Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua tekoälystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ferraro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Valaiskaa tyhmää joka seuraa tätä ketjua vain poppareiden kanssa asioista mitään tietämättä. Onko AI:n idea siis se, että tehdään videoita, joissa itse tarvitsee tehdä mahdollisimman vähän mitään, joita sitten toinen AI arvioi onko ne hyviä vai ei?

Valaiskaa tyhmää joka seuraa tätä ketjua vain poppareiden kanssa asioista mitään tietämättä. Onko AI:n idea siis se, että tehdään videoita, joissa itse tarvitsee tehdä mahdollisimman vähän mitään, joita sitten toinen AI arvioi onko ne hyviä vai ei?

Kansainvälisellä tasolla se menee juuri noin että se annat vain idean ja AI Agentti tekee sitten loput, mutta ei sekään ihan niin yksinkertaisesti ole et pitää ymmärtää myös miten se agentti luo sen promptin

Ei kun tekstistä (prompt) -> AI generoi videon on tämä destyn idea tehdä jonkinlaista taidetta.
Eli kirjoitat AIlle että "minä juomassa simaa sohvalla ja valas pylpyröi taustalla takapihan taivaalla". Ja sitten sieltä putkahtaa video.

On kyllä hieno internet muodostumassa lähivuosina. AI suoltaa videoita nettiin AI:n katsottavaksi ja arvioitavaksi sekä samalla vielä opettaen tulevia AI:ta. Eihän tässä yhtälössä enää ihmistä tarvita ollenkaan, edes katsojaksi.

Ja sitten tämän tuuban takia paskotaan ympäristö totaalisesti kun tekoälykeskukset vievät kaikki resurssit. Ai että.

Mikset @DestiZ nyt sitten vaan ala tekemään julkisesti? Mitä sä nyt hyödyt siitä että pistät tänne? Yleisöä ei täällä ole.

Kanava julkiseksi ja alat omalla brändillä julkaisemaan. Sitten sen näkee miten otetaan vastaan.

Mun puolesta modet vois sulkee tämän ketjun, sama jo mielipuoliseksi menevä lätinä alkaa kuudetta kertaa alusta, @FleeingNevada ?

no miksi tarttisi? AI on sitä varten :D

On kyllä hieno internet muodostumassa lähivuosina. AI suoltaa videoita nettiin AI:n katsottavaksi ja arvioitavaksi sekä samalla vielä opettaen tulevia AI:ta. Eihän tässä yhtälössä enää ihmistä tarvita ollenkaan, edes katsojaksi.

Ja sitten tämän tuuban takia paskotaan ympäristö totaalisesti kun tekoälykeskukset vievät kaikki resurssit. Ai että.
Desty tosin on vienyt tuon astetta pidemmälle ulkoistaessaan AIlle tuon promptinkin (tekstin) luomisen :D

Se on se kuollut internet -teoria.

Mikset @DestiZ nyt sitten vaan ala tekemään julkisesti? Mitä sä nyt hyödyt siitä että pistät tänne? Yleisöä ei täällä ole.

Kanava julkiseksi ja alat omalla brändillä julkaisemaan. Sitten sen näkee miten otetaan vastaan.

Mun puolesta modet vois sulkee tämän ketjun, sama jo mielipuoliseksi menevä lätinä alkaa kuudetta kertaa alusta, @FleeingNevada ?
Ei, ketju aiheena on mielestäni tärkeä! Destyn sekoilut ei ole. Siirtää vaikka noi AI generoidut videot omaan ketjuunsa tms mieluumin kun sulkea tämän

no miksi tarttisi? AI on sitä varten :D

Itse työskentelen ihmisten parissa ja koen, että uuden oppiminen ja itse tekeminen on kivaa ja jatkuva ammatillinen kehittyminen on myös itselleni mielekästä. Siksi tuntuu jotenkin oudolta, että pyritään itse tekemään mahdollisimman vähän ja menemään sieltä missä on matalin.

Tuon saman ongelman tuossa näen, että tehdään AI videoita joita arvioi AI vaikka ainakin vielä nykyään lopputuotteen katsoja on todennäköisesti ihminen.

