Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN hockey league 2

Vastaus: KFIN hockey league 2

Oisin voinu tulla, muttakun kaikki hyvät jengit menny jo....no ei onnee vaa liigaan pitäkää lippu korkeel.
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

vois tulla perusnahkialla phoenixilla kyntämään... psn Faasha ja joukkue Phoenixin kojoottilauma
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Moro

Olen tuossa KFIN hockey league 1.ssä mukana, mutta voisin tulla tähänkin mukaan jos ei paikat muuten meinaa täyttyä. PSN sama elastisk ja joukkueena voisin koettaa vaikka anaheimin mahtiankkoja.
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Meikää voisi kiinnostaa ja vielä kun on tuo Columbus Blue Jackets vapaanakin... Yllätys :)

Eli Sinitakit siis ja PSN Handyy
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Jos joku haluaa tehdä treidauksia, niin neuvottelut pystyyn! Kaikki ovat vaihdettavissa:)

Edit: Nyt on aika monelle kanssa pelaajalle pistetty ehdotusta. Käykääs kurkkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN hockey league 2

maalivahti Gerber ja Kh M.Fisher tarjolla vaihtoon,pistäkää tarjouksia tiskiin:)
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Jos joku peruu tai muuten ilmestyy tilaa niin mä voisin liittyä! YV:tä voi sit laittaa.
PSN: kohelopete
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Nupenviina, olisko mahdollista jollain tavalla saada sulta Zdeno Chara? pääsis ajelemaan porukkaa ;) Marian Gaborik on mun kohdalla jäädytetty (paitsi ovechkin kyl kelpais) mut muut on vaihdettavissa :) Eli vaihtopyyntöjä vaan tulemaan pleijareita varten ;)
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Nupenviina, olisko mahdollista jollain tavalla saada sulta Zdeno Chara? pääsis ajelemaan porukkaa ;) Marian Gaborik on mun kohdalla jäädytetty (paitsi ovechkin kyl kelpais) mut muut on vaihdettavissa :) Eli vaihtopyyntöjä vaan tulemaan pleijareita varten ;)

Eipä sulla muita hyviä overalin katsottaessa ole kuin Gaborik... En nyt sentään yhtä pelin parasta pakkia vaiha mihinkää ok tason kavereihin...
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Multa saat Nabokovin, jos annat Daniel Alfredsonin ja sun ykkösmolarin ( eiks se oo se gerber) . :D
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Mullekin saa veskaa kaupitella ja leftin puolen taitavia pelaajia myös (Gaborik). :)
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Nopeita pelaajia kaivataan, eritoten pakistoon.

Kaikki pelaajat ovat vaihdettavissa. Demitraa, Kobasew'ta ja Sedineitä parempia pelaajia tuskin noilla overalleilla löytyy. Lisäksi Bieksa on korkealla arvoasteikossa.

Luongostakin olen valmis luopumaan, mutta diili saa olla suorastaan erinomainen ja siihen sisällytetään luonnollisesti tarjouksen tehneen joukkueen ykkösmaalivahti. En minä millään Curtis Sanfordilla rupea tuuriani koittamaan.
 
Vastaus: KFIN hockey league 2

Vois herra opa95 hyväksyä noita pelejä/laittaa viestiä ettei ehdi pelata ku olen monta kertaa monena päivänä haastanu ja laittanu viestiä että pelattas muttei mitään vastausta koskaan tule.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom