Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Play.com-tilauksista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dutchman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Pari peliä joskus sieltä ennakkotilanneena väittäisin että todella rasvainen mäihä saa olla että julkaisupäiväksi saa. 3-5 päivää julkaisusta omani ovat postista tipahtaneet.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Play.comista ei kannata sitten odotella mitään hyvityksiä jos toimittavat väärää tavaraa. Itselleni kävi näin. Omaan piikkiin tais mennä postimaksut palautuksesta vaikka Play.com sanoo että "We will only refund delivery costs if the return is a result of our error". Kyllä minä ainakin tuon pätkän ymmärrään niin että olisivat velvoitettuja korvaamaan. Useiden sähköpostiyhteenottojen jälkeen sieltä ei ole tänne päin tullut kuin totaalista hiljaisuutta. :mad:

Omat pelini ja leffani ostan tästälähtien muualta, aivan sama vaikka joutuisin enemmän maksamaan.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Mulla sitten taas on käyny aika hyvin play.comin kanssa ongelmatilanteissa. Esim. SSX 3 kanssa kävi niin, että ensin peliä ei näykynyt noin kuukauteen, joten laitoin mailia että ei näy. Vastasivat että lähettävät uuden mulle ja heti seuraavana päivänä alkuperäinen tilattu saapui. Laitoin sitten uutta mailia että miten voin palauttaa toisen lähetetyn kun se saapuu, niin laittoivat mulle kolmannen tulemaan :rolleyes:

En enää uudestaan viitsinyt edes mailailla, etteivät enää neljättä postita.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Mulla sitten taas on käyny aika hyvin play.comin kanssa ongelmatilanteissa. Esim. SSX 3 kanssa kävi niin, että ensin peliä ei näykynyt noin kuukauteen, joten laitoin mailia että ei näy. Vastasivat että lähettävät uuden mulle ja heti seuraavana päivänä alkuperäinen tilattu saapui. Laitoin sitten uutta mailia että miten voin palauttaa toisen lähetetyn kun se saapuu, niin laittoivat mulle kolmannen tulemaan :rolleyes:

En enää uudestaan viitsinyt edes mailailla, etteivät enää neljättä postita.

Voi ziisus... siellä on lauma kännisiä apinoita töissä. :D

Mutta good for you, oispa mullakin käyny noin hyvä säkä.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Play.comista ei kannata sitten odotella mitään hyvityksiä jos toimittavat väärää tavaraa. Itselleni kävi näin. Omaan piikkiin tais mennä postimaksut palautuksesta vaikka Play.com sanoo että "We will only refund delivery costs if the return is a result of our error". Kyllä minä ainakin tuon pätkän ymmärrään niin että olisivat velvoitettuja korvaamaan. Useiden sähköpostiyhteenottojen jälkeen sieltä ei ole tänne päin tullut kuin totaalista hiljaisuutta. :mad:

Omat pelini ja leffani ostan tästälähtien muualta, aivan sama vaikka joutuisin enemmän maksamaan.

Ihmeiden aika ei ole ohi! Palautuspostimaksut oli nyt hyvitetty Visalle. Kestipä vain tajuttoman kauan koko härdelli.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Erkele! Tilasin Wiille Bully: Scholarship Editionin wiime sunnuntaina eikä peli ole vieläkään saapunut. Onko normaalia että kestää toimitus näin kauan? Ei ole kiva odottaa maha kuralla ja kieli pitkällä peliä viikonlopun yli.


:mad:
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Erkele! Tilasin Wiille Bully: Scholarship Editionin wiime sunnuntaina eikä peli ole vieläkään saapunut. Onko normaalia että kestää toimitus näin kauan? Ei ole kiva odottaa maha kuralla ja kieli pitkällä peliä viikonlopun yli.
Ihan tavallista. Play.comin tilaukset viipyvät matkalla yleensä 5-10 arkipäivää.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Lähtenyt ihan lapasesta tuo play.comin punta/euro -kurssit:

Esim. Fallout 3 Xbox 360 hinta 29£, joka 30.1. kurssilla kääntyy hintaan 32,89

Play.comin eurohinta 47,49. Eroa melkein 50% viralliseen kurssiin nähden.

Ja kyse tuskin on siitä, ettei "punnan kurssia ole ehditty päivittää", vaan siitä, että rahastavat euroaluetta nyt kunnolla kun kerran voivat. Briteissä on loiston päivät nähty kun kaikki talousvaikeuksissa olevat ja varastojensa kanssa tuskastelevat kauppiaat leikkelevät hintojaan.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Lähtenyt ihan lapasesta tuo play.comin punta/euro -kurssit:

Esim. Fallout 3 Xbox 360 hinta 29£, joka 30.1. kurssilla kääntyy hintaan 32,89

Play.comin eurohinta 47,49. Eroa melkein 50% viralliseen kurssiin nähden.

