Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kärsiikö kukaan samanmoisesta oireesta kuin pottuvarpaiden kynsien liikakasvu sivuille? Tasaisin väliajoin joutuu aina repimään kynnet pois ettei liikaa sivuilla kasva, mutta taas unohtui ja nyt on varvas helvetin kipee ja ilmeisisesti tulehtumassakin. Voi voi.. Täytyy kai vetää koko varvas irti kohta kun alkaa ärsyttää tämä . :o

Mulla on ihan samaa. Oikeestaan olin kaivamassa just vasemmasta jalasta kynttä pois, kun luin ton viestin. Oikeen jalan varpaan kynnen kävin leikkaamassa ihan lekurilla, ku oli niin paha.
Suosittelen ihan lääkärikäyntiä.

Kärsiikö kukaan samanmoisesta oireesta kuin pottuvarpaiden kynsien liikakasvu sivuille? Tasaisin väliajoin joutuu aina repimään kynnet pois ettei liikaa sivuilla kasva, mutta taas unohtui ja nyt on varvas helvetin kipee ja ilmeisisesti tulehtumassakin. Voi voi.. Täytyy kai vetää koko varvas irti kohta kun alkaa ärsyttää tämä . :o

Veljellä sama ongelma. Varvas mätii ja joutuu lääkäriin operoituttamaan sen. Itsellänikin alkunut mätiä, kun pamautin pottuvarpaan oveen ja sitten alkoi mätiä kun kynsi taittui. Sitten , kun kävelystä tulee tuskaa voisi mennä lekurille. Broidille sanottiin ettei varpaan amputointikaan olisi hullumpi ajatus. Ei kuulemma haittaa kävelyyn/tasapainoon hirveästi. (Tosin uimassa voi olla karun näköinen kun ei ole varvasta mutta muuten normaalin näköinen =))
Edit Joo,ja mullakin vain oikean jalan pottuvarpaassa. (Broidilla molemmissa)

Sama itselläni, tosin leikkailen kynsiä säännöllisesti parin viikon välein, niin ei enää pääse sattumaan tuohon varpaaseen.
Ja voin muuten kokemuksesta sanoa, että tuntuu aivan sietämättömältä, kun joutui aina samaa tuskaa kokemaan. Mutta tosiaan, ongelma lähti, kun aloin repimään kynttä irti säännöllisin ajoin ;)

Sama itselläni, tosin leikkailen kynsiä säännöllisesti parin viikon välein, niin ei enää pääse sattumaan tuohon varpaaseen.
Ja voin muuten kokemuksesta sanoa, että tuntuu aivan sietämättömältä, kun joutui aina samaa tuskaa kokemaan. Mutta tosiaan, ongelma lähti, kun aloin repimään kynttä irti säännöllisin ajoin ;)

Itse myös harrastan tätä itsensä leikkelyä säännöllisin väliajoin, mutta aina välillä unohtuu ja sitten käy jälleen näin. Voi pieru!

Huuto.net on ollut aika ärsyttävä viime aikoina.
Mikään ei tunnu menevän kaupaksi muuta kuin ilmaiseksi antamalla,
palautetta ei saa vaikka itse laittaakin (aloin muuttamaan palautettani negatiiviseksi jos en saa itse lainkaan palautetta, syyn toki kirjoitan miksi negaa).. ja nyt on myös omalla kohdallani käynyt niin ettei huutaja lunastakkaan tuotettaan. Koita nyt siinä sitten sujuvasti kauppaa tehdä.

Vastapainoksi tietysti mukavia ja sujuvia kauppojakin saa tehtyä, mutta tuollaisten puolivaloilla toimivien ostajien/kauppiaiden kanssa menee kyllä hermo.

Huuto.net on ollut aika ärsyttävä viime aikoina.
Mikään ei tunnu menevän kaupaksi muuta kuin ilmaiseksi antamalla,
palautetta ei saa vaikka itse laittaakin (aloin muuttamaan palautettani negatiiviseksi jos en saa itse lainkaan palautetta, syyn toki kirjoitan miksi negaa).. ja nyt on myös omalla kohdallani käynyt niin ettei huutaja lunastakkaan tuotettaan. Koita nyt siinä sitten sujuvasti kauppaa tehdä.

