Vastaus: [KFIN] Deviljou's place - Normal Conquest
Sulla ei oo pelikavereita pelaamassa jotka haluais korjata sua. Hanki siis parempia pelikavereita.

Miks vihulais tankkia on aina korjaamassa joku ja mua ei kukaa
Sulla ei oo pelikavereita pelaamassa jotka haluais korjata sua. Hanki siis parempia pelikavereita.

Oli kyllä hyviä eriä eilen, voitot ja häviöt menivät melkein tasan ja sai aika tosissaan pelata voiton eteen.
 Oli kyllä hyviä eriä eilen, voitot ja häviöt menivät melkein tasan ja sai aika tosissaan pelata voiton eteen. ) eli nyt se on 3x350 = 1050 tikettiä!
 ) eli nyt se on 3x350 = 1050 tikettiä! . Minun mielestäni seuraavaan vastaavaan teemapäivään voit Deviljou harkita Metron korvaamista Bazaarilla (vaikka ilman ajoneuvoja!), siinä olisi enemmän vaihtoehtoja nykyisillä suppression-mekanismeilla.
. Minun mielestäni seuraavaan vastaavaan teemapäivään voit Deviljou harkita Metron korvaamista Bazaarilla (vaikka ilman ajoneuvoja!), siinä olisi enemmän vaihtoehtoja nykyisillä suppression-mekanismeilla. 

. Pari kertaa squadista lähti porukkaa ja toi hidasti heti omaa vauhtia melko paljon, mutta muuten oli kyllä erittäin jees.
. Pari kertaa squadista lähti porukkaa ja toi hidasti heti omaa vauhtia melko paljon, mutta muuten oli kyllä erittäin jees.