Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PSN-tunnuksella voi olla korkeintaan viisi aktivoitua PS3-järjestelmää käytössään. Normaalitilanteessa käyttäjän pitäisi kyllä hyvin tarkkaan tietää, mitkä konsolit hän on tunnuksellaan aktivoinut.Eli periaatteessa kuka vain olisi voinut halutessaan päästä "aktivoimaan" tunnukseni uusilla salasanoilla omaan käyttöönsä edellyttäen että psn tunnukseni on syötetty aiemmin jollekkin pleikkarille.
Unohtakaa jo tämä myytti. Salasanan voi vaihtaa, kunhan kyseinen PS3-järjestelmä on aktivoituna PSN-tunnuksella. PSN-tunnuksen luontipaikalla ei ole merkitystä.Ei, mutta jos vaihtaa konsolia niin kuullemma vain originaalilla toimii suoraan tuo vaihto.. muuten joutuu kikkailemaan noiden postien kanssa.
Virallinen PS-tuki auttaa.Olen laittanut klaani accountilleni toisen sähköpostin joka siis ei ole minun, voinko saada tätä accountia enää takaisin?
Testaa jos saat vaihdettua e-mail kohilleen täältä.Olen laittanut klaani accountilleni toisen sähköpostin joka siis ei ole minun, voinko saada tätä accountia enää takaisin?
Ei auta, koska wepin kautta salasanan voi vaihtaa VAIN tuon sähköpostiaktivoinnin kautta. Eli jos sähköpostitiliin ei pääse käsiksi, on virallinen PS-tuki se jäljellä oleva oljenkorsi. Tuki kyselee nipun kysymyksiä, joihin kaikkiin pitää osata vastata oikein. Jos vastaa väärin tai edes "en tiedä", on peli ja PSN-tunnus menetetty riippumatta siitä, kuinka monella sadalla eurolla ostoksia on Storesta tehty ja kuinka monta ziljoonaa Trophya on saanut.Testaa jos saat vaihdettua e-mail kohilleen täältä.
https://store.playstation.com/login.gvm
Ei, mutta jos vaihtaa konsolia niin kuullemma vain...
Tässä tuleekin muuten jännä paikka meikäläiselle. Kaikkien feikkitunnuksien (US, JAP, AUS, UK) salasanat on kyllä tallessa ja sähköpostiosoitteet hallussa, mutta syntymäajat ovat jotain puppua (jota en muista). Kaikilla noilla tunnuksilla on Slim-PS3:ni kyllä aktivoituna, mutta nähtäväksi jää, onko noille ei-oman-alueen tunnuksille vielä jokin lisätarkistus, jonka vuoksi salasanan vaihto suoraan (aktivoidulla) konsolilla ei onnistukaan. Silloinhan vaihtoehdoksi jää nimenomaan Unohtunut salasana -toiminnon käyttö, joka tosiaan vaatii myös oikean syntymäajan syöttämisen.(JENKKI-TUNNUS) Itse kaivoin vanhan Phatin esiin jossa oli vielä Jenkki-tunnus ja salasanan vaihto ei näköjään onnistunut suoraan (vaikka kai muistin salasanan). Klikkasin sitten "unohdin salasanan" -kohtaa (oli kuitenkin toimiva e-mail ja oikea syntymäaika rekisterissä) ja linkki tuli sähköpostiin muutamassa minuutissa.
-Password reset emails are good for 24 hours.
-We do not control the length of time the email delivery will take, this is dependent on the ISP. For some it may be instant or take a few hours, for others it could be more than a day. (we see some emails with an age of 20+ hours already).
-If the consumer gets an email from us after 24 hours from the time they did the initial reset, the link will be invalid. They will then need to go through the password reset flow once again to get a new link. Hopefully the issues will be resolved by then.
Silloinhan vaihtoehdoksi jää nimenomaan Unohtunut salasana -toiminnon käyttö, joka tosiaan vaatii myös oikean syntymäajan syöttämisen.
Ihan kuten minkä tahansa PSN-tunnuksen eli Olemassa olevan tilin käyttäminen -toiminnolla.Miten tuon Jenkki-tunnuksen saa muuten "aktivoitua" myös Slimiin? Aikoinaan se ei "palautunut" kun siirsin tietoja Phat => Slim..
Loin pojalleni subaccountin ja sähköpostiksi laitoin hotmailin.
Jos sulla on pleikka wlanissa, niin kokeile buutata wlanmodeemi.Muilla tuntuu jo toimivan toi PSN Mutta mulla on ollut tolla pleikkarilla että se ei löydä enää ip-osoitetta?
Tietääkö kukaan mistä tää voisi johtua?
Eilen minulla tuli siis ylod julkaisumalliini, enkä ehtinyt kirjautua psn:ään. Nyt kysynykin, että voinko vain ostaa uuden playstationin ja käyttää sillä entistä psn tiliä
Homman pitäisi mennä niin että ostat uuden plegen, otat siinä käyttäjätiliä tehdessä käyttöön sen vanhan tunnuksesi/s-postisi. Tämän jälkeen kun yrität kirjautua PSN verkkoon vaihtaaksesi salasanasi (joka siis pakotettiin 3.61 päivityksellä) tulee tod. näk. ilmoitus että se onnistuu vain s-postin kautta (aktivoimalla se lähetetystä s-postin linkistä). Kun tämä on tehty voit kirjautua PSN verkkoon uudella plegellä.Nyt kysynykin, että voinko vain ostaa uuden playstationin ja käyttää sillä entistä psn tiliä