Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesälomalla pelaaminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiips 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiips 360

New Member
Eli aikooko porukka pelailla kesälomalla... Itsellä ainakin aion, koska taas todella vahvaa pelitarjontaa kesäksi tulossa. Tietenkin myös ulos ja rannalle pitää mennä, jos ilmat ovat samaa tasoa, kuin nyt Etelä-Suomessa (pientä vahingoniloa sinne räntäiseen lappiin).

Tuolta konsolifinin julkaisulistasta keräilin näitä kesälomakauden julkaisuja ja lupaavalta näyttää. Tolla kesälomakaudella lähinnä ajattelin tota toukokuun puolestavälistä - heinäkuun puoleenväliin menevää ajanjaksoa. Varmaan on lomia muillakin ajanjaksoilla, mutta heitin tohon nyt vaan jotain...

KESÄLOMAKAUDEN PELIT (PS3)

Viikko 21:
-Haze
-Monster Madness: Grave Danger

Viikko 22:
-Race Driver: GRID

Viikko 23:
-Dragon Ball Z: Burst Limit
-LEGO Indiana Jones: The Original Adventures

Viikko 24:
-SingStar Vol. 2
-NASCAR 09
-Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
-Ferrari Challenge Trofeo Pirelli
-The Incredible Hulk
-Sid Meier's Civilization Revolution

Viikko 25:
-Buzz! Quiz TV
-Top Spin 3

Viikko 26:
-Battlefield: Bad Company
-Guitar Hero: Aerosmith
-Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
-Beijing Olympics 2008

Viikko 27:
-The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Viikko 28:
-MotorStorm: Complete Edition
-Kung Fu Panda

Julkaisupäivättömät kesäpelit:
-Call of Duty 4: Game Of The Year
-Soulcalibur IV
-Overlord: Raising Hell
-Bionic Commando
-F.E.A.R. Files
-Enemy Territory: Quake Wars

Kesällä nyt itsellä varmasti tulee GTAIV:tä pelattua, joka julkaistiin nyt, eikä siksi noissa listoissa. Listoista Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, SingStar Vol. 2, Battlefield: Bad Company, Guitar Hero: Aerosmith, Soulcalibur IV ja Enemy Territory: Quake Wars nyt ainakin kiinnostavat. Varsinkin toi ensimmäinen, eli MGS4 on nyt lähes pakko-ostos ja sen parissa varmaan monet kesätunnit vietän. Noi muut nyt itelle vähän sellaisia testaa, kun ehtii pelejä. Bad Company nyt jonkinverran kiinnostaa ja katsoo, miten homma demon perusteella toimii... Sekin voi päätyä ostokoriin. ;)

EDIT: Tein noi kaikki pelilistat ja koko topicin PS3:a silmälläpitäen, kun sillä itse lähinnä pelaan. Toki siitä huolimatta myös muut, kuin pleikkari pelimiehet (ja miksei naisetkin) saa kesäsuunnitelmiaan täällä kertoa. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Itselläni ei oo kesäloman julkaisupeleistä vakaita kiinnostuksia..
Eiköhän GTA IV ja Oblivion Goty oo niitä, joita sitten pelaan. Mutta koska ei tuu mitään uutuutta, niin ei oo täyttä pakkoa pelata (kuulosti tosi järkevältä). :D
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Pelaamistahan harrastetaan kokoajan, mutta kiva että kesällekin löytyy monenlaista pelattavaa. Vanhojen pelien lisäksi Metal Gear Solid 4 nyt on ehdoton pakkohankinta. Alone In The Dark 5:kin kiinnostaisi, mutta kun sen PS3-julkaisusta ei vielä mitään varmuutta ole... Ei taida kesäksi keretä tulla. Noh, Siren: Blood Curse nyt ainakin on tulossa piakkoin, niin kaippa sitäkin pelatessa kesäni kuluu. Sitten pitää vielä miettiä, jos Hazen hankkisi. Ja jos onnistun joku päivä laittamaan storen lompakkoon rahaa OP:n Visa Electronilla, niin Echochrome ehdottomasti tulee hankittua.