Vastapainoksi tietysti mukavia ja sujuvia kauppojakin saa tehtyä, mutta tuollaisten puolivaloilla toimivien ostajien/kauppiaiden kanssa menee kyllä hermo.

Tähän on pakko yhtyä. Nihkeää ollut pidempään ja vaikka hintoja tulee nipistettyä alas, niin ei tärppää. Mutta tapellaan, uudestaan ja uudestaan vain myyntiin.
Myös käyttäjien väärät yhteystiedot on jotain uskomatonta. Sieltä sitä ei niin hyvää palautetta satelee niskaan vain sen takia että on ollut väärät yhteystiedot ja uusia ei ilmoiteta kun vasta sen jälkeen kun tavarat on jo lähetetty ja kummastellaan miksi ei tule... ja tottakai tämä on aina myyjän vika, kun ei osaa kysyä joka kerta osoitetta (ei ne turhaan tule huudosta kun huuto loppuu). Palautteen antamisessa toki on korjattavaa, sehän näkyy jo nykyään omalla sivulla mistä et ole antanut palautetta, mutta ei... ei se vissiin ole niin helppoa.

Kyllähän siellä saa kauppaa tehtyä, kysynnän ja tarjonnan laki se vaan jyllää ;)
Nimim. viikon sisällä myynyt viisi peliä ja vain yksi jäi vielä myyntiin...

Itsellä huutonetistä pelkästään positiivisia kokemuksia vuosien varrelta. Huutonetissä on niin laaja se myytävien artikkeleiden määrä, että osassa osioita varmaan ongelmia on. Varmaankin "tusina" tavaran myynnissä eniten. Itsellä suurin osa kaupoista keräily osiolla. Militaria ja merkkikeräily. No siellä on on yleensä porukalla satoja positiivisia palautteita.
Olen kyllä myynyt/ostanut muutakin tavaraa siellä ja ei mitään ongelmia. Mutta esimerkiksi peliä, en ole sieltä koskaan ostanut. Tuntuu olevan vähän sellainen osio mihin monet ongelmatapaukset hakeutuu. Vähän pelisilmää, niin ongelmia ei tuu. Mitä katsoo tämäkin palstan huijausketju tapauksia, niin ostaja vois vilkaista peiliin. Se vain on niin, että se yksinkin mätäomena tahtoo mädännyttää koko korin.
Mutta vielä huutonetistä, "lama" on vaikuttanut hintoihin, sen huomaa selvästi.

Vähän pelisilmää, niin ongelmia ei tuu. .

Kunpa se olisikin aina noin yksinkertaista.
esim. yli 100 positiivisen palautteen käyttäjältä en saanut palautetta lainkaan (vaikka kaupan hoidin mallikkaasti, otin yhteyttä ja maksoin tuotteen minuutteja kaupan sulkeutumisesta),
toistakymmentä oli eräälläkin huutajalla positiivista ja ei ole lunastanut huutoaan jne.

Kyllähän siellä paljon hyvää kauppaa saa aikaiseksi, mutta hämmentävät määrät on sellaista puolihuolimatonta asiointia ollut viime aikoina.

EDIT:Lisätään vielä että myymiäni tavaroita ovat olleet muun muassa tehokas näytönohjain ja lähes uusi xbox360 konsoli jotka eivät tuntuneet menevän kaupaksi (varsinkin boksi oli vallan alhaisella hinnalla).

Oman kerrostalon piha, maanantai klo 15. Harjottelen ollieta pihassa. Parvekkeelle tulee n. 20-vuotias nainen viini lasin ja tupakan kanssa.

-Mitä sä teet?
-Skeittaan.
-Asutko täällä?
-Asun.
-No lähe vittuun sit.
-No en. Lähe ite.
-Mitä sä teet?
-No etkö sä suomea osaa?
-En. Haluutko tulla meiän viini bileisiin.
-En todellakaan.

