Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite en siedä yhtään pysyvää ilmanvirettä keholla. Autojen ilmastoinnit aiheuttavat myös ärsytystä. Varsinkin kun tuntuu, että nykyautoissa riitä enää teho viilentää sisätilan lämpötilaa vaan ne pirun suuttimet pitää suunnata kehoon tai sitten alkaa ihana märkäselkäefekti ja sitten vasta on k***ä otassa pitkillä reissuilla.
 
Pistetääs tänne kun vihaksi tämä pistää.

Monet varmasti tietävät Ironmousen vaikka eivät hänen striimejään seuraakkaan. Nyt on tullut ilmi että hänen Talent Agency (Mikä lie oikei suomenkielinen käännös) VShojo ei ole maksanut pitkään aikaan striimaajille rahaa ja kaikenkukkuraksi on maksamatta yli 500K lahjoituksia hyväntekeväisyyteen joita Mousey on tehnyt. Puolet talentista on jo lähtenyt ja toinen puoli miettii mitä tekee ja varmasti hekin lähtevät. Yksi esimerkki taas että korporaatiot eivät välitä mistään tai kenestäkään muusta kuin rahasta.

Tässä Hiiri itse kertoo tilanteestaan ja sairaudestaan ja miten se vaikuttaa hänen elämäänsä.



Tässä on mietteitä hänen hyvin läheiseltä ystävältään joka esim. matkustaa ympäri maailmaa ja striimaa paikoista kuten huvipuistoista jotta Ironmouse voi nähdä millaisia ne on kun ei voi itse liikkua mihinkään.



Kiitokset säätiön johtajalta.




Mousey aloitti myös oman rahankeruun tähän samaan säätiöön mihin ne maksamattomat rahatkin olisi menossa ja on jo pienessä hetkessä kerännyt valtavan määrän tukea. Käykää tekin tukemassa jos haluatte.

 
coolshop vituttaa, hirveetä säätöä ollut niiden kanssa kun tosiaan palautin Switch 2 niin se ei ole vieläkään perillä, näyttää että on ruotsissa lähetys, lähestys seurannan mukaan vaikka sen pitäisi olla norjassa, alkaa olla tosiaan 3-4 viikkoa jo palautuksesta ja tässä on tilanne, olen 3 kertaa heidän kanssa asioinut tämän asian kanssa, älkää ikinä tilatko coolshopista yhtään mitään jos ette ole varma, että pidättekö tuotteen. asiakaspalvelusta on sanottava että se on nopea mutta vähä sekava että chattiin pääsee nopeasti mutta siellä voi vaihtua henkilö kesken chat keskustelun tai voivat poistua chatista kesken keskustelun. ala arvoista toimintaa kaiken kaikkiaan. tostakin on melkein viikko jo tuosta viestistä minkä sain heiltä.

"We understand your concern regarding the return. According to our previous correspondence, the package should have been returned to our Danish warehouse in Nørresundby, but we can see that the tracking still shows it was delivered in Sweden.

We are now investigating this further with the carrier to clarify the situation and ensure the package is either forwarded to us or correctly registered as returned. We fully understand that it has already been over two weeks, and we apologise for the long wait.

As soon as we have an update from the carrier, we’ll get back to you and make sure your refund is processed accordingly.

Thank you for your patience in the meantime"

Kind regards
Coolshop Support Team
 
coolshop vituttaa, hirveetä säätöä ollut niiden kanssa kun tosiaan palautin Switch 2 niin se ei ole vieläkään perillä, näyttää että on ruotsissa lähetys, lähestys seurannan mukaan vaikka sen pitäisi olla norjassa, alkaa olla tosiaan 3-4 viikkoa jo palautuksesta ja tässä on tilanne, olen 3 kertaa heidän kanssa asioinut tämän asian kanssa, älkää ikinä tilatko coolshopista yhtään mitään jos ette ole varma, että pidättekö tuotteen. asiakaspalvelusta on sanottava että se on nopea mutta vähä sekava että chattiin pääsee nopeasti mutta siellä voi vaihtua henkilö kesken chat keskustelun tai voivat poistua chatista kesken keskustelun. ala arvoista toimintaa kaiken kaikkiaan. tostakin on melkein viikko jo tuosta viestistä minkä sain heiltä.

"We understand your concern regarding the return. According to our previous correspondence, the package should have been returned to our Danish warehouse in Nørresundby, but we can see that the tracking still shows it was delivered in Sweden.

