Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?
Kirjoitampa tähän kun näkyy olevan kohtuullisen uusi ketju omia kokemuksia viime ajoilta Play.comista.
AIkaisemmin olen useastikin tilannut pelejä Play.comista, koska hintataso on aika alhainen. Nyt kaksi viime tilausta on mennyt reisille. Ihan OK homma on toiminut, mutta periaatteen vuoksi katson jatkossa onko kilpailijoilla tarjottavana samaan hintaan tavaraa tai muutaman euron kalliimmallakin.
Tilasin tämän kuun alussa Assassin's Creedin X360:lle alennuksesta (18,43e), peli tuli kolmessa päivässä, nopeammin kuin osasin odottaa. Kun avasin paketi, peli oli kyllä päällystetty muovilla, mutta MS-sinettiä ei pakkauksessa ollut. Levyssä oli useita naarmuja ja pari kuoppaa jotka tulivat toiselta puolelta läpi "kummuiksi". Boksi ei tietenkään tunnistanut levyä. No rahat on tulossa takaisin, mutta muutaman euron taisin postikuluissa hävitä. Pitää kyllä yrittää saada ne takaisin. Tilasin myös Gears of Warin. Jälleen kerran toimitus oli nopea, mutta pelistä oli Classics-versio - vaikka peliseloste oli aivan normaalista. Tuota en enää lähde palauttamaan koska silloin olisi jotakuinkin 10 euroa mennyt yhteensä Play.comin palautuksiin rahaa. Enkä näe normaaliversiota Gearsista enää niin arvokkaana.
Play.comissa olen kyllä saanut hyvää asiakaspalvelua ja hinnat ovat alhaiset sekä toimitus on ollut minulle nopeaa. Suosittelen kuitenkin miettimään kun Play.com mainostaa näitä huipputarjouksia, todennäköisesti myynnissä on myös B-luokan kamaa. Niinkuin eräässä suomalaisessa tavaratalossa alennusmyyntien aikaan.