Tämä oliskin kiva saada myös keskustelufoorumeille. Miettikkääs, että täälläkin lähivuosina olisi vaan AI:n suoltamaa sisältöä ja AI väittelisi keskenään. :)

mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on tuohon että video pitää olla julkinen, sillä ei ole mitään merkitystä onko se julkinen vai ei, videon laadun kannalta. Pelikin voi olla hyvä vaikka se ei myisi tarpeeksi, mä voin lähettää mun videot vaikka suoraan jollekin AI video firmalle arvioitavaksi. et ei se youtube ole mikään mittari sun teknisille taidoille

mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on tuohon että video pitää olla julkinen, sillä ei ole mitään merkitystä onko se julkinen vai ei, videon laadun kannalta. Pelikin voi olla hyvä vaikka se ei myisi tarpeeksi
"Mä koodasin AIllä semmoisen modelin että oksat pois.
Se ihan itse promptas ja generoi niin upean videon etten ole moista nähnyt, yritin laittaa sen Youtubeen mutta se kaatui koko palvelu. Eli jos teillä oli Youtube hetken pois käytöstä tossa vartti sitten niin on minun syytä. Pahoitteluni, se sen tekniikka ei vaan ole vielä valmis mun tuotoksille. Atmos äänet mm. mitä se ei tue, eikä 16k resoa. Väripaletti kanssa jotain mille ole vielä standardia, HDR on eilisen uutinen.

Ainut keino nauttia on 16 terabitin USB tikulla täällä mun kotona - 150" telkkarista missä on teknologiaa mitä ei kuluttajamarkkinoilta löydy. Ja toi USB tikkukin kuumenee ihan tulikuumaksi kon laittaa sen videon päälle.

Ja siis tein tämän kännykällä tämän kaiken. Vappusimoissani.

Sitten kun maailma on valmis, mä voin näyttää sen."

Pelikin voi olla hyvä, vaikkei sitä kukaan muu olekaan pelannut kuin sinä

mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on tuohon että video pitää olla julkinen, sillä ei ole mitään merkitystä onko se julkinen vai ei, videon laadun kannalta. Pelikin voi olla hyvä vaikka se ei myisi tarpeeksi
Öö... Sinä täällä kailotat kuinka olet yksi Suomen parhaista AI-videoiden luojista. Kuinka olet kansainvälisestikin huippuluokkaa päläpälä. Mutta jos videosi ovat yksityisiä, ei niitä näe kuin ne ihmiset kenelle ne laitat. Kun laitat ne julkiseksi, ne näkyy aivan kaikille ja silloin saat myös palautetta ja nähdään kuinka kova tekijä todellisuudessa olet. Tsiisus. Ja edelleen, nuo sinun videosi ovat oikeasti surkeita. Katso nyt itse ne läpi. Herranen aika.

nuo sinun videosi ovat oikeasti surkeita. Katso nyt itse ne läpi. Herranen aika.

vai että surkeita, no mielenkiinnolla odotan mikä on laatu kun joku muu julkaisee jotain, jos noi on surkeita. mut joo odotettu vastaus ihmiseltä joka vihaa generatiivista AI:ta, niin musikiissa kuten videoissa ja muissa, joten en anna tälle mitään painoa arvoa, AI Agentit on kumminkin se joka tulevaisuudessa pyörittää tätä maailmaa joten kuuntelen mielummin niitä

mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on tuohon että video pitää olla julkinen, sillä ei ole mitään merkitystä onko se julkinen vai ei, videon laadun kannalta. Pelikin voi olla hyvä vaikka se ei myisi tarpeeksi, mä voin lähettää mun videot vaikka suoraan jollekin AI video firmalle arvioitavaksi. et ei se youtube ole mikään mittari sun teknisille taidoille
Eihän siinä mitään väärää olekaan jos teet vain omaksi iloksi. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että tarkoituksesi olisi tehdä tällä hommalla rahaa. Se ei onnistu jos videot on vain sun omalla kovalevyllä. Ja sitten taas sillä teknisellä taidolla ja rahan tekemisellä ei välttämättä ole mitään yhteyttä. Ei menestyneimmät muusikotkaan ole välttämättä niitä teknisesti taitavimpia soittamaan tai laulamaan. Taiteessa taiteenlajista riippumatta menestyy ne, jotka osaavat herättää ihmisissä jotain tunteita.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom