Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation 3

Hei. Minulla tuli tälläinen ongelma: Kun pelasin ps3:sella peli tilttasi ja lopetin pelin. Kun laitoin levyn ps3:seen peliä ei näy, joten en voi aloittaa peliä. olen testtannut monia pelejä ja videoita mutta peliä ei näy siellä. osaako joku auttaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hei. Minulla tuli tälläinen ongelma: Kun pelasin ps3:sella peli tilttasi ja lopetin pelin. Kun laitoin levyn ps3:seen peliä ei näy, joten en voi aloittaa peliä. olen testtannut monia pelejä ja videoita mutta peliä ei näy siellä. osaako joku auttaa.
Pleikkarisi Blu-ray-asema hajosi, ja edessä on takuuvaihto. Takuuasioista löytyy hyvää tietoa ongelma-FAQista.
 
Vastaus: PlayStation 3

kiitos. Pleikkarini hajosi ja vien sen huoltoon. Haluaisin tallennukset muistiin, käykö tavallinen muistitikku?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ISO ongelma PS3

Niin, tänään iltapäivällä pelailin puolisen tuntia. Laitoin pleikan kiinni ja kun seuraavan kerran yritin sitä avata mitään ei tapahtunut. Päälle se kylläkin menee ja PS3 kyllä selvästikin saa signaalin telkkariin, mutta kuvaa ei näy. Myöskään ääntä ei kuulu, eikä ohjaimet pysty yhdistämään siihen. Kokeilin että HDMI on kunnolla kiinni ja kaikkea muutakin. Levyt menevät normaalisti sisään ja PS3 alkaa niitä lukeakin.
Lue ongelma-FAQ. Sieltä pitäisi löytyä apuja, ja jos Pleikka ei kerta kaikkiaan tunnu enää toimivan, löytyy FAQista myös ohjeet takuuasioihin.

PS. Lue FAQ läpi huolella, ettei tarvitse kysellä siinä kerrottuja asioita saman tien. ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä oliko tähän ketjuun parasta laittaa tätä mutta laitoin kuitenkin. Osaako joku vastata miten blu-ray voi hajota ps3? itelläni hajosi eilen.
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä oliko tähän ketjuun parasta laittaa tätä mutta laitoin kuitenkin. Osaako joku vastata miten blu-ray voi hajota ps3? itelläni hajosi eilen.

En ymmärtänyt kysymystä eikä varmasti ymmärtänyt kukaan muukaan. Hajosiko bluray-asema vai hajottiko bluray-levy pleikkarisi vai hajosiko bluray-levy?
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä oliko tähän ketjuun parasta laittaa tätä mutta laitoin kuitenkin. Osaako joku vastata miten blu-ray voi hajota ps3? itelläni hajosi eilen.
Se voi hajota siten, miten nyt optisen aseman lukupää voi hajota. Blu-ray-aseman lukupää on pienestä koostaan huolimatta/johtuen hyvin hienostunut ja herkkä komponentti.

Omalla käytölläsi et sitä asemaa hajottanut, eikä sitä tehnyt myöskään mikään peli. Kysessä oli vain harmillinen (mutta Pleikan kohdalla melko yleinen) tapahtuma.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

mikä mun ohjaimissa on vikana kun yritän käynnistää ne niin niissä alkaa vaan ne kaikki valot vilkkuu?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

mikä mun ohjaimissa on vikana kun yritän käynnistää ne niin niissä alkaa vaan ne kaikki valot vilkkuu?
Ohjain hakeutuu ps3 yhteyteen. Eli ei ole mitään vikaa? ;)

PS. korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

mikä mun ohjaimissa on vikana kun yritän käynnistää ne niin niissä alkaa vaan ne kaikki valot vilkkuu?

Kaapeli kiinni peliohjaimeen ja naitat sen uudemman kerran koneesi kanssa. Tätä tapahtuu, jos on ollut kaverilla pelaamassa omilla ohjaimillaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Mitä mieltä raati on tälläisestä: Meikun 40GB PS3 alkaa puhaltaa kuin lehtipuhallin tai pölynimuri n.10min kuluttua pelaamisen aloittamisen jälkeen.

Laite on sijoitettu vapaaseen tilaan pystyasentoon. Se ei sii ole laitehyllyssä eikä kaapissa ovien takana. Tilaa joka suuntaan on vähintään 20cm. Olen myös kokeillut eri sijoituspaikkoja.

Äsken kokeilin Unchartedilla ja 720p skaalauksella.

Tämä on jo toinen PS3 joka tekee samaa. Ensimmäinen vaihdettiin huollossa ja uuden hain perjantaina, joten pölyäkään ei laitteen sisässä pitäisi olla.

Onkohan syytä lähettää taas takaisin huoltoon, jos vaikka saisi hiljaisemman laitteen? Vai onko tuo PS3:lle ominaista käytöstä? Ääni kuluu pölyn imurinkin äänen yli. Eikä se lopu, kun pelaamisen lopettaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Vai onko tuo PS3:lle ominaista käytöstä? Ääni kuluu pölyn imurinkin äänen yli. Eikä se lopu, kun pelaamisen lopettaa.
Ei todellakaan ole ominaista. Kyllähän ne tuulettimen kierrokset nousevat hiljalleen, mutta missään vaiheessa ei pitäisi tuollaista "pölynimurin äänen yli" kuulumista tapahtua. Kannattaa siis vaikka käydä myyntiliikkeessä demonstroimassa tilannetta. Eiköhän se vaihtoon mene sitten.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Terve,

Onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa konsolin kanssa, että kesken pelin pelaamisen ruutu menee ihan mustaksi (äänet kuuluu normaalisti), mutta palautuu taas sitten vähän ajan päästä normaaliksi. Yleensä pätkimiset ovat kestäneet 5s - 1min.

Lähinnä tuo on tullut ilmi COD:ssa ja GTA:ssa. En tiedä onko tuo pelikohtaista, vai mistä tuo johtuu... mutta nuo ovat olleet ne ainoat pelit joilla pätkiminen on tapahtunut.

Elokuvien katselemisessa tuota ei ole tapahtunut kertaakaan...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Lähinnä tuo on tullut ilmi COD:ssa ja GTA:ssa. En tiedä onko tuo pelikohtaista, vai mistä tuo johtuu... mutta nuo ovat olleet ne ainoat pelit joilla pätkiminen on tapahtunut.
Iskeekö ilmiö ihan kesken kaiken, vai pelkästään esim. välianimaatioissa? Entä millä tavalla Pleikka on telkkariin kytketty?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Iskeekö ilmiö ihan kesken kaiken, vai pelkästään esim. välianimaatioissa?

Ihan kesken kaiken pelin ja vielä satunnaisesti...

En tiedä sitten onko tuolla jotain tekemistä HDMI piuhan kanssa kun aina kun musta ruutu ilmenee ja kun käytän piuhaa irti ja laitan takaisin niin kuva tulee takaisin... mutta outoa sinäänsä, että noissa peleissä vaan tuo ongelma on ilmentynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom