Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Huomenta! kuten aikaisemmin kerron mulla tuli ps3:meen ylod. (keltainen valo +3-4 piippausta).

tein sen netistä löytyvän piirien kuumennus jutun, vaihdoin prosujen tahnat.
Nyt ps3 toimii paremmin kuin koskaan, puhaltelee paljon vähemmin, ja ainakin foldinhome pyöri
3 tuntia mukisematta. ja säästin kaikki omat downloadaukset/seivit+kamat kun ei tarvinnut konetta vaihtaa.

PS3 Yellow Light of Death Fix - YLOD Repair Guide - The Gilksy Files! - PlayStationLifeStyle Forums


Moi ! Mä tein jokunen kuukausi sitten saman homman ja taas kone ilmoitti YLOD vammasta joten taitaa olla toi korjaushmma vaan tekohengitystä !! Noh täytyy yrittää viellä kerran !!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Moi ! Mä tein jokunen kuukausi sitten saman homman ja taas kone ilmoitti YLOD vammasta joten taitaa olla toi korjaushmma vaan tekohengitystä !
Sitä se nimenomaan on. Jos Pleikkarinsa saa YLODin jälkeen ehjättyä, suosittelisin heti ensimmäisenä täyden backupin ottamista ja uuden konsolin ostamista. Kerran YLODiin hajonnut laite tuskin kovin pitkään elossa pysyy.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kellään muulla hävinnyt Bravia sync. tuon 3.15 päivityksen myötä? itselläni ei enään edes tv/vahvistin käynnisty PS3:n käynnistäessä, vaikka aiemmin näin kyllä teki. Samaten aiemmin toimi PS3 nätisti television kaukosäätimelläkin, mutta eipä enään toivoa. Vahvistin sekä tellu on molemmat Sonyn tuotteita.

Onnistuuko jotenkin palauttamaan tuon 3.10 päivityksen?

Näemmä jollakulla muullakin vastaavaa ongelmaa: http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-Help/PS3-SONY-BRAVIA-Sync-problem/td-p/9844825;jsessionid=6C3243F18FF67A72CF270A859220284B
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kellään muulla hävinnyt Bravia sync. tuon 3.15 päivityksen myötä? itselläni ei enään edes tv/vahvistin käynnisty PS3:n käynnistäessä, vaikka aiemmin näin kyllä teki.

Siiiis mitä? En ollut kuullukkaan moisesta bravia sync hommelista aikaisemmin. Mites kun itsellä on Sonyn vahvari, mutta ei Sonyn telkkua. HDMI kiertää pleikasta vahvistimeen ja sieltä teeveelle, niin onnistuuko jotenki käynnistää vahvistin samalla kun pleikka käynnistyy?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Siiiis mitä? En ollut kuullukkaan moisesta bravia sync hommelista aikaisemmin. Mites kun itsellä on Sonyn vahvari, mutta ei Sonyn telkkua. HDMI kiertää pleikasta vahvistimeen ja sieltä teeveelle, niin onnistuuko jotenki käynnistää vahvistin samalla kun pleikka käynnistyy?

Mikäli on hdmi-piuhalla kytkettynä Slim PS3 niin pitäisi onnistua. Samaten voisit tällöin vahvarin kaukosäädintä käyttää esim. blu-rayn toistoon... mutta kun ei enään toimi. Eihän minulla mitään ongelmaa olekaan käyttää Playstationin ohjainta, mutta kun vaimo ei ymmärrä X- ja O-näppäinten päälle.:(
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mikäli on hdmi-piuhalla kytkettynä Slim PS3 niin pitäisi onnistua. Samaten voisit tällöin vahvarin kaukosäädintä käyttää esim. blu-rayn toistoon... mutta kun ei enään toimi. Eihän minulla mitään ongelmaa olekaan käyttää Playstationin ohjainta, mutta kun vaimo ei ymmärrä X- ja O-näppäinten päälle.:(

Kyllä kyseessä on slimmi. Pitääkö tehdä jotain kommervenkkejä ennenkuin suostuu toimimaan (joku asetus tms), koska nyt pleseä käynnistäessä ei vahvari inahdakkaan? Onko vahvistimen mallilla merkitystä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pitääkö tehdä jotain kommervenkkejä ennenkuin suostuu toimimaan (joku asetus tms), koska nyt pleseä käynnistäessä ei vahvari inahdakkaan? Onko vahvistimen mallilla merkitystä?
Asetus pitää ainakin Pleikkarin puolelta käydä laittamassa päälle. Lisätietoja ohjekirjassa. Lisäksi HDMI-kaapelin pitää kai olla HDMI 1.3a-yhteensopiva. Vanhemmissa kaapeleissa ei taida edes ole sitä pinniä, jonka kautta tuo CEC-tieto kulkisi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eli PS3 on jäätynyt viime aikoina aina kun on kerennyt pelata kahta minuuttia kauempaa. Joskus edes pelilevyn sisään laittaessa se ei ilmesty "Pelit" kohtaan, vaan sen joutuu ottamaan pois ja laittamaan uudestaan sisään. Luin kyllä FAQ-in, mutta en ollut varma mitä tulisi nyt tehdä. Lähetänkö PS3:n sinne mistä ostin? Maksaako huolto, jos takuu ei ole enää voimassa?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itelläni on kummallinen ongelma PS3 80Gb kanssa. Olen vaihtanut kovalevyn tilalle 250Gb kovalevyn. Blu-Rayt ja DVD:t toimii ilman ongelmia, mutta peli jämähtää n.20min pelaamisen jälkeen. Vika tuli vastaan vasta kun olin viemässä konsolia vaihtokampanjaan. En siis ole pelannut konsolilla yli vuoden omistuksen aikana kertaakaan.

