Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Play.com-tilauksista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dutchman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Miten kävi RnThaPLn:lle ja cresterille, saapuiko lähetykset?

Ennakkotilasin Fallout 3:sen joskus aikoja sitten, ja saitin mukaan peli on lähetetty jo 8-9 päivää sitten, ja mitään ilmoitusta ei ole tullut sähköpostiin...

Aika masentavaa kun Gears of War 2 on myös heiltä ennakkotilauksena, ja sen pelin haluaisin ihan oikesti AJOISSA!

Itselle tuli muistaakseni viime tiistaina postitusilmoitus mailiin. _TOIVOTTAVASTI_ tänään saapuisi peli (jäämättä tulliin).
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Oma pelini saapui jo viime viikolla. Ja ihan priimakunnossa.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Playstä tulee toisinaan esiomistettua tavaraa uuden hinnalla

Tuollaisen tavaranhan ei pitäisi olla varsinaisesti käytettyä, vaan Play on parin vuoden ajan hankkinut halpoja poistonimikkeitä ostamalla kauppaketjujen keskusvarastojen pahnanpohjimmaisia, joissa saattaa olla mukana juurikin noita jälleenmyyjien hyllykappaleita, joissa levyjä ja ohjeita on säilytetty erillään koteloista. Joskus Playsta ostetuissa aletuotteissa on ollut jopa kilpailevan ketjun hintalappu tallella...

Jos peli on selvästi kulunut tai likainen, onhan toki sekin mahdollista että kyseessä on ihan tosissaan käytetty yksilö, jonka kauppa on tylysti lykännyt ensin myyntiin ja myöhemmin palauttanut keskusvarastoon. Tukkuerän ostettuaan Play on sitten muovittanut pelit uudestaan, vaikka eihän tuollainen uusiopaketointi juuri ketään hämää.

Playlla on muutenkin viime aikoina mennyt homma alamäkeen: asiakkaita kusetetaan väärillä valuuttakursseilla, asiakaspalvelun sähköpostit suljettiin, palvelu on hidastunut, jne. Firman rönsyily entistä usemmalle alalle ei tule ilmaiseksi.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Itselläni ei ole Playsta ollut koskaan mitään valittamista, mutta viimeisen tilauksen yhteydessä kävi vähän köpelösti. Tilaamani peli oli tilaushetkellä varastossa, ja veloitus lähti samana päivänä luottokortiltani. No, kaikki hyvin kunnes pelin tilaksi muuttui "out of stock", jossa se odotteli pari viikkoa, ja lopulta peruin tilauksen sähköpostitse, kun tilaushistoriasta se ei enää onnistunut. Kyselin sitten tuon veloituksen perään, ja Play väittää edelleenkin kivenkovaan ettei se ole pelistä mitään veloittanut, vaikka tuo näkyy ihan selvästi kortin veloitushistoriassa.

Itse asiakaspalvelusta ei ole pahaa sanottavaa, se on oikein ystävällistä (ehkä vähän ylikin..) ja vastaukset tulevat nopeasti. Tavarantoimituskin on aina ollut kohdallaan. Katsoo nyt miten tämän tapauksen kanssa käy, en usko että loppujenlopuksi hirveästi vaikuttaa puljussa asiointiin. Toivotaan että tämä alamäki ei jatku ainakaan omalla kohdallani.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tilaamani peli oli tilaushetkellä varastossa, ja veloitus lähti samana päivänä luottokortiltani. No, kaikki hyvin kunnes pelin tilaksi muuttui "out of stock", jossa se odotteli pari viikkoa, ja lopulta peruin tilauksen sähköpostitse, kun tilaushistoriasta se ei enää onnistunut. Kyselin sitten tuon veloituksen perään, ja Play väittää edelleenkin kivenkovaan ettei se ole pelistä mitään veloittanut, vaikka tuo näkyy ihan selvästi kortin veloitushistoriassa.

Oliko kyseessä kenties Wiin Boom Blox? Itselläni kävi samoin (vaikka kaikki Playn puolustelijat tälläkään foorumilla eivät asiaa olleetkaan valmiita uskomaan)...
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Oliko kyseessä kenties Wiin Boom Blox? Itselläni kävi samoin (vaikka kaikki Playn puolustelijat tälläkään foorumilla eivät asiaa olleetkaan valmiita uskomaan)...

