Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Kertakäyttö"-DVD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mcduck
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: "Kertakäyttö"-DVD

Corca sanoi:
Taisit ymmärtää lauseen vähän väärin (vai tuliko se rustattua huonosti) eli täysin sama näkökanta on molemmilla asiaan.
Ok, my bad. Kävi hetken mielessä josko tarkoitat sitä mitä tarkoititkin mutta kun oli juuri kierroksia koneessa niin tulkitsin sen kuitenkin toisin :)

frozen9999 sanoi:
mitakohan vikaa siina muka on etta luonnonsuojelijat taistelee niin luonnon kuin ihmisten/itsensa puolesta

Kuka on sanonut, että siinä on jotain pahaa, nyt olen jokaisessa viestissäni joutunut toteamaan, että minua syytetään asioista joita en ole sanonut. Sanoin itsekästä=ajatellaan omaa etua. Siinä ei ole minun mielestäni itsessään mitään pahaa!, etenkään keskustelun aiheena olevassa asiassa.

Vastaus: kertakäyttö-DVD

mcduck sanoi:
"Walt Disney- yhtiö aikoo kokeilla itsestään tuhoutuvia vuokrattavia DVD-levyjä. Keksinnöllä yhtiö pyrkii lisäämään elokuviensa suosiota kotikatsomoissa. Tuhoutuvan levyn ostaja voi käyttää sitä kahden vuorokauden ajan. Sen jälkeen kemikaalit tuhoavat dvd:n" (STT-DPA)

:p
Uh... Mielenkiintosta jos ei muuta. Kuitenki jotain rikkihappoa ja käyttäjä onnistuu sulattamaan koko kätensä :D

mcduck sanoi:
"Walt Disney- yhtiö aikoo kokeilla itsestään tuhoutuvia vuokrattavia DVD-levyjä. Keksinnöllä yhtiö pyrkii lisäämään elokuviensa suosiota kotikatsomoissa. Tuhoutuvan levyn ostaja voi käyttää sitä kahden vuorokauden ajan. Sen jälkeen kemikaalit tuhoavat dvd:n" (STT-DPA)

Aika hauska ja teknisesti vaativa. Mitä, jos se levy sulaa soittimen sisälle, kun siellä nuo lämpötilat kohoavat.

Tai sitten siinä tulee sellainen "tuhoa se itse"-ohjepaketti mukana...

kreivi1 sanoi:
Aika hauska ja teknisesti vaativa. Mitä, jos se levy sulaa soittimen sisälle, kun siellä nuo lämpötilat kohoavat.

Tai sitten siinä tulee sellainen "tuhoa se itse"-ohjepaketti mukana...

Käsittääkseni siinä levyn pinnalla on jotain kemikaaleja, jotka paketin avattaessa reagoivat hapen kanssa sillä tavalla, että levystä tulee lukukelvoton jonkin ajan päästä. Kokonaisuutena idea on mielestäni huono, mutta naarmuuntuneet levyt ovat vuokraamoissa jo jonkin asteinen ongelma. Itselläni on joitain leffoja jäänyt kesken naarmujen takia. Olisivat voineet laittaa Dvd-levyt koteloon, Minidiscin tyyliin.

Karma sanoi:
kuin Bushkin jo myönsi että ilmastonmuutos on todellinen ja sen aiheuttamiin muutoksiin on varauduttava tulevaisuudessa. Ja siinä vaiheessa kun jenkkien kotimaan teollisuuttaan varjeleva johto myöntää tuollaisen asian niin muun maailman tulisi olla aika huolissaan tulevaisuudennäkymistä. Itse asiassa aivan luonnollinen reaktio olisi saada paniikkikohtaus ja ryömiä peiton alle nyyhkyttämään.

Pahintahan ilmastonmuutoksen seurauksissa on se ettei kenelläkään ole tietoa kuinka pahaksi tilanne voi äityä.

Eiköhän toi Bussin myöntyminen ollu puhtaasti vaalikikka jolla koitetaan nuoleskella vihreitä äänestäjiä. se ei oman vaalikautensa aikana ole tehnyt mitään ympäristön hyväksi ja sen suurimat rahottajatkin/tukiat ovat hiili ja öljy yhtiöt että tuskin on hänellä mitään aikeita muuttaa tilanetta

Dark Master sanoi:
Eiköhän toi Bussin myöntyminen ollu puhtaasti vaalikikka jolla koitetaan nuoleskella vihreitä äänestäjiä. se ei oman vaalikautensa aikana ole tehnyt mitään ympäristön hyväksi ja sen suurimat rahottajatkin/tukiat ovat hiili ja öljy yhtiöt että tuskin on hänellä mitään aikeita muuttaa tilanetta
Toi on tosi sillä sitä yleensä katsotaan "suopeammalla" silmällä, joka ehtii ensin ajamaan asiaa vihreiden puolesta (vaikka se oliskin pelkkää bluffia)..Bushin ja Kerryn kisailu äänistä on välillä aivan naurettavaa :p

IMO koko juttu kääntyy vahvasti pelkästään videovuokraamoiden puoleen. Keräilijänä en halua yhden tai kahden katselukerran leffoja hyllyyni. Siinähän katoaa kokonaan roskan ympärille haalimisidealta pohja.

Dr Evil sanoi:
Olisivat voineet laittaa Dvd-levyt koteloon, Minidiscin tyyliin.
Sehän oli alunperin tarkoituskin, mutta koteloinnista luovuttiin sitten kustannussyistä, ja että soittimien tekeminen yhteensopiviksi CD-levyjen kanssa olisi helpompaa. Mun mielestä jo tavalliset CD:tkin kaipaisi koteloa päälleen, puhumattakaan sitten DVD:stä.

Jos nuo itsetuhoutuvat levyt joku päivä löytää tiensä Suomeen asti, loppuu videovuokraamoissa asiointi ainakin omalta osaltani siihen. Menee vähän hukkaan hyvä ajatus, ettei jokaisen tarvitse ostaa omaa kopiota leffasta jos ei sitä halua kuin kerran katsoa. Myisi ennemmin sitten netin kautta niitä leffoja vaikka yhden katselukerran mahdollistavassa muodossa. Olis jenkitkin tyytyväisiä kun ei tarttis käydä vuokraamossa edes hakemassa sitä elokuvaa, vaan vois vaan lojua senkin ajan sohvalla 3 Big Maciä leukojen välissä ;)

Ylös Bottom