Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua Welcome Back -kampanjasta 3.6.-2.7.2011 ja CSIdentity-identiteettisuojaohjelmasta

Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 2.6: PlayStation Store avattu! Varautukaa ruuhkiin!)

Eivät ne pelit minnekään kadonneet. Playstation blogissa (PlayStation.Blog.Europe : Your daily fix of PlayStation news from across the SCEE region) on ohjeet tuollaista tilannetta varten.

1. Eli kirjaudut PSN:ään ja menet:
Account Management (taisi olla suomeksi joku tilienhallinta) > Transaction Management > Services List
2. Valitset “PlayStation Network Promotions”
3. Valitset joko “PS3 Free Games” tai “PSP Free Games”, jonka jälkeen “Select Content”

Kiitos ohjeista. Itellä tuli error, mutta sain noilla ohjeilla ne pelit uudestaan. :)
Nyt on Burnout Paradise, Wipeout HD ja inFamous latauksessa. Pari mukavaa avatariakin löytyi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Onko kukaan vielä testannut, että saako eri accounteilla ladata omat pelinsä? Koska voisin itse ladata esim. WipEoutin ja Dead Nationin, ja täten veljeni luonnolisesti pääsee myös pelaamaan niitä omalla käyttäjätunnuksellaan, koska ne on asennettuna kovalevylle (aivan kuten kaikki muutkin ladattavat pelit), ja sitten veljeni lataisi omalla tunnuksellaan kaksi muuta peliä, jotka taas olis päinvastoin myös omassa käytössäni. Onnistuuko? LBP1 olis ihan jees kiintolevyllä, niin ei tarvis pelata levyllä (vaikka LBP2 onkin tullut jo, mutta so what)...
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Onko kukaan vielä testannut, että saako eri accounteilla ladata omat pelinsä? Koska voisin itse ladata esim. WipEoutin ja Dead Nationin, ja täten veljeni luonnolisesti pääsee myös pelaamaan niitä omalla käyttäjätunnuksellaan, koska ne on asennettuna kovalevylle (aivan kuten kaikki muutkin ladattavat pelit), ja sitten veljeni lataisi omalla tunnuksellaan kaksi muuta peliä, jotka taas olis päinvastoin myös omassa käytössäni. Onnistuuko? LBP1 olis ihan jees kiintolevyllä, niin ei tarvis pelata levyllä (vaikka LBP2 onkin tullut jo, mutta so what)...

Juu noin voi tehä. Mä ja mun veli ladattiin Deadnation, Wipeout ja Ratchet ja Clank ja kaks muuta oli meillä jo. Mutta miten PSP:lle saa ne ilmaset pelit?
:D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Juu noin voi tehä. Mä ja mun veli ladattiin Deadnation, Wipeout ja Ratchet ja Clank ja kaks muuta oli meillä jo. Mutta miten PSP:lle saa ne ilmaset pelit?
:D

Lataamalla ne storesta.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Juu noin voi tehä. Mä ja mun veli ladattiin Deadnation, Wipeout ja Ratchet ja Clank ja kaks muuta oli meillä jo. Mutta miten PSP:lle saa ne ilmaset pelit?
:D

Heh, hieno homma. :D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Mutta kun sitä welcome back juttua ei ole PSP:n storessa niin miten ne saa?

On se siellä.

Voihan PSP-pelit ladata PS3:lla ja siirtää sieltä PSP:lle

Mutta ne pitää "ostaa" ennen tuota PSP:n storessa eli tehdä valinta, jolloin ne ilmestyy latauslistaan ja sen jälkeen ne voi ladata PS3:lla.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Latasin usa accolla Dead nationin mutta peli jämähti joka kerta alkulataukseen. onko muut kokeillu toimiiko?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Eli kaikki ilmaiset isommat pelit (burnout yms.) lopettaa toimisen, mutta jos ostat Plusjäsen hintaan pelejä (esim vaikka 1€) jää peli toimimaan. Kaikki hankitut teemat ja avatarit jää toimintaan.
Eli myös nuo 2 peliä, jotka ovat saanut, häviää? En löytänyt aiemmilta sivuilta vastausta.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Eli myös nuo 2 peliä, jotka ovat saanut, häviää? En löytänyt aiemmilta sivuilta vastausta.

Nuo kaksi lahjalistalta poimittavaa peliä eivät katoa plusjäsenyyden luppuessa. Sony tarjoaa ne PSN-katkoksesta johtuen kipukorvauksena aivan ikiomaksi. Niillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä Plus-jäsenyyden kanssa.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Latasin usa accolla Dead nationin mutta peli jämähti joka kerta alkulataukseen. onko muut kokeillu toimiiko?

Valkkasin jenkki Storesta LBP:n ja Super Stardustin, mutta kumpikaan ei lähtenyt lataamaan. Hävisivät Storen listoilta eikä niitä näy lataushistoriassa. Ilmeisesti "huijaaminen" ei onnistu.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Valkkasin jenkki Storesta LBP:n ja Super Stardustin, mutta kumpikaan ei lähtenyt lataamaan. Hävisivät Storen listoilta eikä niitä näy lataushistoriassa. Ilmeisesti "huijaaminen" ei onnistu.

