Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Plösö tarjosi eilen Netflixille päivitystä 1.03. Onkos kellään tietoa sisälsikö jotain uutta? Google ei minua osannut auttaa tai minä käyttää.
Outoa, täällä myös PS+ käytössä(automaattinen päivitys päällä), mutta vasta eilen tuli päivitys.
On muuten todella hyvä sarja tuo Netflixin House of Cards. Tummasävyisyydessään ja laadukkuudessaan tuo vahvasti mieleen HBO:n tuotannon.
Kahden päivän kokemus Viaplaystä:
Ainut mikä Viaplayssä kiehtoi oli NHL, mutta en kyllä sitäkään ala edes testaamaan tuolla 18e/kk maksulla. Säästyypähän hermot ja rahat.
Tämän päivän uutisissa muuten dinosaurukset vähättelevät taivaalta lähestyvää asteroidia: Videovuokraamot Netflixistä ja muista tulokkaista: "Hirveä häly pienestä asiasta" | Yle Uutiset | yle.fi
Pystyt katsomaan sen kuukauden verran, vaikka peruutat tilauksen samantien.Jos otan tuon ilmaisen kuukauden Netflixissä ja peruutan tilauksen samantien, loppuuko katseluoikeus samalla vai pystynkö vielä katsomaan tuon kuukauden verran tuota?
Elikkä, sain päätökseen The Walking Deadin ekan tuotantokauden ja oletin pääseväni jatkamaan suoraan toiseen mutta huomasinkin että eihän Netflixissa enempää kausia olekaan. USA:n Netflixissa kuulemma löytyy kaikki tuotantokaudet ja myös Suomen Foxilla on jo ainakin 3 kautta läpikäyty.
Sarjan kolmoskauden esitys on USAssa vielä kesken, sarja palasi pari viikkoa sitten vuodenvaihteen esitystauolta. Suomen FOX esittää sarjaa viikon viiveellä jenkkiesityksistä, joten sielläkin oli juuri muutaman kuukauden tauko jolloin esitettiin koko aiempi sarja uusintana.Elikkä, sain päätökseen The Walking Deadin ekan tuotantokauden ja oletin pääseväni jatkamaan suoraan toiseen mutta huomasinkin että eihän Netflixissa enempää kausia olekaan. USA:n Netflixissa kuulemma löytyy kaikki tuotantokaudet ja myös Suomen Foxilla on jo ainakin 3 kautta läpikäyty.
Samaa voinee kysyä suurimmasta osasta Jenkkilän Netflixin sisällöstä, koska sitä ei löydy meiltä. Ja vastaus lienee todennäköisesti sama, materiaali pitää lisensoida maakohtaisesti ja kääntää meille kielivähemmistöille. Vastapainoisesti meiltä löytyy kyllä jotain sisältöä jota ei löydy Amerikasta (muutakin kuin suomalaista tuotantoa). Olen bongannut Netflixistä vain yhden pätkän josta ei löytynyt suomenkielisiä tekstejä, vain englanninkieliset, ja sekin oli alunperin netissä julkaistu spesiaali (Joss Whedonin Dr. Horrible's Sing-Along Blog).Joten mistä johtuu että Suomen Netflixissa ei ole kuin eka kausi ja milloin saatamme saada edes sen toisen kauden katsottavaksi?
Kuulemma ainakin Unblock-Us toimii moitteettomasti, itse en ole kokeillut. Se vaatii vain DNS:n vaihtamisen laitteelle jonka haluaa näennäisesti Jenkkilään, joten pitäisi toimia suhteellisen helposti käytännössä millä tahansa laitteella jossa voi verkkoasetuksia muuttaa. Palvelu tosin maksaa ilmaisen kokeiluviikon jälkeen viisi dollaria kuukaudessa.NetFlixin jenkkivalikoiman täällä meilläkin avaava Media Hint - selainplugari lienee jo ihan yleistä tietoa, niin lieneekö mitään helppoa konstia samaan parhauteen myös Pleikalla/Boksilla?