Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Selvä, kiitos tästä infosta. Tuo on totta että ei tuosta suurempaa haittaa ole, lähinnä pelko persiissä vain siksi että tuo olisi orastava merkki jostain suuremmasta viasta.. Pistin myös juuri merkille, että asentaessani GT5Prolon uudestaan, niin tässä pelin sisäisessä asennuksessa tuota odotusta ei tule vaan asennus alkaa heti. Tämä viive tulee siis vain päävalikon asennuksissa.

Itsekkin olen havahtunut vastaavaan viiveeseen, mutta lähinnä vain jenkkistoresta ladattujen demojen kanssa (nascar 09 ja civ:revolution). Asennuksen aloittamiseen menee jotain kymmeniä sekunteja, alle minuutti kuitenkin. Vastaavasti euro puolelta ladatut demot on aloittaneet asennuksensa nopeammin, usein välittömästi.

Muutoin mitään vikaa tai ongelmia en ole havainnut kovalevyn tai koneen toiminnassa. En siis jaksa olla kovinkaan huolissani tai pidä tuota edes ongelmana. Uskoisin sen olevan enemmänkin asennettavasta materiaalista kiinni kuin itse laitteistosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

EEEIIIIIIII!!!!!! nyt omasta koneesta hajosi lukupää!!!!! olin laittamassa päälle MGS4n act2sta(on tapahtunu sama viidelle kaverille) niin se tilttas restarttasin koneen ja xmb peli ruutuun ei tullut enää cdn kuvaa!!!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

EEEIIIIIIII!!!!!! nyt omasta koneesta hajosi lukupää!!!!! olin laittamassa päälle MGS4n act2sta(on tapahtunu sama viidelle kaverille) niin se tilttas restarttasin koneen ja xmb peli ruutuun ei tullut enää cdn kuvaa!!!

toivoa vain nyt voi ettei sulla ole 60gb kone. käy lukemas Ps3 huolto-ajat ketjua.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mulla on 40gt. En tiedä onko huono homma että tää on ostettu prismasta. mikä ketju?

niin näillä sivuilla on ketju jossa on keskustelua ps3:n huolto-ajoista. en pysty/jaksa laittaa linkkiä ku surffaan plegellä. hyvä että sul on 40gb. 60gb:s tajuttoman pitkä huolto-aika.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Sellainen ongelma, että vaihdoin juuri kuvaputkitöllöstä tällaiseen FULL HD- televisioon. Ohjaus tuntuu jotenkin tahmealta ja hitaalta ja esim. CoDia pelatessa ei vihuihin yksinkertaisesti osu. Pientä viivettä ohjauksessa on myös vähän ilmennyt. Olen yrittänyt sitä sensitivityä säätää, mutta ei auta. Olen kyllä kokeillut muita FULL HD- telkkareita ja niissä kyseistä ongelmaa ei ilmene. Mikä neuvoksi? Telkkari on Sony 52X3500.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Sellainen ongelma, että vaihdoin juuri kuvaputkitöllöstä tällaiseen FULL HD- televisioon. Ohjaus tuntuu jotenkin tahmealta ja hitaalta ja esim. CoDia pelatessa ei vihuihin yksinkertaisesti osu. Pientä viivettä ohjauksessa on myös vähän ilmennyt. Olen yrittänyt sitä sensitivityä säätää, mutta ei auta. Olen kyllä kokeillut muita FULL HD- telkkareita ja niissä kyseistä ongelmaa ei ilmene. Mikä neuvoksi? Telkkari on Sony 52X3500.
Onko televisiossa päällä jotkin kuvan"parannus"ominaisuudet? Ne kannattaa kaikki kytkeä pois päältä (tai minimiin, jos ei kokonaan saa pois).
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

No kai tässä on tämä Bravia Engine, mutta ei hajuakaan miten sen saa pois.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Itsekkin olen havahtunut vastaavaan viiveeseen, mutta lähinnä vain jenkkistoresta ladattujen demojen kanssa (nascar 09 ja civ:revolution). Asennuksen aloittamiseen menee jotain kymmeniä sekunteja, alle minuutti kuitenkin. Vastaavasti euro puolelta ladatut demot on aloittaneet asennuksensa nopeammin, usein välittömästi.

Muutoin mitään vikaa tai ongelmia en ole havainnut kovalevyn tai koneen toiminnassa. En siis jaksa olla kovinkaan huolissani tai pidä tuota edes ongelmana. Uskoisin sen olevan enemmänkin asennettavasta materiaalista kiinni kuin itse laitteistosta.

Noniin näyttääpäs teitä muitakin siis löytyvän. :)..Taisin tuossa aiemmin jo mainitakin, että viivettä ei aina tarvi ja huomiosi että se nimenomaan jenkkistoresta on tullut niin voi itseasiassa olla aika osuva, sieltä kun olen suurimman osan hakenut. Tarkistanpa vielä jossain vaiheessa mitä europuolelta tekee, mutta enköhän nyt jätä tuon huoltoonlähettämisen sikseen.