We are now investigating this further with the carrier to clarify the situation and ensure the package is either forwarded to us or correctly registered as returned. We fully understand that it has already been over two weeks, and we apologise for the long wait.

As soon as we have an update from the carrier, we’ll get back to you and make sure your refund is processed accordingly.

Thank you for your patience in the meantime"

Kind regards
Coolshop Support Team
Kuulostaa kyllä enemmän kuljetuspalvelun ongelmalta. Coolshopilla ei liene osuutta asiaan. Enpä usko, että mikään muukaan verkkokauppa palauttaisi rahoja ennen kuin on saanut palautetun tuotteen ja varmistanut sen olevan alkuperäisessä kunnossa. Tai reklamaatiossa esitetyllä tavalla viallinen, jos kyse on virheellisen tuotteen palautuksesta.

Ja ei, en tilaisi mitään mistään, jos en tietäisi haluanko pitää sen mitä olen tilaamassa. Silloin ostohousut hetkeksi pois jalasta ja mietintämyssy takaisin päähän, että haluanko ja tarvitsenko nyt ihan oikeasti tätä kapistusta. Ei se tavaroiden kuskaaminen maasta toiseen ja takaisin ole kovin järkevää touhua vain pienten mielenliikkeiden takia.
 
Kuulostaa kyllä enemmän kuljetuspalvelun ongelmalta. Coolshopilla ei liene osuutta asiaan. Enpä usko, että mikään muukaan verkkokauppa palauttaisi rahoja ennen kuin on saanut palautetun tuotteen ja varmistanut sen olevan alkuperäisessä kunnossa. Tai reklamaatiossa esitetyllä tavalla viallinen, jos kyse on virheellisen tuotteen palautuksesta.

Ja ei, en tilaisi mitään mistään, jos en tietäisi haluanko pitää sen mitä olen tilaamassa. Silloin ostohousut hetkeksi pois jalasta ja mietintämyssy takaisin päähän, että haluanko ja tarvitsenko nyt ihan oikeasti tätä kapistusta. Ei se tavaroiden kuskaaminen maasta toiseen ja takaisin ole kovin järkevää touhua vain pienten mielenliikkeiden takia.

juu se on vaan ärsyttää tosiaan kun coolshop on voinut selvittää tuon asian kumminkin jo 3-4 viikkoa se on siis seurannan mukaan tuolla ruotsissa 17.6 alkaen, ja mitään ei tunnu tapahtuvan, vaikka olen asiasta heille maininnut jo kolmesti. mut joo sitä tarkoitinkin että ei kannata tilata mitään coolshopista tai mistään muualtakaan ulkomailta jos ei ole varma että pitää tuotteen, kun tuo palauttaminen on ongelmallista. itsehän tein niin siis että jätin paketin kokonaan noutamatta, eli itse en ole sitä edes postittanut takaisin. vaan se on lähtenyt automaattisesti, ja se oli coolshop:lle ok että teen niin. ja sit toinen mikä ärsyttää on tuo epämääräinen häröily tuolla chatissa, että poistutaan ja vaihdetaan henkilökuntaa kesken viestien miten sattuu.
 
Viimeksi muokattu:
juu se on vaan ärsyttää tosiaan kun coolshop on voinut selvittää tuon asian kumminkin jo 3-4 viikkoa se on siis seurannan mukaan tuolla ruotsissa 17.6 alkaen, ja mitään ei tunnu tapahtuvan, vaikka olen asiasta heille maininnut jo kolmesti. mut joo sitä tarkoitinkin että ei kannata tilata mitään coolshopista tai mistään muualtakaan ulkomailta jos ei ole varma että pitää tuotteen, kun tuo palauttaminen on ongelmallista. itsehän tein niin siis että jätin paketin kokonaan noutamatta, eli itse en ole sitä edes postittanut takaisin. vaan se on lähtenyt automaattisesti, ja se oli coolshop:lle ok että teen niin. ja sit toinen mikä ärsyttää on tuo epämääräinen häröily tuolla chatissa, että poistutaan ja vaihdetaan henkilökuntaa kesken viestien miten sattuu.
Joo, sinänsä ymmärrettävää. Varmasti turhauttaa, kun ei tule mitään tietoa asian etenemisestä. Loppupeleissä tietysti kauppa lienee velvollinen palauttamaan rahat, jos tuote häviää palautuskuljetuksessa, mutta voi ottaa aikansa.
 
Ylös Bottom