Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Play.com-tilauksista

Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Itse tilasin 3 tuotetta 7 päivää sitten ja kovasti odotin tälle viikolle. Saas nähdä onko eteisen lattialla kun kotiin pääsen vai meneekö ensiviikkoon...

Edit: Ei ollut tullut. Tosin maanantaina amazon.uk:sta lähetetty cd oli tullut

Edit: toimitukset saapuivat 24 ja 25 päivä perille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Amazonista on pari viime pakettia tullut jo 2 päivän sisään tilaamisesta normi kuljetuksella. Play.comissa viime tilaukseen meni 14 vuorokautta, mutta perille se löysi onneksi.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Itse olen nyt odottanut päivää vaille 2 viikkoa New Super Mario Bros.Wiitä. Eka kerta, kun Play.comin tilaus mulla viivästyy näin kauan...saas nähdä, tuleeko ikinä. Olihan tuossa tietysti Finnairin lakko melko likellä lähetyspäivää ja nyt maahenkilöstön mielenilmaus.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Mun häätynee perua playn tilaus, kun ei kortti kelpaa. 4-5 kertaa yrittänyt tarkistella kortin tiedot, mutta yhä vaan herjaa ettei kortin tiedot täsmää..
Blahdvd:n tilaus meni kerrasta läpi, siinä ei ollut mitään ongelmaa.
Op:n visa electron kyseessä, eikös muillakin ole samoja ongelmia ollut..
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Mullakin ollut Playssa ongelmaa Op:n Electronin kanssa jo kahden kortin osalta. Laita viestiä customercare@play.com niin pitäisi tulla korjatuksi.

Kiitoksia vinkistä, pitääpäs kokeilla. Vastailin yhteen niistä info@play maileista, vaan sieltä tuskin vastausta kuuluu. Mutta kokeillaanpas tuota. :)
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Playn tilauksia ei enää pysty perumaan?

Yksi tilaukseni on ollut Awaiting Stock -tilassa kuukauden ja oisin peruuttanut tilauksen, mutta Cancel-nappia ei ole. Onko muut huomannut saman?
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Kiitoksia vinkistä, pitääpäs kokeilla. Vastailin yhteen niistä info@play maileista, vaan sieltä tuskin vastausta kuuluu. Mutta kokeillaanpas tuota. :)

Sama ongelma täälä ja myöskin OP'n electron.. Sähköpostiin iskee playlta viestiä että kortin tiedot ei täsmää johonkin haltijan tietoihin yms..
Mutta mietin ku luin pari sivua taaksepäin neuvottiin laittaan vanhempien nimi jos on ala-ikäinen? Auttaako tämä? Parista muusta paikkaa kyllä tilannu ja ei oo koskaan mitään herjannu. :confused:
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Playssa on usein todella hyviä pelitarjouksia ja joitain pelejä saa ihan pilkka hintaan. Itse en peliä ole vielä Playsta peliä ostanut mutta Ghosts in the Shell boxi tuli ostettua. Meni joku puoli toista viikkoa ja paketti tuli suoraan kotiin. Suosittelen
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

No joo-os. Oma tilaukseni on postitettu mukamas kymmenen päivää (xbox360-peli) ja play&charge- kitti yhdeksän päivää sitten. Aika sekava pulju, joskus ennakkotilaus tuli reilu viikko julkaisua ennen, joskus ennakkotilattu (hyvissä ajoin) tuli pari viikkoa jälkeen... Ota siitä sitte selvää.

Noita kokemuksia lukeneena palautuksista yms., luvassa lienee aika väsyttävä taistelu ellei ala kuulumaan. Lisäksi teoria vihaisista postinjakajista pelottaa, josko niillä on keppinsä sopassa - postilaatikoiden edustat "jotenkin kunnossa", mun ansiostani. :D Naapurisopua parhaimmillaan.

No joo, mut kuitenkin kun ajattelee esim. Amazon.co.uk:n yksityisiltä tilauksia, niin 1-2 päivässä kolahtaa laatikkoon 99%:sesti "tutuilta" myyjiltä, ellei nyt satu jostain Kiinasta postittamaan. Siihen nähden pitänee palailla sinne ja thehuttiin tämän jälkeen.

