Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketä Harmittaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

a_Sniper

New Member
Minua ainakin.. tämä ku Nintendolta menee melkein kaikki 3rd party nimikkeet sivun suun.. noh Burnoutista ei tiedä viel, mut esimerkiksi GTA pelisarja.. Miccisoft oli valmis vissii maksamaan että sai kyseisen sarjan myös xboxille.. taas ku mitää nintendo versiosta kuulunutkaa.. sama tulee olemaan aika varmasti uusimman version kanssa.. sit viel et mortal kombattia tuu myöskään.. no se on pienempi murhe.. vaikka harmittaahan sekin myös :(

Kyllähän tiettyjen pelien suhteen näyttää Cubella olevan ongelmia (esim. autopelejä ei ole tarpeeksi,) mutta kyllä sitä onneksi laatupilkkujakin löytyy. Riittääkö ne? Sitä en monikonsoliomistajana tiedä, sillä kaikki konsolini elävät kauniisti vierekkäin ja virta siirtyy koneesta toiseen tasaiseen tahtiin...

Nyt kun Cubejen myynti on mukavasti noussut, on outoa että edelleen sen pelejä pistetään jäihin...

No tuleehan noita cubellekin. Winning eleven(pes), Metal gear solid, Toni haukat, Need for speedit ym...

Taitaa muita enemmän harmittaa se, ettei muiden koneilla nähdä Nintendon pelejä.

Suurimmaksi osaksi 3rd-party-pelit eivät ole minun mieleen (useimmiten koska ovat huonoja), joten minua ei pahemmin häiritse. Xboxille saan sitten useimmiten haluamani 3rd-pelit.

itse hankin cuben (omasta mielestäni) parhaiden yksinoikeuspelien takia, nämä 'kaikille laitteille' tulevat 3rd party pelit ilmestyvät onneksi usein myös PClle joten eipä tarvitse toisia konsoleita niiden takia erikseen hommata.

--
niko

Itse taasen myin Cuben pois juuri ajopelien, erityisesti rallipelien puutteen takia. Olen ainakin itse vähän huolestuneenakin seurannut lukuisten Cube-pelien perumisia, olisi ihan pelaajienkin etu jos muutkin kuin Nintendo julkaisisi pelejä Cubelle, joka on kuitenkin aika onnistunut konsoli.

-Ilkka

Eikö se Cube rakennettu ihan helposti ohjelmoitavaksi? eli pelejä sille olisi helpompi rakentaa? ei vaan näy kiinnostusta monellakaan tehdä niitä yksinoikeus pelejä sille :)

Olisin kyllä repinyt pääni irti jos Capcom olisi noiden Resevil uusintojen jälkeen lopettanut nintendon tukemisen.. Mutta onneksi näyttää siltä että saamme nyt sen ensimmäisen ja kunnon Resident Evilin (4) nintendolle :) Josta saa olla enemmän kuin iloinen..

Jotenkin tuntuu et Burnout3 tulee cubelle vielä tänä vuonna.. tosin ehkä lähempänä joulua..

Tosin ei mua GTAn julkaisemattomuus cubelle haittaa kovasti kun tietää sen PC julkasunakin joskus tulevan :)

Cuben ja kaikki vanhat Nintendot omistan pääasiassa kyllä siksi, että niillä ovat nintendon tekemät pelit.. nehän ne loppujen lopuksi parhaimpia peli elämyksiä omalta osaltani on :)

Nintendo on kasattu jotta ihmiset voi pelata marioita ja zeldoja.. muut pelit voi pelata pc:llä muttei noita. :D

Nintendon huiput yksinoikeuspelit saattavat olla osasyy 3rd party -pelien vähäiselle määrälle. Muistan lukeneeni jostain, että Nintendon konsoli ostetaan yleensä juuri Nintendon omien yksinoikeuspelien takia, kun taas PS2 ja Xbox ostetaan yleisemmin "kaikkien" pelien pelaamiseen (siis muidenkin kuin yksinoikeuspelien). Tästä syystä 3rd party -pelit eivät myy Nintendon konsolilla yhtä hyvin kuin muilla konsoleilla.

Nintendon omistajat ostavat siis Nintendon tekemiä pelejä, ja 3rd party -pelien suosio jää vähäisemmäksi. Tästä johtuen pelejä ei julkaista yhtä paljon ja "massapelaaja" päätyykin ostopäätöksessään konsoliin jolle on eniten pelejä tarjolla...

Ylös Bottom