....
Muhun toi keräily homma ei oo oikein iskeny....
Mutta satun ostelemaan aikapaljon pelejä ja niitä löytyykin ihan kivasti niin voisi melkein sanoa että mä ''keräilen'' pelejä..

Niin juu ja sitten yleensä laitan hyllyn päälle kaikkee peliaiheista
sälää...
Kuten. pleikkari lippiksiä, Isoja pelimainoksia (esim.onimusha pelin koteloa muistuttava 1m korkee pahviloota) ym ym.....

En nyt sano että hirveästi keräilisin, mutta sarjiksia ja leffoja tulee ostettua aikalailla, joten onhan niitä jonkinlainen kokoelma...

Joo mäkin oon noita lätkäkortteja keränny oikein urakalla. Vanhin kortti on jostain 80-luvun alusta muistaakseni, Markus Mattson Winnipegin paidassa ja huippukuntoinen on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Meikä kerää japanilaisia idolikuvakirjoja^^ (aina kun oon "riittävästi" pengarii->netistä kirjat), J-Popia (Ayumi Hamasaki, Hikaru Utada, Matsu Takako jne.), netistä "doramaa"^^ ja jotain muuta mm. anime....
Mie oon tällänen J-fan^^

Minäkin kerään japanilaista musiikkia. En tosin poppia, menee vähän enemmän tuonne rockin puolelle. Tällä hetkellä on läjä DVDitä, CDitä ja VHSiä, sitten koneelle on kertynyt joku ~800 promovideota tai bootleggiä yms. joku sata gigaa. Lähinnä 80-90-luvun vaihteesta ja 90-luvun alun bändejä hakusessa. Animea joskus pienenä tuli harrastettua, sitemmin mennyt pelkästään tuohon musiikkiin ja videopeleihin.

Ylös Bottom