Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista
Menee pikkuhiljaa hermo tuon Play.comin kanssa.
Tilasin pari viikkoa sitten UFC: 2009 Undisputedin Visa Electronillani. Tilaus epäonnistui, koska Play.com ei hyväksynyt kortin tietojani. No, lueskelin hieman netistä, miten tuo tiedot pitäisi laittaa ja päivitin ne näiden säätöjen mukaisiksi.
Nyt tämä uusi tilaus on ollut puolitoista viikkoa "processing"-tilassa, joten tämäkään tilaus ei varmaan tule onnistumaan.
Eihän tuo kuulosta pahalta, mutta kun tilausta ei pysty itse peruuttamaan jos tilaus on "processing"-tilassa

Yritin etsiä Play.comin sivuilta jotain asiakaspalvelun sähköpostia/-numeroa, mutta turhaan. Mikä ihmeen nettikauppa tämä on, kun ei edes tuollaisia löydä sivuilta?!?!?
Löysin netin keskustelufoorumeilta sähköpostin (privacy@play.com), jota väitetään Play.comin asiakaspalvelun sähköpostiksi. Laitoin sinne neljää päivää sitten viestin, jossa pyysin peruuttamaan tilaukseni, mutta eipä taida ainakaan enää olla tuo sähköposti käytössä - vastausta ei ole nimittän vieläkään tullut.
Kirsikkana kakun päällä huomasin tänään Nordean verkkopankissa, että Play.com on ottanut tilitäni 24 euron katevarauksen eli tuon tilauksen hinnan
Mitä pitäisi tehdä? Ottaa johonkin kuluttajavirastoon yhteyttä?
P.S. Ko. pelin tilasin tällä viikolla Amazon UK:sta ja heti seuraavana päivänä tuli viesti, että tilaus postitettu. On se kumma, ettei Play.comilla suju asiat näin helposti...
EDIT: Asia hoidettu. Tänään mun viestiin vastattiin Play.comin asiakaspalvelusta. Sähköposti on siis
customercare@play.com.
Thank you for your email.
We are very sorry to hear that you no longer wish to order UFC 2009:
Undisputed
We can confirm that this has now been cancelled on your account and
you will not be charged for it.
Eli asia on sillä selvä. Ei onneksi tarvinnut viedä asiaa pidemmälle.