Riverofchange
New Member
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Eli seuraavanlainen ongelma ilmeni:
Minulla oli 37" TV ja PS3:nen siinä kiinni HDMI-kaapelilla ja kaikki toimi hienosti.
Eilen vaihdoin tv:ni uuteen Samsungin LED-TV:seen ja samalla HDMI-kaapelilla laitoin siihen PS3:sen kiinni.
Eli mikään yhtälössä ei ole muuttunut muutakuin TV.
.. mutta nyt pelatessa huomaa selvästi kuinka esim. varjot ja tietyt mustat alueet vihertävät todella voimakkaasti välillä. Ikäänkuin välkkyvät tietyissä kohtaa. Myös PS3:sen omassa menussa aina, kun painaa ylös tai alas valikkoa niin samalla tekstit ja tekstiä ympäröivä valoefekti välähtää häiritsevästi vihreällä sävyllä.
Olen kokeillut seuraavia:
- Palauttanut PS3:sen oletusasetukset.
- Pitänyt 5sek PS3:sen virtanappia pohjassa, että laite tekee refresh-toiminnon.
- Kokeillut TV:n omia "näytönparannusominaisuuksia" ja kytkenyt jopa kaikki lisätoiminnot pois.
- Tarkastanut johdon ja putsannut liitokset.
- Kokeillut TV:n 4 HDMI-paikkaa läpi.
Mitään muutosta kuitenkaan asiaan ei noilla keinoilla tullut.
Olisiko ideoita?
Eli seuraavanlainen ongelma ilmeni:
Minulla oli 37" TV ja PS3:nen siinä kiinni HDMI-kaapelilla ja kaikki toimi hienosti.
Eilen vaihdoin tv:ni uuteen Samsungin LED-TV:seen ja samalla HDMI-kaapelilla laitoin siihen PS3:sen kiinni.
Eli mikään yhtälössä ei ole muuttunut muutakuin TV.
.. mutta nyt pelatessa huomaa selvästi kuinka esim. varjot ja tietyt mustat alueet vihertävät todella voimakkaasti välillä. Ikäänkuin välkkyvät tietyissä kohtaa. Myös PS3:sen omassa menussa aina, kun painaa ylös tai alas valikkoa niin samalla tekstit ja tekstiä ympäröivä valoefekti välähtää häiritsevästi vihreällä sävyllä.
Olen kokeillut seuraavia:
- Palauttanut PS3:sen oletusasetukset.
- Pitänyt 5sek PS3:sen virtanappia pohjassa, että laite tekee refresh-toiminnon.
- Kokeillut TV:n omia "näytönparannusominaisuuksia" ja kytkenyt jopa kaikki lisätoiminnot pois.
- Tarkastanut johdon ja putsannut liitokset.
- Kokeillut TV:n 4 HDMI-paikkaa läpi.
Mitään muutosta kuitenkaan asiaan ei noilla keinoilla tullut.
Olisiko ideoita?