Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hajosiko Playstation?

Mikä siis ongelmana, onko ratkaisuna korjaus, ja löytyykö 60 gb:n mallille enää korjaajia / osia?
Kuulostaa lahonneelta BD-asemalta. Pleikkareita ei korjata, vaan ne vaihdetaan aina uuteen. Vaikka takuu ei enää olekaan voimassa, virhevastuu säilyy edelleen ja voit vaatia uutta konsolia tilalle.
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

Kuulostaa lahonneelta BD-asemalta. Pleikkareita ei korjata, vaan ne vaihdetaan aina uuteen. Vaikka takuu ei enää olekaan voimassa, virhevastuu säilyy edelleen ja voit vaatia uutta konsolia tilalle.

No tuleeko sieltä sitten uusi 60 gb versio vai tällainen 40gb versio?
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

No tuleeko sieltä sitten uusi 60 gb versio vai tällainen 40gb versio?
60 gigan malli toki, mutta voit ehkä joutua odottamaan hieman pidempään. Varmaan tarjoavat vaihtoa suoraan 40-gigaiseen ja hyvityksinä muutamia pelejä päälle.
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

60 gigan malli toki, mutta voit ehkä joutua odottamaan hieman pidempään. Varmaan tarjoavat vaihtoa suoraan 40-gigaiseen ja hyvityksinä muutamia pelejä päälle.

Selvä, vielä sitä kyselisin että minnekkä pitäisi soitella, asiakaspalveluun?
 
Vastaus: Hajosiko Playstation?

No niin, lisää mutkia matkaan, tuli vastaava sähköposti vastaus:

Hei.

Tee kirjallinen vikailmoitus jossa on yhteystietosi ja kuitin kopio, ja toimita konsolisi näiden papereiden kanssa ostospaikkaan. Muista ottaa tärkeät tiedostot talteen muistitikulle. Tällä hetkellä Sonylla on ongelmia toimittaa 60GB vaihtolaitteita, ja näin vaihto saattaa kestää kauemmin kuin normali 2 viikkoa.

Ongelmana on, että kone on ostettu Huuto.netistä eikä minulla ole kuittia, eikä myyjälläkään. Mikäs nyt avuksi?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

JAAAA-HAS!

Ja firmis 2.41:n piti korjata edellisen bugit vai? Ja P*...kat! Itse ainakin törmäsin tommoseen miinaan, että aikaisemmin toimineet (firmis 2.36:ssa) DivX-klipit eivät suostukaan jostain syystä enää PS3:ssani toimimaan. :mad: ! Esimerkiksi Youtubesta Vixy.net:illä aveiksi konvertoimani videopätkät, joita olin ulkoiselle kovolleni keräillyt ja hekotellut, antavatkin nyt vain herjan: "Tiedostotyypiä ei tunnisteta". Olen varmuuden vuoksi koittanut saada niitä skulaamaan PS3:n omalta kovolta, mutta turhaan.

EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI!!!...:mad::mad::mad:

Netissä surffaillessani saattaa laite mennä totaalliseen killeritilaan, jolloin kuvaruutu vain jämähtää paikoilleen, kun selaimesta yrittää poistua. Tällöin ei voi muuta kuin nakata virta pois ja käynnistää koko skeida uudelleen.
En tiedä, onko myös muilla ollut vastaavia ongelmia, joten kommentteja, please.

(Ai, niin... Oma PS3 on 60 GT versio)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Itsellä ainakin tota selain jumia ollut ainakin tämän vuoden ajan. Kaatuu kun riittävän pitkään surffailee, youtube on varma paikka saada nurin.
Joka kerta jossain vaiheessa häviää myös osoitinnuoli. Sen saa takaisin kun käyttää L3:sta.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Netissä surffaillessani saattaa laite mennä totaalliseen killeritilaan, jolloin kuvaruutu vain jämähtää paikoilleen, kun selaimesta yrittää poistua. Tällöin ei voi muuta kuin nakata virta pois ja käynnistää koko skeida uudelleen.
En tiedä, onko myös muilla ollut vastaavia ongelmia, joten kommentteja, please.

On vastaavia ongelmia ollut. Väittäisin kuitenkin tämän v2.4 vähentäneen näitä selain jumiutumisia, vaikka toki niitä vieläkin silloin tällöin tapahtuu. Kuitenkin vähemmän kuin ennen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Harvemmin se on jumiutunu, kun joskus sattunut käyttämään PS3 selainta ja YouTubessa nämä harvat kerrat tapahtunut. Uudella 2.41 firmiksellä ei ole tullut kokeiltua vielä YouTubea.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mulla on ollu 2.41 päivityksen jälkeen koneen jäätymisiä todella paljon. Ei siinä mitään, resettiä kehiin ja taas mennään mut kyllä tässä mun mielestä vielä jotain hämärää täytyy olla. 2.42 versiota odotellessa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Remote play start Internetin kautta ei oikein tunnu enää toimivan uudella firmiksellä, kerran olen saanut PS3:n käynnistymään PSP:llä internetin yli, ja käytettyä remote play toimintoa, mutta enää ei toimi.
Täyytyy koettaa parittaa PS3 ja PSP uudelleen yhteen jos auttaisi.
Kerran PS3 myös käynnistyi itsekseen jonkin ajan kuluttua siitä kun olin kokeillut remote playtä tuloksetta.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Samanlaista jumiutumista täälläkin, esim. Youtubessa kun tarpeeksi pitkää surffailee jäätyy näyttö heti eikä edes PS -nappi toimi :D ----> virtanappulasta vaan sammuttamaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

En olisi kauhean huolissani noista PS3:n selaimen jumitteluista. Se on ollut aika kaatumis/jumiutumisherkkä ihan alusta asti, eikä asialle valitettavasti ole saatu juurikaan mitään tehtyä. Henk.koht. lopetin sen säännöllisen käytön jo joskus v1.x-firmiksien aikakaudella. Esim. Ilta-Sanomien sivuilla käyminen oli pomminvarma keino saada koko Pleikkari resetointikuntoon.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Samanlaista jumiutumista täälläkin, esim. Youtubessa kun tarpeeksi pitkää surffailee jäätyy näyttö heti eikä edes PS -nappi toimi :D ----> virtanappulasta vaan sammuttamaan.


heh...niin jäätyy monella muulakin sivulla...mulla ainakaan ei toimi alasveto valikot!esim.nettiautossa..nooh onneks on tietokoneet...tuo pleikan selain ei oo kyl kummonen selain..:)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Vittu alkaa ärsyttää kun yrittää esim tabs sivulla pistää searchiin jotain niin kone ottaa ja jäätyy. AAAARRGGG !!!! Muutenkin tabs sivut on ahdettu täyteen ja on ihan perseesttä.:mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Siirsin tuolta päivitysketjusta tänne viestejä, koska kyse on kuitenkin ongelmista...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Remote play start Internetin kautta ei oikein tunnu enää toimivan uudella firmiksellä, kerran olen saanut PS3:n käynnistymään PSP:llä internetin yli, ja käytettyä remote play toimintoa, mutta enää ei toimi.
Kokeilin tuossa pitkästä aikaa itsekin. PS3:ssa siis firmis v2.41 ja PSP:ssä v4.05. Oikein mainiosti toimi Remote Start ja Remote Play.
 
Ylös Bottom