Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Play.com-tilauksista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dutchman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Monesti on Xbox360 ja Xbox pelejä ostaessa tullut perille ilman sinettiä oleva peli ja levyissäkin on pahojakin naarmuja ollut mutta niistä en ole välittänyt koska pelit on aina toimineet.
Aina on pelit myös perille tulleet vaikka joskus mennyt 4-6 viikkoakin.

Olen käyttänyt myös Playtradea jonka kautta pelit on yleensä tulleet paljon nopeammin... Juuri eilen tullut Army Of Two on ihan jumalattoman huonossa kunnossa joten saa nähdä toimiiko.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Ainoa tilaus jonka kanssa minulla on Playsta tilatessa ollut ongelmia on pari vuotta sitten tilaamani Õkami. Peliä ei kolmeen viikkoon kuulunut, joten ilmoitin Playn omaan "Order not arrived" tms systeemiin ja viikon päästä tipahti uusi Õkami postiluukusta. Loppujenlopuksi vielä se alunperin tilaamani Õkami saapui pari päivää myöhemmin :rolleyes:
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Itsellä ollut uskomattomia ongelmia viime viikkoina playn kanssa.

1. tilasin hupparin, mutta play lähetti minulle naisten toppaliivin.

No tämän jälkeen ilmoitin tästä ja play lupasi lähettää oikean tuotteen minulle. Kuitenkin kului lähes 2 viikkoa ja order historyyn ei ilmestynyt oikeaa hupparia 0 hintaisena.

No eilen laitoin kyselyä tästä... ja kas kummaa vuorokauden kuluttua tuli meili:
Your order has been posted.. no nyt oli laitettu 0 hintainen tuote tulemaan, mutta tuote olikin Fifa 09 !!!, jonka olin tilannut jo aikaisemmin ja sen olen saanutkin!

No ens viikolla varmaan kämpillä on sitten 2 fifaa ja edelleen se fucking toppaliivi. Toppaliiviä en aio palauttaa, ennen kuin lähettävät oikean hupparin. Huppari odotellessa...

ps. en kyllä aio palauttaa sitä Fifaakaan, koska play ei näköjään lue sähköpostien sisältöä laisinkaan,

No noinhan siinä kävi, kuten uumoilin: 2 fifaa ja toppaliivi tuli... no toteutin sitten myös uhkaukseni: Ylimääräinen fifa ja toppaliivi meni myyntiin.. ja jäin jopa 20 euroa voitolle.

No nyt on uusi tilaus vetämässä. Tilasin takin ja hupparin samana päivänä. Huppari tuli viime viikolla, mutta takkia ei ole kuulunut... mitenköhän tässä käy. Sentään yksi tilaus meni välissä putkeen, kun tilasin Bullyn ja se myös tuli.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Ylimääräinen fifa ja toppaliivi meni myyntiin.. ja jäin jopa 20 euroa voitolle.

Huppari tuli viime viikolla, mutta takkia ei ole kuulunut...

Tähänhän voisi vanha kansa todeta, että ihan oikeudenmukaisesti meni tilausten kanssa:
ensimmäisestä käärit voitot omiin liiveihin, mutta jälkimmäisestä tuli takkiin.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tähänhän voisi vanha kansa todeta, että ihan oikeudenmukaisesti meni tilausten kanssa:
ensimmäisestä käärit voitot omiin liiveihin, mutta jälkimmäisestä tuli takkiin.

Voitot ja voitot?? Yritin hoitaa tapausta asian mukaisesti 3 viikkoa ja kyselin oikean hupparini perään 5:llä sähköpostilla..mutta ei vaan toiminut playn asiakaspalvelu.

Jos en olisi pitänyt vääriä kamoja olisin jäänyt tappiolle, koska sen toppaliivin takasin lähetyskin olisi maksanut 20 euroa, ja ei ole mitään takeita, että olisin saanut rahojani takaisin postikuluista ja oikeaa hupparia ei tullut ikinä, vaikka sen maksoin normaalisti.

Ps. Tuli muuten tänään se tilaamani takki.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Voitot ja voitot?? Yritin hoitaa tapausta asian mukaisesti 3 viikkoa ja kyselin oikean hupparini perään 5:llä sähköpostilla..mutta ei vaan toiminut playn asiakaspalvelu.

Juu, ilman muuta Playn toiminta oli virheellistä ja firma saa syyttää vain itseään. Piti vain kuitata kun ongelmalliset vaatekappaleet ja toimintasi niiden suhteen osuivat niin hyvin yhteen vanhojen sanontojen kanssa. ;)
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Tilasin LBP:n juuri kun halvalla saa tuolta, koskas niillä menee veloitus tililtä, ainakaan heti ei lähtenyt?

Nordea / Visa Electron

Toimiiko vieläkään? Itselläni ei lähtenyt toimimaan vaikka laitoin tilaukseen. Bully on mennyt processing tilaan laitoin tilaukseen vviikko sitten eikä ole muuttanut tilaansa. Koitin laittaa pari muuta teosta tilaukseen mutta tuli sp:tä siitä ettei kortti ole kelvollinen. Eli eikö toi Nordea/visa Electron yhdistelmä toimi Play.comissa?

