Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Demojen asennusvirhe!

Kellään mtn apuja tähän tilanteeseen?
Kokeilepa sitä, että poistat kaikki demot (asennetut ja asentamattomat) ja sitten lataat yhden käyttämättä taustalatausta (eli kun Storessa valitset Download, anna sen olla siinä, kunnes lataus on valmis ja demo automaattisesti asentunut).
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En nyt oikein tiedä kuulukko tähän ketjuun, mutta kuuluuko taustalatausten keskeytyä kun konsoli menee valmiustilaan? Laitoin yöksi demoja lataukseen eikä yksikään kerinnyt valmistua, vain ensimmäinen oli latautunut jonkin verran. Heti kun otti pois valmiustilasta alkoi lataukset taas edetä. :confused:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mikähän 'mun' CoD5:ssä on kun se jumittaa aina. Se jumittuu alku videoon siten, että mikään muu kuin PS näppäin ei toimi. Toinen on se, että se jumittuu reading HDD -kohtaan. Aluksi kaatuili harvoin, mutta nyt se tekee sitä niin paljon, että se häiritsee pelaamista. Saattaa kaatua 5 kertaa putkeen. Muuten peli kyllä toimii. Pelkään vaan, että ennen pitkää hajotan lainassa olevan peli ja konsolini. Sillä ''Reading HDD'' kohassa ei peliä saisi sammuttaa.

Oisko apuja? Kiitos!

E: muissa peleissä ei ole ongelmaa ollu
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Olen koko päivän plärännyt eri keskutelujuttuja, mutta minulle tullutta palautusongelmaan en löytänyt. Alku tarina on tuttu, plelikka ei lue levyjä, varmuuskopio ulkoselle levylly, pleikka huoltoon ja vähän ajan odottelun jälkeen huollettu uuden näköinen pleikka saadaan huollosta.

Tähän asti business as usual. Sitten palautan varmuuskopion ja sekin näyttää toimivan tosi näppärästi. Lopputulos pleikka palautettu, mutta yksi käyttäjäprofiili ei ole palaudu, eli ei siis näy palautettujen profiilien joukossa ollenkaan:(. Toisesella profiililla Little Big Planet ei toimi. :(. Eniten vaiva tuo puuttuva käyttäjäprofiili ja kaikki siihen liittyvät savet. Kyseessä on vielä pojan käyttäjäprofiilista, joten itku ja kiukkua on tiedossa, jos asia ei korjaannut.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa? Tietääkö kukaan voiko ongelmaa ratkaista mitenkään?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa? Tietääkö kukaan voiko ongelmaa ratkaista mitenkään?
Voi. Tee palautus uudestaan. Siinä tuntuisi olevan jokin himmeä bugi, jonka vuoksi jotkin profiilit jäävät ensimmäisellä palautuksella välistä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Semmosta kysyisin (tiedän jo vian PS3) eli tuo Blu-Ray
lukijan rikkoutuminen ja PS3 ollu hallussa 2wuotta ni eikös sen saa niillä ns. "Virhetakuilla" takasin? Pitääpä ettiä kuitti :O
 
Muistitikku

Semmosta kysyisin, että kuinka tallennan profiilini muistitikulle kun kone lähdössä vaihtoon ja en haluisi menettää tota CoD4 vika prestige accounttiani että kertokaa joku viisaampana.
Niin ja paljonko on yks Giga Megoina :o
 
Vastaus: Muistitikku

Semmosta kysyisin, että kuinka tallennan profiilini muistitikulle kun kone lähdössä vaihtoon ja en haluisi menettää tota CoD4 vika prestige accounttiani että kertokaa joku viisaampana.
Niin ja paljonko on yks Giga Megoina :o

Accounttia ei voi mitenkään tallentaa, koska se on netissä aina ja ikuisesti. (siis vuoteen 2012 asti ;)) Pelin savet voit ihan kopioida tikulle.
edit: eli siis acco on aina turvassa. :)
 
Vastaus: Muistitikku

Accounttia ei voi mitenkään tallentaa, koska se on netissä aina ja ikuisesti. (siis vuoteen 2012 asti ;)) Pelin savet voit ihan kopioida tikulle.
edit: eli siis acco on aina turvassa. :)


Eli otan vaa sähköpostin ja salasanan muistiin? Enkä poista Accountteja pleikalta?
 
Vastaus: Muistitikku

Kyllä kaikki pelitallennukset kannattaa joka tapauksessa kopioida esim. muistitikulle talteen.

Vielä semmosta kysyn, että kauanko kestää PS3 huolto Verkkokauppa.comin kautta? Niin ja siis tarkoitin tossa sitä,että miten saan ne KÄYTTÄJÄT tallennettua tikulle?? :confused:
 
Vastaus: PS3 Demojen asennusvirhe!

on tuo demojen ja pelien asennus auttamattoman hidasta, äsken asentelin GT5: prologuen uudestaan koneelle, peli vei 35 minsaa ja päivitys 15 minsaa...
ja WipeOut:HD pitäs asennella, siinäki meni muistaakseni pieni ikuisuus...:cool:
 
Vastaus: Muistitikku

Siihen löytynee kokemuksia ketjusta PS3:n huoltoajat. Joka tapauksessa kannattaa varautua jopa useamman viikon odotukseen.

Niin, mites onko se virhevastuu voimassa 2vuotta wanhassa pleikkarissa? Niin ja miten että tallennanko ainoastaan pelitallennukset tikulle vai myöskin itse pelit? Jos itse pelit talletaisin menisi jotakuinkin 20gigaa tilaa?
 
Vastaus: Muistitikku

Niin, mites onko se virhevastuu voimassa 2vuotta wanhassa pleikkarissa? Niin ja miten että tallennanko ainoastaan pelitallennukset tikulle vai myöskin itse pelit? Jos itse pelit talletaisin menisi jotakuinkin 20gigaa tilaa?
On voimassa. Pelejä itsessään ei voi kopioida, vaan jos nekin haluaa talteen, pitää ottaa täysi backup. Lisää kannattaa lukea kiintolevy-FAQista.
 
Ylös Bottom