Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketkä menee Tammikuussa 2005 armeijaan Sodankylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Itse menen ja B-ryhmään :( Syntymästä asti oikea jalka ollut "jäykempi" kuin vasen, vaikkei se enää niin paljoa vaikutakkaan. Kunnon puolesta kylllä pärjäisin A-ryhmässä.

Vastaus: Ketkä menee Tammikuussa 2005 armeijaan Sodankylään?

Hyvä nimi sulla sillä mäkin olen Tuomas ;)
No mä en vielä mene armeijaan, kun ikä vasta 13 :rolleyes:
Mut asun Rovaniemellä

Pakko kuitata, TJ 19 loppusota ohi ja mettä aamut aika vähässä...

TJ 0

Toivottavasti tulee kylmin talvi IKINÄ... buah.

Aamuja vaan, Tuomas :D

Ihan kokemuksesta voin sanoa, että käy hankkimassa lämpökerrasto ennen lähtöä. Sille tulee intissä käyttöä - etenkin kun kyseessä on tammikuun saapumiserä.

En oo menossa. En enää tässä elämässä.

feldon sanoi:

Ihan kokemuksesta voin sanoa, että käy hankkimassa lämpökerrasto ennen lähtöä. Sille tulee intissä käyttöä - etenkin kun kyseessä on tammikuun saapumiserä.

Kyllä niillä puhtaasti intin kamppeillakin pärjää, jos vain ehtii aina välillä vaihdella kamoja tehtävien mukaan esim. tetsaamiseen vähentää vaatetta ja vartiovuoroon lisää. Ei tullut viime talvena kylmä -30 asteen pakkasella kahden tunnin poterossa jähimisessäkään kun päällä oli kerrasto+ helly/nallepuku+ 62 +pakkashousut ja pakkastakki + lumipuku+ sissitakki. Kannattaa olla pienikokoinen niin saa nuo kaikki vielä puettua yhtä aikaa päälle.

GTJ 14

feldon sanoi:

Ketut siellä mitään lämpökerrastoja tarvi, sitä voi tehdä rynkkyjumppaa/muuta liikuntaa jos rupee kylmä tulemaan puseroon.

Kiitos vaan kaikille kannustuksesta :) Sitäpaitsi osaan sulkea mielen pois itsestäni joten kylmä ei vaikuta muhun, olen monta kertaa harjoitellut kivun unohtamista.

Tuomas sanoi:
Kiitos vaan kaikille kannustuksesta :) Sitäpaitsi osaan sulkea mielen pois itsestäni joten kylmä ei vaikuta muhun, olen monta kertaa harjoitellut kivun unohtamista.

Rovajärvi ja leiriTJ50 lannistaa kovemmankin jätkän. Myös Johnin, Jackin ja Frankin.

Ylös Bottom