Tämäpä juuri. Omituista on lisäksi se, että asiakaspalvelija kertoi varmistaneensa, ettei Boom Bloxista ole veloitettu, mutta sanoi samassa viestissä että edellinen Playn tekemä veloitus on tehty juuri tuona tilauspäivänä. Eli ei ole veloitettu, mutta on veloitettu, mutta ei kuitenkaan ole veloitettu. Täh?

Mutta eipä hätää, tätä viestiä kirjoittaessani Playlta tipahti sähköposti, jonka mukaan he ovat nyt palauttaneet veloittamansa summan toimittamani tiliotteen perusteella. Kyllä tämä osaltaan vahvisti Playsta saamaani kuvaa joustavuudesta ja toimivasta asiakaspalvelusta (kunhan ensin saa jotain kautta sinne yhteyden..), vaikka alunperin virheellisesti toimivatkin.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Play &Traden kautta ostetut tuotteet ovat luonnollisesti käytettyjä joten ole tarkkana ettet sen kautta tilaa jos uutta olet vailla. Play & Traden kautta tilaaminen on lähes aina myös huomattavasti kalliimpaa. Toivottavasti tuo edellä mainittu ei osu omalle kohdalle kun sieltä Vegas 2 pelin viikonloppuna tilasin. En olekaan pelejä koskaan tuolta tilannut nääs.

Tämä ei ole täysin totta, siellä myydääns ekä uusia että käytettyjä, jotkut pelikaupat myyvät sitä kautta. Itse olen jonkun pelin ja dvd:n sieltä ostanut huokeeseen hintaan ja tyytyväinen olen ollut, tuotteet siis olleet uusia. Mutta kannattaa tosiaan tuotteen kuvaus lukea tarkkaan ja katsoa palaute.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tämä ei ole täysin totta, siellä myydääns ekä uusia että käytettyjä, jotkut pelikaupat myyvät sitä kautta. Itse olen jonkun pelin ja dvd:n sieltä ostanut huokeeseen hintaan ja tyytyväinen olen ollut, tuotteet siis olleet uusia. Mutta kannattaa tosiaan tuotteen kuvaus lukea tarkkaan ja katsoa palaute.

Aha! Ok! Hyvä tietää ja kiitos kun paikkasit :)
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Miten kävi RnThaPLn:lle ja cresterille, saapuiko lähetykset?

Ennakkotilasin Fallout 3:sen joskus aikoja sitten, ja saitin mukaan peli on lähetetty jo 8-9 päivää sitten, ja mitään ilmoitusta ei ole tullut sähköpostiin...

Aika masentavaa kun Gears of War 2 on myös heiltä ennakkotilauksena, ja sen pelin haluaisin ihan oikesti AJOISSA!

Meikäläisen paketti tuli perille, tarkalleen ottaen 9 päivää meni siitä account-sivulle merkitystä lähetyshetkestä, sähköpostiin ei siis koskaan tullut vahvistusta postituksesta...
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Itse olen nyt useampaankin kertaan saanut itse Play.comilta selkeästi käytetyn pelin. X360-pelistä puuttui se kotelon kyljessä oleva sinetti, GBA-peli oli aivan karmeassa kunnossa (luonnollisesti ilman muoveja) ja monissa peleissä on ollut kotelon päällä joku ihme itsekyhäilty muovitus ja pelilevyssä sormenjälkien lisäksi jopa naarmuja. (levy on ollut paikoillaan, eli naarmut eivät ole tulleet postituksen aikana)

Olen antanut aiheesta palautetta, mutta vastaus on aina "Myymme vain uusia tuotteita". Jepjep.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tänään tuli Falloutti playsta. Eikä tarvinnut tullissa asioida. Paolo, eiköhän se sinnekkin ilmaannu viim. huomenna.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tänään tuli Falloutti playsta. Eikä tarvinnut tullissa asioida. Paolo, eiköhän se sinnekkin ilmaannu viim. huomenna.

Jep tänne tuli myös. \o/
Nyt jännittämään Gearsia.