Ainoa mikä vielä hitusen ottaa sipuliin, niin jumimisesta innoissani alustin kovon ennen pelitallenteiden siirtämistä ulkoiselle muistille. Ei auta kuin aloittaa GTA ja GT alusta kunhan motivaatio palautuu ennalleen. :o
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Juu eilen latasin gridin demon eurostoresta ja kuvakkeen klikkaamisesta palkin rullaamiseen meni 28sek. Laitteena 60gb versio johon vaihdettu 250gb westerndigital. Kai tuo on ihan normaalia, itse en ainakaan olisi ajatellut sitä vikana ennen kuin luin nämä jutut.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Sellainen ongelma, että vaihdoin juuri kuvaputkitöllöstä tällaiseen FULL HD- televisioon. Ohjaus tuntuu jotenkin tahmealta ja hitaalta ja esim. CoDia pelatessa ei vihuihin yksinkertaisesti osu. Pientä viivettä ohjauksessa on myös vähän ilmennyt. Olen yrittänyt sitä sensitivityä säätää, mutta ei auta. Olen kyllä kokeillut muita FULL HD- telkkareita ja niissä kyseistä ongelmaa ei ilmene. Mikä neuvoksi? Telkkari on Sony 52X3500.
Ongelma ratkaistu! Auttoi kun pisti telkkarin asetuksista pelitilan päälle. Se kai laittaa luvaan alkuperäisen fps:n ja nostattaa kai vähän vasteaikaa yms. No tästä pelaamaan CoDia helikoptereitten kanssa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tänään tuli semmoinen ongelma, että pelit tilttaa noin kymmen minuutin pelaamisen jälkeen, jolloin joudun ottaa pelin ulos tai resetoida konsolin.:mad: Aluksi luulin että CIV on rikki, mutta sama ongelma onkin joka pelissä. Tietääkö kukaan onko tämä konsolini kokonaan tuhoon tuomittu, vai onko olemassa joku niksi jolla tämän saisi toimimaan? Multa on yksi 60 giganen pleikka hajonnu viikon ostamisen jälkeen mutta sain uuden silloin tilalle.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tänään tuli semmoinen ongelma, että pelit tilttaa noin kymmen minuutin pelaamisen jälkeen, jolloin joudun ottaa pelin ulos tai resetoida konsolin.:mad: Aluksi luulin että CIV on rikki, mutta sama ongelma onkin joka pelissä. Tietääkö kukaan onko tämä konsolini kokonaan tuhoon tuomittu, vai onko olemassa joku niksi jolla tämän saisi toimimaan? Multa on yksi 60 giganen pleikka hajonnu viikon ostamisen jälkeen mutta sain uuden silloin tilalle.

Kuullostaa kovasti BluRay aseman lukupään hajoamiselta... Joudut varmaan ottamaan yhteyttä liikkeeseen, mistä konsolin ostit
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

HEEERMOT menee!

Elikkä ostin tänää ps3,sen käytettynä. Kun laitoin uunitureella hdmi kaapelilla koneen telkkuuni kiinni ja laitoin pelin pyörimään. Peli näky ja toimi normaalisti, mutta kun sammutin pelin ja koitin mennä valikkoon, niin kuva on vain musta ja mitään ei näy. Sammutin koneen ja koitin uusiks, nypin piuhat irti, huusin:eek: , mutta kuva vaan ei näy valikossa. pelit siis toimii normaalisti. Mikä voisi olla ongelma?

Rgb kaapelilla ei edes tule kuvaa ollenkaan!.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

HEEERMOT menee!

Elikkä ostin tänää ps3,sen käytettynä. Kun laitoin uunitureella hdmi kaapelilla koneen telkkuuni kiinni ja laitoin pelin pyörimään. Peli näky ja toimi normaalisti, mutta kun sammutin pelin ja koitin mennä valikkoon, niin kuva on vain musta ja mitään ei näy. Sammutin koneen ja koitin uusiks, nypin piuhat irti, huusin:eek: , mutta kuva vaan ei näy valikossa. pelit siis toimii normaalisti. Mikä voisi olla ongelma?

Rgb kaapelilla ei edes tule kuvaa ollenkaan!.

Koita resetoida näyttöasetukset painamalla käynnistyksen aikana virtanappia pohjassa n. 5 sek ja käy laittamassa sen jälkeen asetukset kuntoon näyttövalikossa.
 
Hjälp!!!

Ohjaimen PS näppäin ei yht äkkiä enää käynnistä konetta ja kone alkoi yht äkkiä myöskin jumittaa. jää paikoilleen noin minuutiksi ja antaa tehdä yhden valinnan ja taas sama homma?? osaisiko joku neuvoa mitä tehtävä?? kone 3kk vanha ja puhdas joka puolelta ja saa ilmaa tason päällä..
 
Ylös Bottom