Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Elisa purkaa kuparikaapelit asuinalueeltani. Vaikka olen Soneran laajakaista-asiakas, tämä tarkoittaa sitä että tästä eteenpäin ainoat vaihtoehdot nettiyhteyteen ovat joko "nettitikku" tai valokuitu jonka asennus maksaa 1345€. Asun n. 2km Tampereen keskustasta ja tuntuu kuin asuisin jossain tun kehitysmaassa. Sonerakaan ei tiennyt asiasta mitään ennen kuin soitin aspaan ja tiedustelin asiaa. VOI V!77U!!!! Pelataan sitten syksyllä BF 3:sta jollain keleen mokkulalla.
ÄH!!!!
Jos teidän talossa on muita koiria, niin käske näitä kahta sekopäätä menemään heidän ovelleen.Ketuttamaan tässä pistää se, että minua ei juuri muuten saa suuttumaan kuin syyttämällä jostakin, mihin en ole mitenkään osallisena. Pitää koittaa pysyä asiallisena, mutta mikäli syytellään turhasta niin asiallisuus on kohta kaukana kielenkäytöstäni.
Unohtuikin se tosiaan mainita, että meidän koiran lisäksi talosta löytyy ainakin neljä muuta koiraa, mutta nämä olivat ihan varmoja, että se on meidän koira, joka piipittää.Jos teidän talossa on muita koiria, niin käske näitä kahta sekopäätä menemään heidän ovelleen.
Tuttu juttuLähiomaisen kuolema ja yksin ensimmäisenä toteamassa, että näin on päässyt tapahtumaan. Kaiken maailman paskaahan sitä elämään mahtuu mutta tuota kaliiberia toivottavasti ei koskaan enää![]()
Tuli sit aamulla mällättyä auto, ku joku saakelin vanha ämmä käänty eteen ku olin ohittamas sitä. Sain melkein väistettyä mut osu senverran perään, et lähti luisuun ja siitä oikeen puolen ojaan ja liu’uin siel katollaan joku 20m. Tuuria sinänsä ettei tullu ittelle mitään, mut meni harvinaisen hyväkuntonen E36 paskaks ja jäi paintball reissu välistä. Toivottavasti sais edes jotain vakuutuksista. Eli varokaa vanhoja eukkoja tienpäällä!
Jäi nyt hieman alkuperäisestä tekstistäsi vaivaamaan. Ohitettava päätti kääntyä vasemmalla olevaan risteykseen ja törmäsikin sinuun?Tähän asiaan liittyen, niin kaveri soitti et satakunnan kansassa oli uutinen tästä. Menin sit lukeen sen ja jo heti otsikko sai mut näkeen punaista. Uutisen luettua on vähättelyä sanoa, että siinä ei pidä mikään paikkaansa (no viimenen lause oli totta). Se uutinen suorastaan vittuili mulle ja varmaan jo siitä syytetään mua ku satun omistamaan bemarin. Olis pitäny varmaan sittekki ajaa sen akan syliin, ni olis molemmat kärsiny. Palautetta lähti samantien satakunnan kansalle, vaikka siitä uutisesta vois jo melkein haastaa oikeuteenkin. En tiedä mistä ne saa niitä tietoja, mut jos poliisilla on tommosta tietoo, ni ei hyvää päivää. Mitenköhän täs taas unta saa.
Jäi nyt hieman alkuperäisestä tekstistäsi vaivaamaan. Ohitettava päätti kääntyä vasemmalla olevaan risteykseen ja törmäsikin sinuun?