HideoMiyamoto
Well-Known Member
Oho aika kova nousu vuosihintaan, voi olla tyytyväinen että sai sen tuolla 60€ vuodeksi. Se on vain yhden pelin hinta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Netflix tilaaja määrä noussut 203.7 miljoonaan
Kyllä Series S ainakin tukee Disney+ 4K streamausta, joten siinä mielessä kuva voi hyvinkin olla paremman näköinen. Omat kokemukset Chromecastista (ei tästä ihan uusimmasta mallista) nimenomaan on että sieltä ei niin nättiä kuvaa tule. Jos vain sovellus on löytynyt telkkarin omasta appivalikoimasta tai Xboxilta, niin olen käyttänyt niitä ennemmin kuin Chromecastia.Osaako joku muuten sanoa, että kun latasin Disney+ sovelluksen Series S:lle, niin huomasin heti eron kuvanlaadussa, jos vertaa Chromecastin 1080p kuvaan, niin antaako tuo 4K kuvaa ja skaalaa sen mun Full HD telkkarille, kun boksi antaa paljon parempaa laatua ulos?
Huudellaan nyt vaikka @TT-2k tänne, jos olisi tietoa tuosta![]()
Chromecast ultra on 4k streemaukseen...Kyllä Series S ainakin tukee Disney+ 4K streamausta, joten siinä mielessä kuva voi hyvinkin olla paremman näköinen. Omat kokemukset Chromecastista (ei tästä ihan uusimmasta mallista) nimenomaan on että sieltä ei niin nättiä kuvaa tule. Jos vain sovellus on löytynyt telkkarin omasta appivalikoimasta tai Xboxilta, niin olen käyttänyt niitä ennemmin kuin Chromecastia.
![]()
How to watch Disney Plus on your Xbox
Want to know how you can watch Disney Plus on your Xbox? Check out our detailed guide here, including limitations.www.androidauthority.com
Tiedän, mutta kuten sanoin niin en ole tätä uusinta versiota käyttänyt. Tuskin @Pirate fin tuota myöskään tarvitsee, kun viestinsä perusteella katselee kuvaa Full HD telkkarista. Jos silloin kuva näyttää paremmalta Xboxin kuin Chromecastin kautta niin voihan se olla että Series S:llä kuvan skaalaus toimii paremmin.Chromecast ultra on 4k streemaukseen...
Mandalorian on siellä kokonaan. WandaVisionista taitaa puuttua jakso tai kaksi. Star Wars episode 9 löytyy myös.Joko Mandalorianin ja Wanda Visionin kaudet on tullut kokonaan Disney+? Entäpä, joko se Star Warsin episode 9 leffa löytyy sieltä?
Aivan, uskoisin et Ultra haskaa myös fullhd kuvankin paremmin kuin vanhempi rauta...Tiedän, mutta kuten sanoin niin en ole tätä uusinta versiota käyttänyt. Tuskin @Pirate fin tuota myöskään tarvitsee, kun viestinsä perusteella katselee kuvaa Full HD telkkarista. Jos silloin kuva näyttää paremmalta Xboxin kuin Chromecastin kautta niin voihan se olla että Series S:llä kuvan skaalaus toimii paremmin.
Mandalorian on siellä kokonaan. WandaVisionista taitaa puuttua jakso tai kaksi. Star Wars episode 9 löytyy myös.
Niin, mutta eihän tästä edes ollut puhe, vaan siitä että Series S tuottaa nätimpää kuvaa niillä laitteilla, joita @Pirate fin : ltä löytyy. Kysymys kuului, miksi näin? Siihen vastasin, enkä siihen onko Chromecast Ultra parempi kuin perus Chromecast.Aivan, uskoisin et Ultra haskaa myös fullhd kuvankin paremmin kuin vanhempi rauta...
Joo, enkä minä maininnut mitään Xboxiin liittyvää vaan vain huomion Ultrassa. Kummassakin uudempaa rautaa ja parempi kuva. Näin varmaankin on. En ollut mitään kuvaa lyttäämässa ellei lasketa orginaali chromecastia joka alkaa olla vanhuksen iässä ja suorituskyky jo hiema yskivää nyky standardeilla.Niin, mutta eihän tästä edes ollut puhe, vaan siitä että Series S tuottaa nätimpää kuvaa niillä laitteilla, joita @Pirate fin : ltä löytyy. Kysymys kuului, miksi näin? Siihen vastasin, enkä siihen onko Chromecast Ultra parempi kuin perus Chromecast.
Mun telkkaristä ei tosiaan löydy Disney+ sovellusta, kun on 2015 vuosmallia ja 2016 eteenpäin taisi tulla se.Kyllä Series S ainakin tukee Disney+ 4K streamausta, joten siinä mielessä kuva voi hyvinkin olla paremman näköinen. Omat kokemukset Chromecastista (ei tästä ihan uusimmasta mallista) nimenomaan on että sieltä ei niin nättiä kuvaa tule. Jos vain sovellus on löytynyt telkkarin omasta appivalikoimasta tai Xboxilta, niin olen käyttänyt niitä ennemmin kuin Chromecastia.
![]()
How to watch Disney Plus on your Xbox
Want to know how you can watch Disney Plus on your Xbox? Check out our detailed guide here, including limitations.www.androidauthority.com
Tuo on kyllä kieltämättä hyvä etu boxin kautta katsomiseen kun voi käyttää noita windows sonic, dtsx, dolby atmos ääniäMun telkkaristä ei tosiaan löydy Disney+ sovellusta, kun on 2015 vuosmallia ja 2016 eteenpäin taisi tulla se.
Sen tiedän, että ainakin Youtube sovelluksesta saa 4K kuvaa, joka sitten "supersamplataan" jos löytyy FullHD telkkari ja sen ansiosta saa tarkempaa kuvaa, niin ehkä Disney+ toimii samalla tavalla., kun kuvanlaatu ja värit tuntuu olevan paljon paremmat.
Chromecast joka multa löytyy on tuo joka tukee 1080p/60fps kuvaa ja Ultraa en viitsi ostaa, koska boksilla hoituu Disney+ katselu hyvin ja saa käytettyä tuota Atmos for Headphonesia.
![]()
Google Chromecast -mediatoistin (3. sukupolvi)
kauppa.telia.fi
4K-matskua varten on tehokkaampi Chromecast Ultra. Myös erilaisten AndroidTV Boxien Cast-toiminto kykenee parempilaatuiseen videoonOmat kokemukset Chromecastista (ei tästä ihan uusimmasta mallista) nimenomaan on että sieltä ei niin nättiä kuvaa tule. Jos vain sovellus on löytynyt telkkarin omasta appivalikoimasta tai Xboxilta, niin olen käyttänyt niitä ennemmin kuin Chromecastia.