E: "Vähän" nolottaa, ja ironista et kuin sattuskaan tänään juuri kolahtamaan laatikkoon.. :D Kauan meni kuitenkin, mut ilmeisesti vähän muutkin tilaukset viivästyy hiukkasen tällä hetkellä, ei tuo sää ainakaan nopeuta toimituksia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Kyllä se on todettava että play on mennyt huonompaan suuntaan. Ennen jos maanantaina paketti lähetettiin niin to-pe se oli minulla. Nyt on halo legends ja eka mass effect kirja lahetetty 19.2 ja legends tuli eilen mutta kirja ei vielä tänäänkään. Joulun aikoihin tuon ymmärsi kun varmaan oli ruuhkaa mutta eipä ole nopeus enää samaa luokkaa mitä ennen.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Kyllä se on todettava että play on mennyt huonompaan suuntaan. Ennen jos maanantaina paketti lähetettiin niin to-pe se oli minulla. Nyt on halo legends ja eka mass effect kirja lahetetty 19.2 ja legends tuli eilen mutta kirja ei vielä tänäänkään. Joulun aikoihin tuon ymmärsi kun varmaan oli ruuhkaa mutta eipä ole nopeus enää samaa luokkaa mitä ennen.

Eihän tuo liity mitenkään Play.comiin, jos ovat ajallaan lähettäneet?
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Kyllä se liittyy jos kaikista muista britti kaupoista tulee peli viikossa tai alle viikossa kotiin siitä kun se on lähetetty sillä samaa postiahan nuo kaikki taitaa käyttää eli jos posti hidastelisi niin se näkyisi muidenkin puljujen toimituksissa eikä vaan playn. Esim gamella ja blahdvd:lla kesti viimeksi kolme päivää, hutilla 4-5 päivää ja playlla se kivat kaksi viikkoa. Kyllä on jossain muualla vika kuin postissa.
Se että playn sivuilla lukee että peli on lähetetty ei välttämättä tarkoita että se on oikeasti jätetty postin kuljetettavaksi vaan se voi tarkoittaa vaikka mitä muutakin.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Kyllä se liittyy jos kaikista muista britti kaupoista tulee peli viikossa tai alle viikossa kotiin siitä kun se on lähetetty sillä samaa postiahan nuo kaikki taitaa käyttää eli jos posti hidastelisi niin se näkyisi muidenkin puljujen toimituksissa eikä vaan playn.
Play.comin paketit eivät todellakaan lähde yhdestä pisteestä, vaan ne tulevat milloin mistäkin. Sen vuoksi toimitusajatkin vaihtelevat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Play.com kokeneilta kysymys. Olen viikon ajan yrittänyt tilata headsetin kyseiseltä sivulta mutta jostaki syystä pukkaa sähköpostiin viestiä " Thank you for your recent order with Play.com

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
details do not match the details held by your card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card number
Expiry date
Valid from date
Issue number
CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)


Ja sitä rataa, olen mielestäni laittanut kakkiin tietoihin oikeat tiedot ja tarkistanut tiedot monesti. Pankkini on osuuspankki visalectron, ainoa tieto johon en laita mitään on tuo "issue number" kohta sillä sitä mielestäni ei tarvitse(?). Osaako joku neuvoa mistä voisi olla kyse? :)
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Tilasin Play.com:sta 11.9 PlayStation Move -ohjaimen ja Sports Champions -pelin.
Julkaisupäivänä 15.9 tuli sähköpostiin "Play.com Dispatch Confirmation" -viesti, jossa kerrottiin tuotteiden olevan postitettu.

"Please allow 3-5 days delivery." No tavaroita ei kuitenkaan kuulunut 15, eikä 20 päivänkään kuluttua...
Sivuston oman tilin ostohistoriasta pystyi klikkaamaan "I have not received my Play.com order" -nappia kun toimituksesta oli kulunut yli 21 päivää. Klikkasinkin, mutta.. mitä helvettiä!
Parin päivän kuluttua sain sähköpostiini vain automaattisen viestin:
Missing Item Confirmation Form
We are sorry to hear you have not received your Play.com order for : ********

Ja siinä alla tulostettava kaavake joka pyydetään lähettämään allekirjoituksella varustettuna Irlantiin todistukseksi siitä ettei ole saanut tilattuja tavaroita.

Lähetinkin sen sinne, mutta enkö minä olisi voinut hoitaa tuon pelkästään soittamalla luottokuntaan ja ilmoittamalla etten ole saanut tuotteita mistä luottokorttiani on veloitettu??
Eihän tuo asiakkaan vika ole mitenkään jos kuninkaallisen postin työntekijät ovat niin epärehellisiä että varastavat kaikki yli 20euron arvoiset paketit.

