Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kertokaapa hyviä rpg-pelejä psonelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ranssikukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ranssikukko

New Member
eli kertokaapa kaikki tietämänne rpg-pelit PSonelle
ja mitä itse niistä suosittelette hankkia

entä löytyykös nintendo 64:lle rpg-pelejä??

No en nyt kerro kaikkia vaan kerron ne hyviksi tietämäni. Elikkäs tietenkin Final Fantasy-sarja, Grandia, Xenogears ja Vagrant Story ja Chrono Cross. Noihin et varmaankaan mihinkään pety. N64:sen ropeista ei sitten ole kyllä mitään tietoa, muuta kuin että kone ei ole ainakaan ropeistaan kovinkaan kuuluisa.

Paras peli ikinä, eli Final Fantasy VII.
Sehän sattuu myös olemaan rope ja Psonen peli, ;)
Alundra(?) oli myös hemmetin hyvä ja hauskan zeldamainen (link to the past)

N64:n Paper Mario on kuulemma erinomainen rope. Itse hankin pelin tuossa viime viikolla jenkeistä näppärästi 10 euron hintaan, mutta enpä ole vielä ehtinyt peliä kokeilemaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ranssikukko
mistä noin halvalla?? ei taida löytyä pal-versiona ??
Toys 'R Us:sta tuo löytyi. Samalla mukaan tarttui muutama muukin peli (esim. Conker's Bad Fur Day, 4.90$ :D). Pelit olivat tietenkin myös uusia.

Paper Mario on ihan ok, mutta ainakaan minua se ei vienyt mukanaan. Varsinkin paljon kiitosta saaneet tappelut käyvät todella puuduttaviksi, vuoropohjaisuus on hyvä, mutta kaikki ne napinpainallukset ja ohjaintatin vispaukset eivät olleet mua varten.

Silti odotan GC:lle ilmoitettua Paper Mariota :), toivottavasti se on täysin uusi tarina. Monet ovat veikkailleet sen olevan tämä samainen Paper Mario, koska se julkaistiin N64:n elinkaaren päässä - nyt peli voisi tavoittaa yleisönsä paremmin.

Ylös Bottom