Eipä ne mihkään hävinny. http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/94690-kevaan-playstation-network-katko-status-3-6-store-avattu-welcome-back-tuotteet-ladattavissa-76.html#post1273527
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 3.6: Store avattu, Welcome Back -tuotteet ladattavissa)

Valkkasin jenkki Storesta LBP:n ja Super Stardustin, mutta kumpikaan ei lähtenyt lataamaan. Hävisivät Storen listoilta eikä niitä näy lataushistoriassa. Ilmeisesti "huijaaminen" ei onnistu.

Mulla kyllä toimi super stardust kun tuolta usan storesta ostin. Latasin myös wipeout hdn mutta en vielä testannut toimivuutta.
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta

Eilen latasin tuon paketin, ja laitoin Infamouksen lataamaan, mutten jaksanut ladata loppuun, joten tänään menin sitten laittamaan uudestaan lataukseen, mutta mistäpäs saisin sen toisen wb pelini ladattua? :eek:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Melkein alkaa jo hieman harmittaa. Burnout Paradisen jälkeen tuli koitettua onnea Magic: The Gatherigin kanssa ja sama virhekoodi 80029564 pamahti taas 14%:n kohdalla. Ilmaispeleiksi tuli valittua InFamous ja Dead Nation ja taas onnistuneitten lataamisien jälkeen samoilla prossilla jumiin. Onko koneeni kirottu vai onkohan se kenties liittynyt johonkin 14%-jengiin?
PSP:n ilmaispelit lisäsivät hauskoja hetkiä. Sain ne ladattua MediaGon kautta Pc:lle, mutta eihän niitä tietenkään pystynyt siirtämään PSP:lle. Latasin ne sitten Download listin kautta PS3:lle, mutta KillzoneLiberation jatkoi isoveljiensä linjaa, ei asentunut.
ModNationRacers sen sijaan asentui mukisematta, ihme ja kumma. Tosin kopiointi PSP:lle keskeytyi välittömästi koodilla 80710D36, joka viitannee johonkin kirjautumisongelmaan, vaikka olin kyllä ihan kirjautunut. Taidanpa, kun kiireiltäni kerkiän, ottaa täyden backupin ulkoiselle kovolle ja ajaa koko pleikan tehdasasetuksiin. Onneksi pelitallennukset ovat ajan tasalla pilvessä. Jotenkin on meikäläisen absoluuttiseen Sonymyönteisyyteen tullut ihan pienoinen särö...

Mulla on täysin sama ongelma. Olen koittanut kaiken mahdollisen, routerin resetoinnin, koittanut suoraan ethernet piuhalla, formatoinut ja palauttanut koko PS3 järjestelmän ja edelleen tekee samaa. Kaikki lataantuu kyllä ok, mutta asennusvaiheessa 14% kohdalla heittää errorin. Alkaa hermot mennä pikkuhiljaa.. Tuntuu siltä että ne filut on PSN päässä jo rikki. PSN servut on kuulemma ripoteltu ympäriinsä, ja mm. paikkakunnasta / ISP:stä riippuen serverin valinta tapahtuu. Itse asustelen satakunnassa.. ISP:nä on Welho-DNA. Mielelläni haluaisin kuulla mikä operaattori sulle netin toimittaa, ettei olisi sama?
 
Vastaus: Keskustelua PlayStation Storen Welcome Back -kampanjasta

Hahaa, veljellä on samalla konsolilla käyttäjä mun kans ja se latas eile LBP ja infamousin, joita siis minäkin pystyn pelata omalla käyttäjälläni. Ja nyt pystyn viel lataamaan Wipeoutin ja Dead Nationin, eli 4 uutta peliä molemmilla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Helsingissä asun ja Welhon netti on. Vaikea tätä on tajuta. Iltapäivä meni backuppia duunaillessa, en taida tänään alkaa sen enempää säätelemään, varsinkaan kun siitä ei ilmeisesti sitten ole apua.
 
Eilen latasin tuon paketin, ja laitoin Infamouksen lataamaan, mutten jaksanut ladata loppuun, joten tänään menin sitten laittamaan uudestaan lataukseen, mutta mistäpäs saisin sen toisen wb pelini ladattua? :eek:
Tähän on vastattu ketjussa jo useamman kerran. Ottakaa itseänne niskasta edes sen verran, että vaivautuisitte lukemaan, olisiko jollain ollut vastaavaa ongelmaa ja löytyisikö valmis vastauskin.

Eli käyttäjätietojen hallinnasta löytyy kohta Transaction Management, ja sen alla on kohta Services List. Loput vihjeet joudut itse etsimään tästä ketjusta.

PS. On ihan normaalia, että käyttäjätietojen hallinnassakin paukkuu vähän väliä 80710D36-virhekoodia. Se kertoo siitä, että ruuhka on edelleen valtava, ja PSN:n palvelimet eivät pysty vastaamaan kaikkiin pyyntöihin.
 
Ylös Bottom