Vastaus: PlayStation 4
Huutonaurua. Indiepeleillä tähän ole mitään tekemistä. Fifa, COD ja BF4 näyttävät jo riittävän sille ettei tavaraa yksinkertaisesti riitä kauppoihin. Näiden pelaajamäärä on kymmeniä miljoonia vuosittain.
Mutta eihän kukaan multiplatformien takia konsolia osta? Joopajoo.
Kyllä ne indie-pelit vähän auttaa, muutamat pelisaititkin jossain vaiheessa kirjoittivat että onneksi indie-pelit kuten Dont Starve auttaa hivenen kuivankauden aikana, ja niinhän ne auttoikin omalla kohdalla. Ja toki noita mainitsemiasi pelejä pelaillaan paljon PS4:llä, itse olen vain sellainen että jos multiplattareita olen pelaillut edellisen sukupolven loppupuolella niin en koe sitä järkeväksi ostaa samaa peliä uusiksi uudelle sukupolvelle. Toki mullakin hyllystä löytyy nyt multiplattareita mutta en tosiaan ole niitä pelaillut x360 aikaan, AC4:n vedin läpi 97%:sti x360:lla joten sitä en nyt hankkinu PS4:lle

Urheilupelit ja CoD:t ei hirveästi kiinnosta.
On kyllä ihme itkua pelitarjonnasta. Kuka helvetti odottaa että hyllyt notkuu pelejä 2kk konsolin julkaisusta?
Eihän se ole mitään itkua jos yrittää keskustella pelien julkaisutahdista, eikä kukaan odota että hyllyt
notkuisivat pelejä 2kk konsolin julkaisun jälkeen, en edes minä joten älä nyt pelihousujas revi hyvä mies, itse en toivoisi kuin yhtä tai kahta pitkäikäistä peliä jotka osuis omaan makuun. Niinkuin tuolla ylempänä varsin selvästi kysyin, jos konsolia ja pelejä on kehitetty jo pitkään, niin miksei pelien julkaisua ole voinut optimoida siten että saataisiin sille uudelle konsolille oikeasti jotain uutta pelattavaa, jota toki on tulossa muutaman kuukauden päästä. Nyt konsoli julkaistiin suurimmassa osassa maailmaa marraskuussa 2013, varsinaiset pelit tulevat vasta maalis/huhtikuun tienoilla ja sen jälkeen. Tarjolla oli muutama yksinoikeus joista molemmat varsin kökköjä paitsi Killzonen moninpeli oli iha jees, ja sitten niitä multiplattareita joita varmaan valtaosa oli jo pelannut aiemmin.
Tää on vähän tälläinen mentaliteetti täällä että "mulla on kyllä pelattavaa, joten sullakin silloin on ja täten en ymmärrä itkuasi"

Kyl mä tiedän että niitä pelejä on tulossa, harmittaa vain tämä alku, jos ois tullut joku kunnon pitkäikäinen roolipeli ni oisin ollut enemmän kuin tyytyväinen. No pari viikkoa vielä ja sitten tulee Tomb Raider, mutta ennen kuin ostan sen katson arvostelut läpi, jostain syystä toi peli jäi ostamatta x360:lle silloin ku se ilmestyi mutta nyt ei tule syytä mieleen. Mä taisin sihen aikaan etsiä jotain avoimen maailman seikkailua, ja muistaakseni ton piti olla sellainen, mutta sitten se muutettiin ilmeisesti ei niin avoimen maailman seikkailuks joten se jäi sitten. Mut jos toi oli se syy ni eiköhä toi tuu hommattua sitten ku porukka on sitä kehunut.