Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesä ja pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan OPA
Höh. Ei kesällä pelata konsoli- tai tietokonepelejä. Ja muutenkin kummastuttaa, että ihmiset jaksaa pelata yöt pitkät. Missä on kaverit? Itse ainakin vietän yöt mieluummin poppoossa kavereiden kanssa kuin padia piestessä.

Tosimies pieksää padia kavereiden kanssa. Ellei jotain irl-pelejä ala pelaamaan niin mitäpä muuta sitä tekemään :P

Tästä aiheestahan saisi kirjoitettua hauskan jutun PS2FINin sivuille. Frank, saanko lainata kuviasi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tästä aiheestahan saisi kirjoitettua hauskan jutun PS2FINin sivuille. Frank, saanko lainata kuviasi?
Saat. Jos mä saan lainata sun kuvia Unreal-Hawkista goottinahkatakissa ajelemassa ympäri nukkuvaa Nummelaa aiheuttamassa häiriötä ja juomassa kiljua laulaen Matti Nykäsen Samuraita.

Tai saat sä muutenkin lainata.

Koska tänä vuonna näyttäisi olevan vähintään kahden kuukauden kesäloma, minäkin Brutukseni aion ottaa ainakin jonkun vanhemman FF:n kesäkäsittelyyn. Mun tsägällä kun kuitenkin koko kesän sataa. Tai vaikka aurinko paistaisikin, niin parvekkeen ovi (ja sitäkautta parveke eegh) on kätevästi telkkarin ja pleikkarin lähietäisyydellä.

aika samalla tavalla sitä tulee pelailtua kesät talvet, kun talvella on päivät koulussa ja kesällä duunissa.. (loma? mitä se on?) Ainoana erona on se, että kesällä yleensä aloittaa pelaamisen vasta myöhemmin illalla. Mutta voishan tota ulkona pelaamista harkita, lainais kaverilta videotykin, menis parvekkeelle istumaan ja käyttäis naapuritalon seinää valkokankaana...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
loma? mitä se on?
Tänä vuonna pääsen vihdoin viettämään parin viikon mittaisen kesäloman. Edellisestä onkin suunnilleen kymmenen vuotta aikaa :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tänä vuonna pääsen vihdoin viettämään parin viikon mittaisen kesäloman. Edellisestä onkin suunnilleen kymmenen vuotta aikaa :p

Aah, nyt saa lomaa piitkästä aikaa. Firma konkkaan ja 14hlö kenkää. Onpas kivaa. Alkoon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Juu näin on. Mukavintahan on että se oli mun firma. Ei ole muuten helppo homma kertoa tollaselle kouluttamattomalle yli 45v. porukalle että ei tartte tulla enää maanantaina.
"Ne kaikki kenellä on työpaikka nostaa käden ylös! Älkääs hätäilkö..."
:( :( :(
En voi väittää tietäväni miltä sinusta tuntuu.

EDIT: Poistin keskustelumme tältä boardilta - yksityisasia kuitenkin kyseessä ja vähän väärässä topicissa.

Otan osaa Frank, mutta takaisin positiivismpiin tunnelmiin.

Me roudattiin kesäkuussa 2002 kavereiden kanssa PS2 ja videotykki niiden isovanhempien maatila/mökille, jonka pirtti pyhitettiin studioksi. Ikkunat pimennettiin, ja lakanalle sitten joko tv-kuvaa (MM-futis) tai pelaamista (PES2). Siellä oli koko kesäkuun vaihtuva miehitys, itse taisin oll 10 päivää pois töidän takia :mad:

Oli kumminkin todella hupaa. Suunniteltiin tarkasti päivät ja futisotteluiden tauoilla käytiin pikakalassa tai kokattiin nopeasti. Illalla kalalle, saunaan, kaljaa ja pelaamista.

Mökillä olo on mielestäni täysin yliarvostettua hyttysten, kylmän veden ja mutapohjien takia joten oli mukavaa viettää vaihteeksi tuollainen mökkikuukausi. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
Koska tänä vuonna näyttäisi olevan vähintään kahden kuukauden kesäloma, minäkin Brutukseni aion ottaa ainakin jonkun vanhemman FF:n kesäkäsittelyyn.

Kappas. Itselläni oli juuri samat suunnitelmat. Ajattelin pelata jonkun FF:n yhteen putkeen tallentamatta läpi :D

Ja siltä varalta että delaan pelissä vaikkapa 15 tunnin uurastuksen jälkeen pitää tehdä hyvä itsemurhasuunnitelma.

Ei koko kesää pidä käyttää pelaamiseen!!
Kesällä hengataan ulkona ja juodaan, eikä hakata pleikkaria.
Paitsi sitten jos vaikka sataa tai on kipee, tai jokin muu esto...

Ylös Bottom