Alkaa kyllä todella mennä hermot tuohon puljuun, kun joutuu näkemään näin paljon vaivaa kaikkien yhteydenottojen takia ja ostelemaan postimerkkejä joidenkin paperilappujen Irlantiin lähettämisen takia ja tavaroitakin saa odotella ikuisuuden, kun lähes samaan hintaan olisin saanut romut puolessa tunnissa jos en olisi alkanut edes odottamaan näitä olemattomia toimituksia. Nyt nämä tilatut tuotteet on jo loppuunmyyty lähes kaikissa paikoissa.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Parin päivän kuluttua sain sähköpostiini vain automaattisen viestin:
Missing Item Confirmation Form
We are sorry to hear you have not received your Play.com order for : ********

Ja siinä alla tulostettava kaavake joka pyydetään lähettämään allekirjoituksella varustettuna Irlantiin todistukseksi siitä ettei ole saanut tilattuja tavaroita.

Käsittääkseni "missing itemin" voi raportoida suoraan oman tilaussivun kautta, mutta tietyn ajan kuluessa (?).

Mulla kävi tuossa niin, että unohdin kokonaan yhden tilauksen (joka ei koskaan tullut perillle) ja "jouduin" sitten printtaamaan tuon kaavakkeen ja lähettämään Playlle. Tilaushistoriassa ei enää "suoraa" linkkiä ollut.. Sain sitten rahat takaisin (ilmeisesti oli jo myyty loppuun, eli en saanut uutta).

Mitä Luottokuntaan tulee, niin kyllä sinnekin varmaan joutuu jonkinlaisen raportin tekemään että saa rahat takaisin, joten sinänsä kai sama jos Play hoitaa homman..

Voi olla, että Playn toimtukset ovat asteen hidastuneet ja sekaannuksia ollut enemmän.. Jostain luin, että heillä on joku uusi varastotoimittaja tms.. Dunno.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Käsittääkseni "missing itemin" voi raportoida suoraan oman tilaussivun kautta, mutta tietyn ajan kuluessa (?).
Voihan sieltä raportoida mutta kuten kerroin, niin sieltä tulee vain sähköpostiin tuo automaattinen viesti lomakkeineen, joka pyydetään lähettämään allekirjoitettuna takaisin.

Omituista että asiakkaan pitäisi todistaa ettei ole tuotetta saanut. Kyllähän se yleensä menee niin että myyjän on pystyttävä todistamaan paketin saapuminen perille.
Aika paljon tässä on joutunut vaivaa näkemään tämän tilauksen takia. Pelkästään jo siitä syystä etten omista tulostinta, joten jouduin käymään muualla tulostamassa todistuskaavakkeita jotka sitten omaan laskuun postitin takaisin.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Voihan sieltä raportoida mutta kuten kerroin, niin sieltä tulee vain sähköpostiin tuo automaattinen viesti lomakkeineen, joka pyydetään lähettämään allekirjoitettuna takaisin.

Omituista että asiakkaan pitäisi todistaa ettei ole tuotetta saanut. Kyllähän se yleensä menee niin että myyjän on pystyttävä todistamaan paketin saapuminen perille.
Aika paljon tässä on joutunut vaivaa näkemään tämän tilauksen takia. Pelkästään jo siitä syystä etten omista tulostinta, joten jouduin käymään muualla tulostamassa todistuskaavakkeita jotka sitten omaan laskuun postitin takaisin.

Hyvittävät sulle muutaman euron tilille siitä. Assassin's Creed Completehan mulla bugasi. Tuli Boxille, lähetin takasin, seuraavaa ei koskaan tullut, uusi reklamaatio, sain sitten kolmannella kerralla Pleikalle ja tuli sitten perille kanssa.
 
Vastaus: Keskustelua Play.com-tilauksista

Hyvittävät sulle muutaman euron tilille siitä. Assassin's Creed Completehan mulla bugasi. Tuli Boxille, lähetin takasin, seuraavaa ei koskaan tullut, uusi reklamaatio, sain sitten kolmannella kerralla Pleikalle ja tuli sitten perille kanssa.
Hmm, tarkoittanet Assassin's Creed II Completea? Tuli sellainen keväällä/kesällä Pleikalle tilattua. Tuli Boxille, en lähettänyt takaisin, kun molemmat laitteet löytyy. Ovatkohan enemmänkin lähettäneet kyseistä peliä väärälle laitteelle?
 
Ylös Bottom