Että nyt alustavasti tällaisella suunnitelmalla mennään.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

On tullut kerättyä paljon hyviä psp ja ds pelejä ..kun käsikonsoleita tulee pelattua paljon kesällä ,mutta MGS 4 vie kyllä suurimman osan ajasta ja Gta4 myös ellei ole sillon jo sata prossaa vedetty...(tuskin).
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Alone In The Dark 5:kin kiinnostaisi, mutta kun sen PS3-julkaisusta ei vielä mitään varmuutta ole... Ei taida kesäksi keretä tulla.
Joo toi Alone in the Dark tulee muille konsoleille kesäkuussa (eli 360, Wii, PC ja PS2), mutta PS3-versio viivästyy ja tulee syksyllä. Joidenkin lähteiden mukaan syyskuussa. Se on kuitenkin varmaa, ettei kesään kyllä ehdi toi PS3-versio. Toivon mukaan versiot (PS3 ja XO) ovat kuitenkin samanlaisia.

Itse aion kyllä pelata kesällä, mutta ei ehdi niin paljon kun on paljon muutakin juttua. Mökillä olen monesti ja ainakin juhannus menee siellä ja varmaan saatan pari viikkoa putkeenkin olla mökillä. Ulkonakin varmaan olen aika paljon, mutta sitten kun kotona käyn niin kyllähän sitä tulee pelattua kun ei muuten oikein ehdi kesällä.

Pelejä tulee kyllä tosiaan hyvä valikoima kesäiltoihin (ja päiviin :)). Ehdoton pakko-osto on kyllä Metal Gear Solid 4 jota pelaan enimmäkseen sitten kesällä. Battlefield: Bad Company on toinen melko varma osto, jos ei vaan floppaa. BF-sarjasta pidän ja Modern Combatin omistin PS2:lle ja oli nettipeli tosi hyvä ja kun nyt on vielä kunnon yksinpelikin. Kolmas on luultavasti Soul Calibur IV jonka hankin, olen sen verran sarjan ystävä että pitää se kokea kun kolmososa oli hyvä PS2:lla. Ja en minä muuten oikein taistelupeleistä välitä, mitä nyt Tekkeniä joskus hakannut SC:n lisäksi.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Täytyy se ainoa pakollinen peli ostaa kesällä, ja se on tietenkin MGS4.
Pelailu jää todennäköisesti vähemmälle, säästellään niitä herkkuja sinne syksyn sadepäiville :P
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Mutta onko työttömillä edes minkäälaista kesälomaa :D
No joo, siis mökillähän mä yksikseni olen koko kesän, joten mun pelaamiseni nousee n. 16h/vrk
Ja ainakin se Kesäolympialais peli tulee ostettua :o :)
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Kyllä minä kesälläkin pelaan. Ninja Gaiden 2:n ostan kesäkuun lopussa tilille kolahtavasta ekasta palkasta. Lisäksi on tarkoitus jatkaa MGS:ään tutustumista sarjan toisen ja kolmannen pelin kanssa, ja pelata sitten heti perään se neljäskin osa. Suunnitelmissa on myös ostaa Army of Two ja pelata kaverin kanssa Livessä co-oppina. Sitten on liuta muitakin ostettavia pelejä, mm. Ridge Racer 7 ja Resistance. Tiedä sitten kuinka paljon noita tulee pelattua. :p
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Ai Kabanossi tajuaa Ridge Racerin hyvyyden?! ;)

Kyllähän sitä kesälläkin tulee pelattua ihan samalla tavalla. MGS4, Ninja Gaiden 2, echochrome, Wipeout HD, Haze ja Bionic Commandon remake nyt ainakin ilmestyvistä peleistä tulee mieleen ja sitten on vielä noi jo ilmestyneet yksinpelit mitkä on jäänyt väliin, jotka ehkä nyt koulusta valmistumisen myötä saa pelattua (Mass Effect, Lost Odyssey, Folklore, Oblivion, GTA, Mario Galaxy jne.) + vakiot nettipelit ja scorepelit (Club, SSDHD jne.) mitä pitää hakata.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Ai Kabanossi tajuaa Ridge Racerin hyvyyden?! ;)

