Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mika73 sanoi:
Voi olla. Ehkä alkuperäiset eivät olleet kovin hyvät. Eihän kapula ole ollut tuossa, kun vasta vajaa 2kk.
Itselläni pulikka temppuili joskus siten, etteivät kaikki sen napit, esim. enter toimineet. Koneen uudeelleenkäynnistys auttoi. Vaihdoin sitten huvikseni patterit, koska on sitä ennenkin tullut törmättyä huonoihin "ensipattereihin" elektroniikkavehkeissä. Nykyisin ei ole kake enää temppuillut...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Itse olisin toivonut että olisivat tehneet kapulasta vähän jykevämmän..
Ei muotoilussa tai muussa ole mitään vikaa, mutta kun ohjain on vasta pari kertaa tippunut lattialle, ja nyt jo nirskuu ja narskuu pelottavan kuuloisesti..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Snigge sanoi:
Itse olisin toivonut että olisivat tehneet kapulasta vähän jykevämmän..
Ei muotoilussa tai muussa ole mitään vikaa, mutta kun ohjain on vasta pari kertaa tippunut lattialle, ja nyt jo nirskuu ja narskuu pelottavan kuuloisesti..
Ohjain natiseee vaikka se ei olisi tippunutkaan.

edit: puhuitteko te BD-kakesta?!? :eek: Mä luulin et te puhuitte sixaxiksesta :D:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Puhutaanko vielä BD-kaukosäätimestä vai siirryttiinkö vaivihkaan Sixaxikseen?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Onkohan neuvoja kun pelaan PES6:sta PS3:lla ja se rupesi nykimään yht´äkkiä ja pätkii tosi paljon ja on lähes mahdotonta pelata. On ennen toiminut ihan moitteettomasti nämä 3 viikkoa mitä olen pelaillut tolla PS3:lla sitä. Firmwarena on tuo 1.82.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Nyt on sitten alkanut esiintyä ongelmia itsenikin kohdalla. Tällä hetkellä en pääse SUB accountilla pelaamaan R6 Vegasi onlinessa, koska tulee seuraava ilmoitus: PLAYSTATIOn@NETWORK Service is disabled due to parental control restrictions. Vanhempani eivät ole estäneet pelaamistani ja turvaasetuksissa lapsilukot ovat pois päältä. Lähetin jo asiasta palautetta ja he sanoivat että "Restrict content based on age of the user" kohta on päällä ("Enabled"). Että vanhempani tarvitsee kirjautua koneelle ja vilkaista Manage Accounts kohdassa sivutilisi asetuksia. Tota age kohtaa ei meinaa vain löytyä mistään, löytyy vain chatin esto ja storen maksu estot! Tämä ongelmani on ollut pitkään, sillä olen huomannut, että en nää kaikkia storen juttujakaan kenties tämän takia. Lähetin palautetta jo, mutta jos täällä joku osaa auttaa niin olisin kiitollinen!
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Varmaankin Master Accountilla pitää laittaa Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off). Oletuksena taitaa olla Taso 9, mitä se sitten meinaakaan...

EDIT: Oh, olihan tuossa, ettei niiden pitäisi olla päällä
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ikää ei taida voida myöhemmin muuttaa, mutta mutta.. Sulle varmaan kerrottiin, että lapsilukkoasetuksia pitää muuttaa master accountin kautta. .