Edit: Vähän tympäisee tuo Playn (uusi?) tapa olla lähettämättä konfirmaatioita sähköpostiin.
En halua käydä heidän sivuillaan 15 kertaa päivässä refressailemassa tilaustietosivuja,
enkä myöskääm tällä haavaa kaipaa lisäjännitystä elämääni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Jep tänne tuli myös. \o/
Nyt jännittämään Gearsia.

Edit: Vähän tympäisee tuo Playn (uusi?) tapa olla lähettämättä konfirmaatioita sähköpostiin.
En halua käydä heidän sivuillaan 15 kertaa päivässä refressailemassa tilaustietosivuja,
enkä myöskääm tällä haavaa kaipaa lisäjännitystä elämääni.

Kuinka uusi tapa on?:confused:
Itselläni tuli ainakin vähän aikaa sitten Dead Spacesta tiedotus spostiin...
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Jep tänne tuli myös. \o/
Nyt jännittämään Gearsia.

Edit: Vähän tympäisee tuo Playn (uusi?) tapa olla lähettämättä konfirmaatioita sähköpostiin.
En halua käydä heidän sivuillaan 15 kertaa päivässä refressailemassa tilaustietosivuja,
enkä myöskääm tällä haavaa kaipaa lisäjännitystä elämääni.

Tilasin Playsta pari päivää sitten kirjan ja sain sieltä heti seuraavana päivänä mailin että paketti postitettu. Vai mitä tarkoitat konfirmaatiolla? :confused:
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Ennakkotilasin siis 29.9. Play.com:sta Fallout 3:n ja Gears of War 2:n, kummastakaan en ole
saanut niin mitään tietoja sähköpostitse. Ainoa tapa selvittää tilausten eteneminen on ollut
käydä tsekkailemassa My Account -> Outstanding Orders -sivua.

Näemmä tänä aamuna Gearsin status on muuttunut "Packing":ksi.
Ehkäpä saapuu jo ensi viikon perjantaiksi. :cool:

Edit: Jännä juttu, Gearsista tuli justiinsa sähköpostitse ilmoitus, jotta on lähetetty tulemaan.

ihkua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tilasin LBP:n juuri kun halvalla saa tuolta, koskas niillä menee veloitus tililtä, ainakaan heti ei lähtenyt?

Nordea / Visa Electron
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Itsellä ollut uskomattomia ongelmia viime viikkoina playn kanssa.

1. tilasin hupparin, mutta play lähetti minulle naisten toppaliivin.

No tämän jälkeen ilmoitin tästä ja play lupasi lähettää oikean tuotteen minulle. Kuitenkin kului lähes 2 viikkoa ja order historyyn ei ilmestynyt oikeaa hupparia 0 hintaisena.

No eilen laitoin kyselyä tästä... ja kas kummaa vuorokauden kuluttua tuli meili:
Your order has been posted.. no nyt oli laitettu 0 hintainen tuote tulemaan, mutta tuote olikin Fifa 09 !!!, jonka olin tilannut jo aikaisemmin ja sen olen saanutkin!

No ens viikolla varmaan kämpillä on sitten 2 fifaa ja edelleen se fucking toppaliivi. Toppaliiviä en aio palauttaa, ennen kuin lähettävät oikean hupparin. Huppari odotellessa...

ps. en kyllä aio palauttaa sitä Fifaakaan, koska play ei näköjään lue sähköpostien sisältöä laisinkaan,
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

sivukommenttina, 5.11 laskutettu luottokorttia (shipped status tuli samana päivänä) eikä FIFA09 ole vieläkään tullut.

Toistaiseksi hitain toimitus mun Play.com historiassa, yleensä tilaukset ovat saapuneet Turkuun alta viikossa tuosta veloituspäivästä laskien.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Itsellä ei ole play.comin kanssa ollut mitään ongelmia.

Olen käyttänyt myös playtradea ongelmitta (olettehan ihmiset varmasti tilanneet näitä käytettynä tulleita pelejä play.comin eikä playtraden kautta?), kerran olivat lähettäneet kotelon ilman peliä mutta seuraavana päivänä tuli mailia (en itse edes ottanut yhteyttä) jossa pahoiteltiin ja pelilevy tuli sitten päivä kotelon jälkeen.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Asia selvitetty :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom