Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kiva päästä testaamään tuota Playstation+ -puolta.
Salasanan voi vaihtaa PS3-järjestelmällä, joka oli aktivoitu kyseisellä PSN-tunnuksella. Aktivointi on siis eri asia kuin tunnuksen luonti.Hmm eli kun olen julkaisupäivänä vanhalla plösöllä tilini luonut niin en enään tolla slimilla tietenkään siis pysty sitä vaihtamaan?
Jotai toho suuntaan sanoin jo viikko sitte et antaa psn+ korvaukseks ja pitää sitä itte enemmä mainoskikkana ku korvauksena
Tämä ratkaisu tyydyttää varmasti kaikkia pelaajia ja korvauskin vaikuttaa kohtuulliselta.
Eli olenko ymmärtänyt edellisistä viesteistä oikein, että tänään pääsee pelaamaan netissä?
Lisäturvan vuoksi salasana voidaan vaihtaa vain samalla konsolilla, millä käyttäjätili on alunperin aktivoitu tai vaihtoehtoisesti sähköpostivarmennuksen kautta.
Kiitoksia ohjeista. Tajusin kylläSalasanan voi vaihtaa PS3-järjestelmällä, joka oli aktivoitu kyseisellä PSN-tunnuksella. Aktivointi on siis eri asia kuin tunnuksen luonti.
PSN-tunnuksella voi olla maksimissaan viisi aktivoitua PS3-järjestelmää yhtä aikaa.
Rautalangasta: PSN-tunnuksesi salasanaa ei voi vaihtaa sellaisella PS3-järjestelmällä, jota ei ole tunnuksellasi aktivoitu. Tämä estää varsin tehokkaasti sen, että tietojen kaappaaja alkaisi vaihdella salasanoja ennen tunnusten oikeita omistajia.
Vaikka opettelen lukemaan aiempia viestejä -ketulla.Mulla on takuusta tullu uusi konsoli, eli millähän ketulla mä saan vaihettua sen salasanan?
Tuskin tänään, mutta ensi viikon aikana.Tänäänkö todella alkaisi PSN toimiin? Kun en itse niin tarkasti noita uutisia seuraaa.
Vaikka opettelen lukemaan aiempia viestejä -ketulla.
Eli älkää sekoittako tunnuksen laiteaktivointia tunnuksen luomiseen!
moni on kyllä varmasti luonut enemmän kun yhden tunnuksen itelleen.Ja kun sitä luuli Suomea Playstation-maaksi. Katsokaa Norjan lukuja (550 068, väkiluku 4 676 300)
FAQ: PlayStation PlusVoisiko joku linkata tai kertoa mikä tämä plus+ on tai mitä se sisältää?