Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kyllä, mutta jos vaihtoehtona on helppo korjaus jonka ansiosta ei valmistusviallisia tarvitse lähteä palauttelemaan, niin miksei sitä käyttäisi? Täällä molemmat ohjaimet on päällystetty kumihatuilla. Osin myös ennakoiva toimenpide.

attachment.php

Onhan se hienoo kun ostaa ohjaimen ja vähän ajan päästä alettava ostamaan varaosia, kun valmistaja ei tee kerralla kunnollisia.
Ja tuo että ei alkais viemään takuuvaihtoon, vaan korjailee MAKSULLISILLA lisäosilla itse, niin onhan se naurettavaa hommaa.

Vaihtoon aina ja heti kun aihetta on!
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Siksi että Sony varmasti haluaa tietää viallisesta tuotteesta, jotta voisi reagoida tilanteeseen oikealla tavalla. Kotona hyssyttely ja valmistusviallisten ohjaimien itse korjailu on se huonompi lähestymistapa sekä kuluttajan että valmistajan kannalta. Vain nuo kumihattujen tekijät naureskelevat matkalla pankkiin.

Höpöhöpö. Kumihattujen asentajat ovat promillen luokkaa käyttäjistä, joten turha pelätä moista. Tarpeetonta kärjistämistä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itse ainakin halusin pelata varman päälle ja asensin kumihatut, ei ne paljoa oo lompakosta pois kun maksaa vaan 1€/kpl. Toki R1/R2 voi mennä rikki millon tahansa :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itse ainakin halusin pelata varman päälle ja asensin kumihatut, ei ne paljoa oo lompakosta pois kun maksaa vaan 1€/kpl. Toki R1/R2 voi mennä rikki millon tahansa :D

Ei se hinta ookaan se pointti. Kumihatut tatteihin, gripit liipasimiin ja joku tarra tuon valon peitoksi niin siinä sitä ollaan. Hyvän ohjaimen teitte Sony! Kuten jo sanoin, niin itselleni ei maistu tällaiset viritykset, mutta näin jollain foorumilla että joku oli vaihtanut tähän ohjaimeen Xbox Onen tatit ja se oli aika vänkä ratkaisu etten sanoisi.

Kyselin discshopilta että kauanko kestää saada uusi ohjain, koska konsoliahan ei voi tunnetusti käyttää ilman ohjainta. Siellä aspa sanoi että "anteeksi väärinkäsitys, tietenkään sinun ei tarvitse lähettää KONSOLIA tänne". No daa sitähän olinkin tekemässä :confused: Ja kuulemma lähettäisivät uuden ohjaimen saman tien tulemaan, mutta tällä hetkellä niitä ei ole varastossa. Mua ei niinku yhtään huvittais ostaa toista ohjainta tämän takia, koska tiedän että en tule pleikkarilla mitään kaksinpelejä pelaamaan koskaan.

Eli jos dischoppiin meinaa lähettää takuuseen ohjaimen niin kannattaa katsoa ensin heidän nettisivuiltaan että niitä ohjaimia on varastossa. Ei oo kiva jos pari päivää vanha uusi konsoli jää vain koristeeksi moneksi viikoksi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

On tuo tattien laatu kyllä surkea. Itse otan tuon nykyisin huumorilla ja jopa positiivisena asiana, koska olen jo kahdesti käynyt ruokaostosten yhtydessä prismasta tuliterän ohjaimen tilalle tässä...
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Höpöhöpö. Kumihattujen asentajat ovat promillen luokkaa käyttäjistä, joten turha pelätä moista. Tarpeetonta kärjistämistä.

Vaikka olikin aika kärkkäästi sanottu, edelleen on aika reilua odottaa kuluttajana, että ohjainta ei tarvitse itse tuunailla ja korjailla, jotta se toimisi niin kuin pitääkin. Ja tällaisia tapauksia vartenhan takuut on juuri keksitty.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Jos tattien rikkoutumisen takia ei ole ongelmaa käydä kaupassa vaihtamassa uusia, niin sitten niitä kumihattuja ei varmaan tarvitse. Itse ainakin haluan minimoida tällaiset reklamointikäynnit ja minusta euro parista kumihatusta on halvempaa kuin liikkuminen kauppaan vaihtamaan ohjain uuteen, ajansäästöstä puhumattakaan. Lisäksi minusta pito noilla kumihatuilla on parempi kuin ilman.

Kukaan ei varmaan ole kieltänyt sitä, etteikö tuo ohjainten heikko laatu olisi virhe Sonyn osalta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kauanko kesti saada uusi ohjain? Itsellä taitaa olla sama rumba edessä.

Viikkoon asiakaspalautuksesta ei kuulunut ensin mitään, joten kyselin sähköpostilla statusta. Ilmeisesti oli unohtunut lähettää korvaava tuote, mutta muistutukseen vastasivat pahoittelut ja ohjain tulikin heti seuraavana päivänä. Onneksi oli toinen ohjain, jolla pystyi yksinpelejä pelaamaan tuona aikana.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kukaan takuuvaihtanut ohjainta amazon uk:sta?
Kestikö pitkään ja miten toimi viallisen ohjaimen lähettäminen?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko kukaan takuuvaihtanut ohjainta amazon uk:sta?
Kestikö pitkään ja miten toimi viallisen ohjaimen lähettäminen?