Ja kyse tuskin on siitä, ettei "punnan kurssia ole ehditty päivittää", vaan siitä, että rahastavat euroaluetta nyt kunnolla kun kerran voivat. Briteissä on loiston päivät nähty kun kaikki talousvaikeuksissa olevat ja varastojensa kanssa tuskastelevat kauppiaat leikkelevät hintojaan.

taitaa olla playtrade joka myy play.comin kautta. ne lisää aika isolla kädellä
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

24.12 lähtenyt Fallout 3 ei ole vieläkään tullut. Todella hienoa, kun pitää joku lappu alkaa lähettämään sinnepäin ennen kun voi saada korvauksia.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

0,00 e kuten kaikilla muillakin Play.com-tilauksilla.

OMG. Mitäköhän maksu vaihto ehtoja tuolla on. entä toimitus aika. enään huolettaa jos maksaa sen ja eikä tuukkaa vie vaan rahat todella epäilyttävää tilata ulko mailta. mutta pls vastatkaa noihin 3 kysymykseen. minä en ole melkeinpä ikinä luottanut noihin netti tilauksiin mutta olis kyl pakko saada kun noin halpa. onko tuo paketti julkaistu jo UK, ja toimiiko europe accountilla tuo socom. näihin viel pls vastaukset. kiitos jos saatte selvää
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

OMG. Mitäköhän maksu vaihto ehtoja tuolla on. entä toimitus aika. enään huolettaa jos maksaa sen ja eikä tuukkaa vie vaan rahat todella epäilyttävää tilata ulko mailta. mutta pls vastatkaa noihin 3 kysymykseen. minä en ole melkeinpä ikinä luottanut noihin netti tilauksiin mutta olis kyl pakko saada kun noin halpa. onko tuo paketti julkaistu jo UK, ja toimiiko europe accountilla tuo socom. näihin viel pls vastaukset. kiitos jos saatte selvää

Ulkomailta nettitilauksien tekeminen Playn ollessa kyseessä on luotettavaa, tästä on jo keskusteltu toisessa aiheessa. Toimitusaika useimmilla tuotteilla on noin viikko (muutaman päivän heitto suuntaan tai toiseen). Maksuvaihtoehtoja ovat Delta, Mastercard, Solo, Maestro, Visa ja Visa Electron, kuten sivun alareunassa voi nähdä. Playn sivuilta ei voi tilata puntahinnoilla, vaan pitää valita eurohinnat oikeasta yläkulmasta. Tilillä ei ole mitään tekemistä pelien toimivuuden kanssa. Playstation 3 on pelien suhteen aluekoodivapaa, joten tuo toimii suomalaisessa konsolissa. Kuten voit nähdä tuotteen tiedoista, on julkaisupäivämäärä tällä hetkellä 27.3.2009. Playn sivujen oikeanpuoleisessa ylälaidassa on kohta "Help" josta saa tiedot paljon nopeammin kuin täältä. Kaikkea ei voi tietää, mutta hieman oma-aloitteisuutta.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

k. kiits. mut en taidakkaan tilata kun huomasin eur hinnan 37.99e vaikka sekin on halvempi ku suomes pelkkä tuo mikki. muistin että punta olis tullut niin alas et se o sama ku euro. no myöhemmin sit kun ei tuota näköjään oltu viel edes julkaistu
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

24.12 lähtenyt Fallout 3 ei ole vieläkään tullut. Todella hienoa, kun pitää joku lappu alkaa lähettämään sinnepäin ennen kun voi saada korvauksia.
Tai sitten vaan otat yhteyttä sieltä sivujen kautta ja ilmoitat, ettet ole saanut tilausta. Lähettävät uuden välittömästi.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Hetkinen..

Muistaakseni joku muukin oli ennakkotilannut tuon SOCOM - Confrontation paketin jossa tulee Sonyn Headset mukana. Luinko sivuja siis oikein: sen mukaan availability date oliskin joskus maaliskuun loppupuolella entisen helmikuun puolenvälin sijaan?? Mit vit... :mad:

Pitääkö tuotakin nyt lähtee ostamaan jostian muualta vai mikä mättää? Oliskohan game.co.uk:ssa tuota fiksummalla toimitusajalla...
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Pitääkö tuotakin nyt lähtee ostamaan jostian muualta vai mikä mättää? Oliskohan game.co.uk:ssa tuota fiksummalla toimitusajalla...
Peli kyllä saapuu Play.comiinkin varmasti silloin, kun sen julkaisu on. Eli ihan sama, mistä (eurooppalaisesta) kaupasta tilaat, samaa julkaisupäivää ne silti noudattavat. SOCOMin julkaisu Euroopassa on venynyt, koska SCEE ei halua julkaista peliä ennen kuin se on oikeasti pelikelpoinen. Jenkkiversio oli versioon 1.3 asti kauhea bugiläjä, ja se ei kelvannut SCEE:n laadunvarmistukselle.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Tai sitten vaan otat yhteyttä sieltä sivujen kautta ja ilmoitat, ettet ole saanut tilausta. Lähettävät uuden välittömästi.

Niinhän mä laitoinkin. Vastauksena tuli, että lähtee asia selvitettäväksi jonnekin Roayl Mailiin, kunhan allekirjoitan tämän sivun ja lähetän sen Playlle. Joopa joo.
 
Ylös Bottom