Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua vaatteista ja pukeutumisesta

Vastaus: Assassins Creed -huppari

Jep. Taattua Tallinna laatua nämä paidat. Sain (viimein) vastauksen kolmen päivän jälkeen sähköpostin lähettämisestä. Huppari on 80% polyesteria, 20% puuvillaa = tilaus peruttu.

E: Jestas, mitä asiakaspalvelua :D

Viesti klo 16:38:

Hello,

We surely will refund your money and cancel your order. We are very sorry about being late with the exact information.

Have a great weekend.

Best Wishes
Assassin's Hoodies

Viesti klo 16:43:

Sorry, for disturbing you one more time.

I've just refunded you the money you paid for your order.

But actually, the hoodies are already shipped. So you will receive them anyways ;)

Best Wishes
Assassin's Creed

Ei voi valittaa, jos tosiaan postissa tulee kaksi hupparia veloituksetta. Toki halpoja olivat, eivätkä edes puuvillaa, mutta kelpaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Ei voi valittaa, jos tosiaan postissa tulee kaksi hupparia veloituksetta. Toki halpoja olivat, eivätkä edes puuvillaa, mutta kelpaa :)

Pieni muotoinen giveaway sille toiselle hupparille? ;)
 
Assassins Creed -huppari

Ihan veikeän näköinen, tekisi mieli tilata mutta on dilemma myös tuon koon kanssa, normaalisti L niin uskaltaako sen ottaa vai koon isomman? Brittien kanssa kironnut huolella, varmaan kymmenet shortsit ja saman verti huppareita ja takkeja mennyt uffille hintalaput paikoillaan. Jos olen tilannut L koon, on se ollut pieni, jos XL koon niin aina helvetin iso, tosin eri tuotteista kyse, aina pitäisi tilata kaksi kokoa samasta tuotteesta että natsaa, niin riippuu valmistajasta.

Edit: ehkä en tilaakkaan vielä vaan odotan täältä arvioita koosta, kai nuo mun tuurilla nousee 50% hintaa ylös siinä vaiheessa.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Pieni muotoinen giveaway sille toiselle hupparille? ;)
Toinen huppareista (M-koko) voi olla kunnon makkarankuori, joten tässä tapauksessa paita saa etsiä uuden omistajan. Toki ehtona on, että nouto tapahtuu HML:sta :)

Heh, otitko copypastet viesteistä? Meinaan tuo allekirjoitus on huvittava, kun se vaihtuu viestien välillä :D
Kappas, en edes huomannut tuota :D copypasteja kumpikin.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Nyt jännätään tuleeko vai ei. Mailia tuli että saattaa mennä pitempää mutta luvataan rahat takas jos peruu vielä tilauksen. Katellaa mitä tulee.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Nyt jännätään tuleeko vai ei. Mailia tuli että saattaa mennä pitempää mutta luvataan rahat takas jos peruu vielä tilauksen. Katellaa mitä tulee.

Sama meili varmaan lähtenyt kaikille.

Vahva veikkaus on, että tuote tulee.

Vaikka rahat luvataan takaisin, mutta myös PayPalin kautta rahojaan voi kinuta, jos kokee tulleensa huijatuksi.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Nyt jännätään tuleeko vai ei. Mailia tuli että saattaa mennä pitempää mutta luvataan rahat takas jos peruu vielä tilauksen. Katellaa mitä tulee.
Itse en ole kyseistä mailia vielä ainakaan saanut [emoji46] Tänne tulossa Dark Greytä M-koossa
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Ei oo vieläkään huppareita kukaan saanut?
Ei ole näkynyt, mutta arvioitu toimitusaika oli 25-30 arkipäivää. Arveluttavaa toimintaa nettikaupan puolesta, sillä hupparit menee alennukseen vuorokauden välein. Pari viikkoa taaksepäin, kun olin tekemässä tilausta alennus oli päättymässä muutaman tunnin päästä. Kuitenkin seuraavana päivänä alennus oli uudestaan voimassa. Äsken tarkistin tilanteen ja sama -50% alennus edelleen jatkuu.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

No joo... lievä pettymys.

Hihat aavistuksen liian lyhyet, rinnan päällä liikaa kangasta, joka usein menee ryppyyn vetoketjun alla ja tuntuu ärsyttävältä. Huppari ei siis oikein asetu päälle ja tuntuu juuri "mallorcan-tuliaiselta".

Koko tosiaan kiinan mittapuulla tuotteessa XXL vaikka L:n tilasin.

Hiostava paksun ja halvan materiaalin vuoksi.

Suositteletko ystävällesi:
En.

Näytä liitetiedosto 12818
Luurilla otettu kuva, en rupea kääntelemään.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Näyttää aika erilaiselta kuin myyntikuvissa. :D

Hyvinkin paljon!

Muotoilu on anti-slimfit. Tai sitten M-koko olisi ollut istuvampi minulle. Hihojenhan olisi pitänyt olla selkeästi lyhemmät ja vatsan seudun kireämpi.

Eniten ärsyttää tuo vetoketju
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Mullaki olis postiin tullu toinen huppari, odottelen myös toisen kun laitoin myöhemmin lisätilauksen nii haen samalla ne. Kaduttaa osin jo nyt D: Laitan kuvan kunhan paidat päälleni saan. Ei kyllä lupaa tuo aikaisempi kuvaus hyvää.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Mulle tuli koko XXXL :D

Halvalta hupparilta tuo todellakin vaikuttaa. Täyteen hintaan vituttais ja paljon. Nyt menkööt viileän kesän ulkoiluhupparina.
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Mullaki olis postiin tullu toinen huppari, odottelen myös toisen kun laitoin myöhemmin lisätilauksen nii haen samalla ne. Kaduttaa osin jo nyt D: Laitan kuvan kunhan paidat päälleni saan. Ei kyllä lupaa tuo aikaisempi kuvaus hyvää.

Vaikken nyt tietenkään vastuussa olekaan hupparitilauksista, niin pitää silti pyytää anteeksi :D

Anteeksi!
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Mä en tiedä minkälaista laatua te odotatte saavanne tuohon hintaa? :D

Jos joku Puman/Niken/tms. perus bulkkihuppari maksaa kaupassa sen 70-80€ ja sitä valmistetaan aivan helvetisti isommassa volyymissä, mitä jotain tuollaista. Oma firmani tuottaa ja suunnitelee hiukan arvokkaampia design-merchandise vaatteita (mm. oheistuotteita peleille) ja voin sanoa, että on suoranainen ihme, jos pystyt loihtimaan noinkin mutkikkaan hupparin ~40€ ulosmyyntihintaan. Tosin huono leikkaus ei ole hinnalla selitettävissä...
 
Vastaus: Assassins Creed -huppari

Muotoilu on anti-slimfit. Tai sitten M-koko olisi ollut istuvampi minulle. Hihojenhan olisi pitänyt olla selkeästi lyhemmät ja vatsan seudun kireämpi.

Itse asiassa tuo huppari näyttää kuvassasi istuvammalta kuin odotin. Ja hieman liian pitkät hihat on parempi kuin liian lyhyet paljastaen ranteet. Vaikka taitaa tarkoituksella sellaisiakin olevan, en tiedä, olen fashion disaster.

Materiaali siis 80% polyesteri, 20% puuvilla. Ei tuo itsessään mielestäni mitään merkkaa. Urheilukuteet ovat esim. 100% polyesteriä hengittävyyden takia.

Sokkona kun netistä ostaa sovittamatta niin ei voine odottaa mitään pankin räjäyttävää.
 
Ylös Bottom