Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Terve vaan.
Elikkäs olis pari pikku kysymystä PS3:a koskien. Jos vaikka selitän mitä on tapahtunut, jos joku osaisi kertoa missä mättää/mitä on tapahtunut!
Eli tulipa kerran sähkökatko, ja pleikkari sitten kertoi tsekkailevansa onko mikään pielessä tai jotain semmosta (huom: tästä jo 6kk, mutta nyt vasta vaivauduin pistämään tikkua ristiin). No, seuraavan kerran kun pääsin sisään niin olikin mukavasti kaikki tallennukset kadonneet. Jippii. Ja vanhojen käyttäjien(? ne jotka tulee iha kaikista ekalla sivulla, joista sitten vasta päästään sinne pelaamis-, store-, yms. valikoihin) taakse oli ilmestynyt tähdet eli *. Mitä pirua? Esim. kuvitellaan että, mulla oli ollut Galil ja Galil2, nyt oli sitten Galil* ja Galil2*.
Lisäks oli heittänyt jokasen PSN ukon ulos (joita oli joku 3-4). Ja totta kai olin unohtanut ns. tärkeimmän käyttäjän sähköpostin, enkä onnistu kirjautumaan sisään. Pitää vissiin vaan aloittaa puhtaalta pöydältä, ja mitään ei ole tehtävissä?
Niin, ja sitten joku kerta sitten loin uuden käyttäjän. Tällä homma pelitti ihan hyvin silloin kun pelailin, eipä ilmestynyt *:kään nimen perään. No, GTA V:tä sitten hakkasin siinä melkosen pitkälle, jonka jälkeen tuli pieni tauko pleikkarista. Sitä ennen oli normisti tallentunut aina GTA. Joku päivä sitten kun teki mieli vähän pelailla GTA:ta ja tadaa - kaikki taas kadonnut ja alusta pitäisi aloittaa.
Toivottavasti saitte jotakin selvää mun ongelmista, saattoi olla hieman sekavasti selitetty.
Kysykää vaan, niin selvennän.
Pleikkarilla on muuten ikää myös vuosia, mikäli tämä auttaa ongelman selvityksessä. Mutta jos koitan tiivistää kysymykset pariin lauseesee:
1. Miksi ekan sivun valikossa jokaisen käyttäjän perään ilmestyi * sähkökatkoksen jälkeen? Mitä se tarkoittaa? Myös tuo tallennus-sekoilu ihmetyttää.
2. Olen unohtanut PSN-ukkoni sähköpostin. Onko mitään tehtävissä, vai onko ainoat ratkaisut uusi PSN tai wanhan s-postin selvitys jotenkin?
Kiitos jo etukäteen auttajalle!