Kyllähän sitä kesälläkin tulee pelattua ihan samalla tavalla. MGS4, Ninja Gaiden 2, echochrome, Wipeout HD, Haze nyt ainakin ilmestyvistä peleistä tulee mieleen ja sitten on vielä noi jo ilmestyneet yksinpelit mitkä on jäänyt väliin, jotka ehkä nyt koulusta valmistumisen myötä saa pelattua (Mass Effect, Lost Odyssey, Folklore, Oblivion, GTA, Mario Galaxy jne.) + vakiot nettipelit ja scorepelit (Club, SSDHD jne.) mitä pitää hakata.

En mä ennen Riiiidge Racereista välittänyt, mutta demo kolahti ja kovaa. :p

Cyruksen viestin luettua voin lisätä pelattaviin peleihin Wipeoutin, Hazen ja Echochromen. Niin ja Patapon.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

GTA4:sta ja MGS4:sta tulee kesä pelattua :) ei muuta.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

No jos jo demo kolahti kovaa, niin lopullinen peli tulee viemään tajunnan. ;) IMO tällä hetkellä paras arcade-ajelu, mitä on tehty.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Miten voisin olla pelaamatta, kun kesällä julkaistaan Metal Gear Solid 4, Ninja Gaiden 2, Alone in the Dark, ja WipEout HD? Aivan liian monta hienoa peliä tulossa.
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Kesällä tulee pelattua GTA 4:sta, hankittua ehdottomasti Top Spin 3 ja mahdollisesti vielä MGS 4... Syksyllä tulee sitten tämän vuoden THE PELI eli STAR WARS: THE FORCE UNLEASHED
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Mulla tulee varmaan pelattua GTA 4:sta, Battlefield Bad Companya ja Metal Gear Solid 4:sta ainakin...

Kattoo nyt jos jossain vaiheessa hakis ton Bournen käytettynä jostain... Ei nyt aivan pakko hankinta ole mulle, kuten MGS4 ja BF:BC...
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Kyllähän sitä pitää kesälläkin pelailla. Kesän pelailut menee varmaan GTA IV:n, GT5 Prologuen ja toivottavasti NASCAR 09:n parissa. Pitää todellakin toivoa, että tuo tämän vuotinen versio NASCARista olisi ostamisen arvoinen.

Myöskin Uncharted - Drake´s Fortune vaikuttaa mielenkiintoiselle pelille, jonka voisi hommata. Tämä peli on mennyt ihan ohi kokonaan, kun olen boxin aiemmin omistanut.

Mutta mitenkäs tämä Metal Gear Solidin nelososa? Pääseekö peliin sisään ollenkaan, jos viimeisin MGS mitä on pelannut, on niinkin kaukaa kun NES ajoilta? :D
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Eihän kesällä ehdi kun tulee futiksen em-kisat herran jestas:eek:
 
Vastaus: Kesälomalla pelaaminen?

Mutta mitenkäs tämä Metal Gear Solidin nelososa? Pääseekö peliin sisään ollenkaan, jos viimeisin MGS mitä on pelannut, on niinkin kaukaa kun NES ajoilta? :D

Kojima itsehän totesi, että juonesta tulee sellainen, johon pääsee kaikki sisään. Toisinsanoen jouni tarjoaa paljon viitteitä ja nostalgiaa vanhoihin MGS sarjan peleihin ja kaikkea edelliseen viittavaa ei ymmärrä, jos ei sarjan edellisiä osia pelannut. Itse pääjuoni kuitenkin sellainen, että siihen pääsee sisään ja sen perusideat ymmärtää, vaikkei sarjan edellisiä osia pelannut.
 
Ylös Bottom