coolshop vituttaa, hirveetä säätöä ollut niiden kanssa kun tosiaan palautin Switch 2 niin se ei ole vieläkään perillä, näyttää että on ruotsissa lähetys, lähestys seurannan mukaan vaikka sen pitäisi olla norjassa, alkaa olla tosiaan 3-4 viikkoa jo palautuksesta ja tässä on tilanne, olen 3 kertaa heidän kanssa asioinut tämän asian kanssa, älkää ikinä tilatko coolshopista yhtään mitään jos ette ole varma, että pidättekö tuotteen. asiakaspalvelusta on sanottava että se on nopea mutta vähä sekava että chattiin pääsee nopeasti mutta siellä voi vaihtua henkilö kesken chat keskustelun tai voivat poistua chatista kesken keskustelun. ala arvoista toimintaa kaiken kaikkiaan. tostakin on melkein viikko jo tuosta viestistä minkä sain heiltä.
"We understand your concern regarding the return. According to our previous correspondence, the package should have been returned to our Danish warehouse in Nørresundby, but we can see that the tracking still shows it was delivered in Sweden.
We are now investigating this further with the carrier to clarify the situation and ensure the package is either forwarded to us or correctly registered as returned. We fully understand that it has already been over two weeks, and we apologise for the long wait.
As soon as we have an update from the carrier, we’ll get back to you and make sure your refund is processed accordingly.
Thank you for your patience in the meantime"
Kind regards
Coolshop Support Team