Pikkusen alko kyseinen "keskustelu" suututtaa. Nainen puhu hyvin vihasella äänellä tohon asti kunnes kysy uudestaan "Mitä sä teet?"

Jos jollakin ois jotain mun skeittausta vastaan, niin vois syynki kertoo... Esim. mua ei todellakaan haittais, jos joku tulis vaan sanoo, et voisitko lopettaa ku pistän lasta nukkuu -> no problemo. Mutta että tolleen hyökkää suunnilleen kimppuun.... ei huhhuh :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ketuttaa antibiootit.

Antibiootti allergia päällä. Väsyttää, raavittaa ja raa-ketuttaa.

Hieman taas ketuttaa ulkona oleva ilma ja toki myös islannin tuhkapilven vaikutus ulkomailta tulevaan postiin, pari tuotetta kadonnut teille tietämättömille, kaverille tuli jo oma perille vaikka tilasi päivän myöhemmin saman tuotteen samasta paikasta... kohtalon ivaa :D

Sonera! Sen firman törttöilyjen takia jäi viimeset Halo2 matsit kokematta ja pahasti pelkään että beta aikakin kusee sen takia. Kohta kolme viikkoa ollut ilman kunnon nettiyhteyttä.

Yhteys kyllä on kytketty ja pitäis olla toiminnassa. Ensin myyjä neuvoi ostamaan väärän modeemin, adsl2:n. Eipäs myyjä itsekään tienyt millaisen modeemin hänen minulle kauppaamansa yhteys tarvii. Sitten vaihdoin sen oikeanlaiseen vdsl-modeemin mitä soneran sivulla suositeltiin. Se oli täys susi koko malli ja ei kuin sekin palautukseen. Soneran myyjät valitteli "ei oota", eli heiltä ei modeemia tuntunut saavan. Sit puhelintuki osas tarjota modeemia ja lupasivat sen alkuviikoksi kotiin. Yllätys että puuttuvan puhelinnumeron takia sekin on jumittunut jonnekin postin jakelukeskukseen. >:(

Lisätään tähän vielä se että viime viikkoina olen ollut aika tiiviisi töissä, enimmäkseen 12-tuntisia päiviä tehnyt. Kotiin kun pääsee haluis vähän rentoutuu pelaten tai nettiä selaten ja katsoen.

Perusselailu kyllä onnistunut ihan hyvin nettitikun kautta, mut youtubet ja muut sit takkuilee kun mun kämpästä ei saa kunnon yhteyttä. Eli ihan en nettipimennossa ole ollut.

Eniten kyllä kismittänyt tuo soneran toiminta. Asiakaspalvelu on ollut kyllä hyvää, mut ihmetystä on aiheuttanut se että myyjätkään ei ole tietosia palveluista mitä firmansa kauppaa. Luulis että liikkeiden (olen asioinut ihan soneran omissa myymälöissä) myyjät olis tietosia siitä millasia liittymiä kauppaavat. Tuo vdsl tuntu olevan ihan uus juttu heillekin, kuten minullekin. Eräs päivä kun menin liikkeeseen oli siellä kaks muutakin asiakasta samasta liittymästä vääntämässä. Yhtä ihmeissää hekin oli.

Taisi huijari viedä massit: Langaton nettiadapteri xbox 360:lle - Xbox 360 -laitteet - Pelit - Huuto.net

Huuto.net (tuota viimeistä palautetta ei ollut vielä silloin kun maksoin)

Ihme kun "oli" kummiskin ihan ok palautteet.. Löysin nettimarkkinasta saman tuotteen ja lähetin viestin pojan numerosta niin tuote oli vieläkin myynnissä vaikka olin sen jo maksanut. Otin yhteyttä myös muihin ketkä oli ostanut kyseiseltä myyjältä niin eivät hekään ole saanut tuotteitaan... Pikku rahasta ihmiset pilaavat tietonsa. Kurjaa :(

Ylös Bottom