Jos alaikänen yrittää pelata netissä peliä, johon ei ikä riitä.. Ihan hyvä vaan ettei pääse pelaamaan. Peleissä ei ole turhaan ikärajoja. Sais olla kokonaan pakollinen, ja ei muutettavissa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ikäni riittää pelaamiseen, joten en usk sitä. Sitä ihmettelen kun pääsee yksinpeliin. Edelleen lapsilukkoo ei oo.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tämä ei koske ehkä ongelmia, mutta osaisiko joku sanoa mikähän minun pleikkarissani oli tai miten ne olivat sinne valikkoon joutuneet.
Päivitin versioon 1.82 ja jokaiseen (Videot, Kuvat, Pelit tms.. ) valikkoon tuli about 4-5x nämä molemmat: Acer multimedia PC sekä Azureus joka on torrenttiohjelma.
Minulla ei ensinnäkään ole multimedia vaan applen iMac joka ei ole missään tekemisissä, ei ole edes langatonta verkkoa kotona, enkä käytä Azureus torrenttiohjelmaa, mutta kuitenkin nämä molemmat löytyivät 4-5 kertaa kummatkin jokaisesta valikosta.. niiden alta löytyi alakansioita tms.. wtf?:)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Laita alkuvalikon vasemmasta laidasta network settingseistä pois päältä media palvelin-ominaisuus... Varmaan löytäny sun naapureiden koneita tai jotain sinne päin... En tajjuu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Itselläni näkyy PS3:lla ainakin kolme Azereusta, muutama Acer ja läjä Windows Media Playereitä, joista osa on vielä aika huonosti suojattu. :) PS3:ssahan on sisäinen WLAN, joten se haistelee nuo naapureilta, vaikka itsellä ei WLANia käytössä olisikaan.
Asiaan auttaa tosiaan, kun Verkkoasetuksista ottaa Mediapalvelinyhteyden pois päältä (Network Settings -> Media Server Connection).
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Isi loggaa sisään PS3 networkkiin.

Nyt Friendsistä valitaan oman tilin kuvake ja painetaan kolmiota. Valitse account management tai käyttäjätietojen hallinta.

Nyt tulee Lontoota vastaan.

Valitaan Account Management ja manage sub accounts

Nyt valitaan parental control ja annetaan päätilin salasana. Nyt valitaan alitili. Alaikäsillä tilille joudutaan aktivoimaan chatti. Ainakin resistancessa jos tuo on päällä, niin pelaamaan ei pääse.

Jos kaikki muuten futaa, eli PS3n chätit, resistancet ja muut, niin soitas Plan 1selle (Suomen Ubi-maahantuoja) tai mailaa Ubille suoraan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

TommiR sanoi:
Ikäni riittää pelaamiseen, joten en usk sitä. Sitä ihmettelen kun pääsee yksinpeliin. Edelleen lapsilukkoo ei oo.
Oisit vaan suoraan tehny master accountin ja iäks 22 niinku mä tein :D:)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Janus sanoi:
Jos kaikki muuten futaa, eli PS3n chätit, resistancet ja muut, niin soitas Plan 1selle (Suomen Ubi-maahantuoja) tai mailaa Ubille suoraan.
Jeps kaikkee oon yrittäny ja kyllä se chatin esto on poissa päältä jne ... Täytyy katella millon toi PS tuki ekana vastaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! :D "Olen kysellyt tarkempaa apua englannista, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut."
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

TommiR sanoi:
Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! :D "Olen kysellyt tarkempaa apua englannista, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut."
No hei, uusi laite ja silleen. Ei kai nekään ole vielä ihan kaikkiin mahdollisiin vikatilanteisiin törmänneet.
Mutta eiköhän homma hoideta kuntoon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

TommiR sanoi:
Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! :D "Olen kysellyt tarkempaa apua englannista, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut."

Välillä vähän huvittaa :rolleyes:

No kuitenkin, ei sinua päin honkia ole neuvottu. Parhain ja ajantasalla oleva tieto löytyy Suomen tuesta ja jos siellä ei asiaa vielä tiedetä niin ei ole ongelmaa esiintynyt aikaisemmin. Jotakin syvällisempää vain tällä kertaa ja selvinnee kun asiaa tutkivat.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Oliver sanoi:
No hei, uusi laite ja silleen. Ei kai nekään ole vielä ihan kaikkiin mahdollisiin vikatilanteisiin törmänneet.
Mutta eiköhän homma hoideta kuntoon.
Juu olet oikeassa, eihän sitä kaikkea ongelmia tosissaan voi tietää viellä, ennen kun törmää niihin. Kyllähän se siitä varmasti hoituu kuntoon. :)
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

hei kun ostin juuri eilen käytetyn resistance peli, kun yritin mennä nettiin minulle teksti että "network connection failed. disconnecting from network" olen sammuttanut pari kertaa mutta kuitenkin vielä ei toimi mitä minun pitäisi tehdä?

PS. PS3 on ostettu hong kongista vaikuttaa se siihen?
 
Ylös Bottom