Itse valitin vähän yhdistämisvikaisesta Xonen ohjaimesta aikoinaan, niin viiden minuutin päästä tuli ilmoitus että uusi ohjain matkalla. Risa piti palauttaa omalla kustannuksella, muutama euro, josta osan hyvittivät luottokortille.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itsellä L2:nen natisee kun sen painaa alas. Nopealla google/youtubetuksella löytyi helppo korjaus, eli puhaltaa sinne sisälle. Sen jälkeen ei enää inissyt.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Pitäisi laittaa ohjain takuuhuoltoon niin pitääkö se lähettää discshopin kautta mistä ostin konsolin,vai voinko viedä sen paikalliseen anttilaan josta lähettävät sen eteenpäin?
 
Pitäisi laittaa ohjain takuuhuoltoon niin pitääkö se lähettää discshopin kautta mistä ostin konsolin,vai voinko viedä sen paikalliseen anttilaan josta lähettävät sen eteenpäin?
Sinne mistä ostit niin hoitavat takuuasiat. Miten se Anttila tähän sun caseen liittyy? Täällä suurin osa on ostanut omansa Anttilasta. Sama kun veisi Prismasta ostetun rikkoutuneen tvn Citymarkettiin palautettavaksi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Sinne mistä ostit niin hoitavat takuuasiat. Miten se Anttila tähän sun caseen liittyy? Täällä suurin osa on ostanut omansa Anttilasta. Sama kun veisi Prismasta ostetun rikkoutuneen tvn Citymarkettiin palautettavaksi.
Itse asiassa näin saa tehdä (tai ainakin sai muutama vuosi sitten), kunhan molemmat ovat virallisia jälleenmyyjiä.
Aikanaan kiikutin netistä tilatun PS3:n lähi-Prismaan ja säästin samalla postitus/pakkaus vaivan. Myyjä meinasi vähän nikotella, mutta maahantuojan kommentti aiheesta käänsi nopeasti pään.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Itse asiassa näin saa tehdä (tai ainakin sai muutama vuosi sitten), kunhan molemmat ovat virallisia jälleenmyyjiä.
Aikanaan kiikutin netistä tilatun PS3:n lähi-Prismaan ja säästin samalla postitus/pakkaus vaivan. Myyjä meinasi vähän nikotella, mutta maahantuojan kommentti aiheesta käänsi nopeasti pään.

Kiitos vastauksista. Tätä vähän ajoin takaa koska olen myös kuullut että anttila toimisi virallisena jälleenmyyjänä. Ohjain rupesi tekemään sellaista että jos pelaan esim. CODia ja yrittää vasemalla tatilla liikuttaa äijää oikealle, niin äijä rupeaa liikkumaan ärsyttävän hitaasti.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko muilla ollut ohjaimen akun kanssa ongelmaa? Omassa ohjaimessa akku ei pidä virtaa juuri ollenkaan. Eilen latasin täyteen ja nyt käynnistin konsolin, niin enää yksi pykälä virtaa jäljellä. Eikä ohjainta siis ole käytetty lataamisen jälkeen ollenkaan. Pitää varmaan yrittää saada takuun kautta uusi ohjain.

Jep mulla on kans sama homma ollut jo kolmessa ohjaimessa. Akut sattunu tyhjentymään... lataan akun täyteen... jätän laturiin ja pelailen niin jossain vaihees se ohjain sammuu. Kaks ohjainta olen joutunu viemään takasin kauppaan ku ei millään suostu lataamaan akkua yhtään. Niin ja on myös tattien kulumista sekä r1 jumii joka ohjaimessa. Muuten hyvä ohjain käsissä. Harmi ku ei ps3 ohjain ei toimi ps4.ssa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Jep mulla on kans sama homma ollut jo kolmessa ohjaimessa. Akut sattunu tyhjentymään... lataan akun täyteen... jätän laturiin ja pelailen niin jossain vaihees se ohjain sammuu. Kaks ohjainta olen joutunu viemään takasin kauppaan ku ei millään suostu lataamaan akkua yhtään. Niin ja on myös tattien kulumista sekä r1 jumii joka ohjaimessa. Muuten hyvä ohjain käsissä. Harmi ku ei ps3 ohjain ei toimi ps4.ssa.

Oliskohan jotain tekemistä nimenomaan tolla laturilla? Itse lataan suoraan piuhalla USB-portista ja edelleen käytössä on konsolin mukana tullut ohjain. Mietin vaan, että käykö se sitten akun päälle, jos sitä ohjainta vaan "koko ajan" pitää siinä lataustelakassa...
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Oliskohan jotain tekemistä nimenomaan tolla laturilla? Itse lataan suoraan piuhalla USB-portista ja edelleen käytössä on konsolin mukana tullut ohjain. Mietin vaan, että käykö se sitten akun päälle, jos sitä ohjainta vaan "koko ajan" pitää siinä lataustelakassa...

Juu siis mul on 4 eri usb piuhaa ja suoraan pleikan usb portissa. Ainakin ps3.ssa mul oli melkeen koko ajan konsolissa kiinni toi ohjain, eikä mitään ongelmaa ilmennyt. Luulis et akku ei saisi ihan totaalisesti tyhjentyäkään. Usb portit ja piuhat kyl toimii, ku ainakin puhelin latautuu siit.... nooh ehän se oo ku käydä taas viemäs takuuseen, mut alkaa olla aika turhauttavaa.
 
Ylös Bottom