Laitoin viestiä kuluttajavirastoon ja odottelen heiltä vastausta. Mitkäs mun vaihtoehdot tässä on? Toimitan konsolin NF:lle huoltoon ja odotan x määrän viikkoja?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko kellään muulla hävinnyt Bravia sync. tuon 3.15 päivityksen myötä? itselläni ei enään edes tv/vahvistin käynnisty PS3:n käynnistäessä, vaikka aiemmin näin kyllä teki. Samaten aiemmin toimi PS3 nätisti television kaukosäätimelläkin, mutta eipä enään toivoa. Vahvistin sekä tellu on molemmat Sonyn tuotteita.

Onnistuuko jotenkin palauttamaan tuon 3.10 päivityksen?

Näemmä jollakulla muullakin vastaavaa ongelmaa: PS3 SONY BRAVIA Sync problem - Official PlayStation® Community -PlayStation.com

Elikkä mulla sama ongelma. Bravia sync ei vaan toimi. ps3 slim ollu maanantaista eikä ole toiminu koko aikana. Pleikkarin kun avasi niin heti haki uusimman päivityksen. Asetukuksista Hdmi- ohjaus on päällä sekä tv:stä että ps3:sta. Tullu soitettua tonne sonylle mutta sieltä tullut vaan että: Koita toista hdmi-porttia, palauta tehdasasetukset, Boottaa pleikkari ja katso asetukset, päivitä tv:n ohjelmisto. Aluksi epäilin tota hdmi-kaapelia kun on 1.3b ja sanottu että on ihan käypä bravia sync:iin. Koitettu kahdessa eri tv:ssä molemmat sonyn 40w5500 ja 46W4620(muistaakseni) eikä kummassakaan pelittänyt.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Elikkä mulla sama ongelma. Bravia sync ei vaan toimi.
Voihan se tietysti olla, että tuo uusin päivitys rikkoi Bravia Syncin jollain tapaa. Siinä tapauksessa ei auta kuin odottaa ensi vuoteen ja toivoa, että seuraava firmispäivitys ominaisuuden taas saisi palautettua toimivaksi.

(Kieltämättä tässä alkaa ihmetyttää Sonyn QA:n hutilointi. Ensin on ohjaimen paritusongelmien kanssa painittu muutama kuukausi, ja nytten sitten saadaan Bravia Sync hajalle.)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Siis saako esim. 52W5500 kaukosäätimen toimimaan PS3 kanssa? Miten?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itelläni on kummallinen ongelma PS3 80Gb kanssa. Olen vaihtanut kovalevyn tilalle 250Gb kovalevyn. Blu-Rayt ja DVD:t toimii ilman ongelmia, mutta peli jämähtää n.20min pelaamisen jälkeen. Vika tuli vastaan vasta kun olin viemässä konsolia vaihtokampanjaan. En siis ole pelannut konsolilla yli vuoden omistuksen aikana kertaakaan.

Laitoin viestiä kuluttajavirastoon ja odottelen heiltä vastausta. Mitkäs mun vaihtoehdot tässä on? Toimitan konsolin NF:lle huoltoon ja odotan x määrän viikkoja?

Mulla oli vanhassa 60gb täsmälleen samanlainen vika ja huoltoonhan se meni ja oottelin kuukauden päivät.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla oli vanhassa 60gb täsmälleen samanlainen vika ja huoltoonhan se meni ja oottelin kuukauden päivät.

Omani korjaantu sillä, ku tein kovalevylle täysformatoinnin (kesti yli 14h). Sen jälkeen ainakin Bad Company pelitti yli tunnin ihan nätisti. Sitä ennen peli jämähti aika n.20min pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Omani korjaantu sillä, ku tein kovalevylle täysformatoinnin (kesti yli 14h). Sen jälkeen ainakin Bad Company pelitti yli tunnin ihan nätisti. Sitä ennen peli jämähti aika n.20min pelaamisen jälkeen.

Kannatteehan se huoltoon lähettää jos vaan takuuta voimassa.Itellä hajosi kone viikko ennen takuun päättymistä.:p
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Omani korjaantu sillä, ku tein kovalevylle täysformatoinnin (kesti yli 14h). Sen jälkeen ainakin Bad Company pelitti yli tunnin ihan nätisti. Sitä ennen peli jämähti aika n.20min pelaamisen jälkeen.

Entä jos ottaisit varmuuskopion ja ostaisit uuden kiintolevyn, jos siinä on vika niin luulis sitten tolla korjaantuvan. :)
 
Ylös Bottom