Ps. olen laittanut korttini verkkomaksu tilaan verkkotunnuksilla
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Toimiiko vieläkään?Koitin laittaa pari muuta teosta tilaukseen mutta tuli sp:tä siitä ettei kortti ole kelvollinen. Eli eikö toi Nordea/visa Electron yhdistelmä toimi Play.comissa?
Ei skulaa Visa Electronilla, kaverilla oli myös tämä "verified by visa" -varmennus, mutta ei sekään mitään auttanut.

Mulla oli joskus myös tuo OP:n VisaE, eikä onnannut. Eli ei ole Nordean piikkiin.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Mulla on Nordean Visa Electron ja toimii ihan hyvin play.comissa. Vajaa viikko sitten tilasin sieltä Saints Row 2: sen boksille ja parin päivää tilauksesta oli lähtenyt varaus tililtä ja peli tulemaan
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

En ole vaivautunut tilaamaan Playsta pitkiin aikoihin, koska firma ei jostain kumman syystä tykännyt Sammon visa electronista. Kun kyselin niin pankin puolella homma oli kunnossa ja ihmettelivät miksi ei mene läpi. Onhan tuota pärjännyt muiden kauppapaikkojenkin tarjonnalla.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

En ole vaivautunut tilaamaan Playsta pitkiin aikoihin, koska firma ei jostain kumman syystä tykännyt Sammon visa electronista. Kun kyselin niin pankin puolella homma oli kunnossa ja ihmettelivät miksi ei mene läpi. Onhan tuota pärjännyt muiden kauppapaikkojenkin tarjonnalla.

Outo juttu. Mulla on Sammon visa eletroni eikä koskaan ole ollut ongelmia. Wierd..
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

nyt hiukka jännittää..olin tilannu ton official Playstation bluetooth headsetin Playsta 28.11. Eli jo 11 päivää menny matkassa. Pelkään vaan et joutuu helvetinmoiset selvittelyt siitä tekemään ja kestää vielä kuukauden tulla. Yleensä on mulle tullu tavarat max viidessä päivässä...no vielä 10 päivää odottamista ja ilmoitus hävinneestä tavarasta....:(
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

nyt hiukka jännittää..olin tilannu ton official Playstation bluetooth headsetin Playsta 28.11. Eli jo 11 päivää menny matkassa. Pelkään vaan et joutuu helvetinmoiset selvittelyt siitä tekemään ja kestää vielä kuukauden tulla. Yleensä on mulle tullu tavarat max viidessä päivässä...no vielä 10 päivää odottamista ja ilmoitus hävinneestä tavarasta....:(

Onkos headseti kuitenkin lähetetty sulle playsta ? Kun mun tietääkseni ne ei edes oo saanut sitä varastoon viellä (vai oonko mä missannut sen)
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

nyt hiukka jännittää..olin tilannu ton official Playstation bluetooth headsetin Playsta 28.11. Eli jo 11 päivää menny matkassa. Pelkään vaan et joutuu helvetinmoiset selvittelyt siitä tekemään ja kestää vielä kuukauden tulla. Yleensä on mulle tullu tavarat max viidessä päivässä...no vielä 10 päivää odottamista ja ilmoitus hävinneestä tavarasta....:(

Älä vielä huolestu... ainakaan paljoa... itse sain eilen takin, joka oli lähetetty playsta 26.11. ja toinen samana päivänä tilaamani tuote tuli jo viikkoa aikaisemmin.

Jotenkin tuntuu, että kaikki DVD:t + pelit tulee viikossa, mutta jos tuote on isompi tai jotenkin oudomman muotoinen, niin toimituksessa menee lähes 2 viikkoa.
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

En ole vaivautunut tilaamaan Playsta pitkiin aikoihin, koska firma ei jostain kumman syystä tykännyt Sammon visa electronista. Kun kyselin niin pankin puolella homma oli kunnossa ja ihmettelivät miksi ei mene läpi. Onhan tuota pärjännyt muiden kauppapaikkojenkin tarjonnalla.

Mulla ihan sama homma, paitsi että pankkina on Osuuspankki.. Ei suostu playn kanssa toimimaan, play-asia, thehut, game.co.uk, amazon, videogamesplus.ca ja WoWin peliajan osto toimii ihan normaalisti.. En tiiä mikä siinä on ja pankista ei oikein osattu auttaa, no eipä tuo niin väliksikään kun muut paikat toimii ongelmitta :-|
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Noniin. Tänään saapui sitten boxille fallout 3 ja mikä yllätys odottikaan. Yltänaarmuinen levyhän se sielä vilkutteli :mad: Täytyy varmaan laittaa vihaista palautetta eteenpäin. Outoa sillä peli oli kuiteskin muoveissa ja nje..
 
Vastaus: Play.com tilaus/ kannattaako huolestua?

Outoa sillä peli oli kuiteskin muoveissa ja nje..

Oliko Xbox-hologrammitarra paikoillaan muovien alla pelikoteloa sulkemassa? Playhan myy toisinaan jälleenmyyjien ylijäämätavaraa tai palautuskappaleita uudelleen muovitettuina.
 
Ylös Bottom