Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Kertokaapas, te jotka moven omistatte, omistatteko myös jonkun Sharpshooter /tms aselisä osan jota käytätte? Vai vedättekö pelkällä move & navi yhdistelmällä?
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Kertokaapas, te jotka moven omistatte, omistatteko myös jonkun Sharpshooter /tms aselisä osan jota käytätte? Vai vedättekö pelkällä move & navi yhdistelmällä?

Move+Navi yhdistelmällä mennään. Näin uskoisin olevan suurimmalla osalla. Sharpshooter lisäosa on kuulemma hauska yksinpelissä, mutta moninpelissä esimerkiksi nopea kääntyminen on hankalaa sen kanssa. Mene ja tiedä.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Oli kyll hyviä matseja klaanilaisten kanssa nyt illalla. Voitettiin operaatio tehtäviä mukavasti, mut sitten meni perseelleen, ku klaanilaiset alko lähteä ja tiimissä oli vaan kolme tyyppiä ja hävittiin aika nopeasti. :D Meni paljon paremmin klaanilaisten kanssa, ku vertaa johonki random porukkaan joiden kanssa melkein aina hävinny operaatioissa.

Pitää toi mikki hommata nii vois kommunikoida jotenki, ku en oo vielä saanu kutsua kfin chattiin.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

ihan kivaa mättöä tässä äske :D harmi ku ei ittelläkää ei ole mikkiä.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Pitää toi mikki hommata nii vois kommunikoida jotenki, ku en oo vielä saanu kutsua kfin chattiin.

Zaccheus-:lle pistät psn:ssä kaverikutsua niin pääset chattiin.

Yritin teitä huudella pois sieltä servulta, mutta veditte niin antaumuksella, että en saanut teihin kontaktia. :rolleyes: Hyvät oli pelit, kiitos osallistujille! Viimeinen vääntö Graveyardissa oli tiukka, mutta kellistettiin vastustaja hyvällä taktikoiden työskentelyllä. Hyvä me!
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

APUVA

Alkaa hermot mennä tähän 24h (kaikki auki systeemiin) prkl! Kaikki on ollut auki pelin julkaisupäivästä lähtien ja niitä avauspisteitä on jo vaikka kuinka paljon. Mistä johtuu, että jo kolmatta kertaa arvo ja online-tilassa vietetty aika palautuu siihen, mistä viimeksi aloitin??:mad: Eli seuraavan kerran kun pelin käynnistän, niin kaikki on taas lähtöpisteessä.Onko kyseessä joku bugi vai mikä tässä nyt mättää? Ei tässä juurikaan jaksa pelata, kun siitä ei näköjään ole mitään hyötyä. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?:confused:
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Zaccheus-:lle pistät psn:ssä kaverikutsua niin pääset chattiin.

Yritin teitä huudella pois sieltä servulta, mutta veditte niin antaumuksella, että en saanut teihin kontaktia. :rolleyes: Hyvät oli pelit, kiitos osallistujille! Viimeinen vääntö Graveyardissa oli tiukka, mutta kellistettiin vastustaja hyvällä taktikoiden työskentelyllä. Hyvä me!
Pistin jo maanantaina, mut ei oo hyväksyny viel kutsua. :( Kyll mä mielummin mikkiin puhun, ku mä oon nii hidas kirjoittaa ohjaimella, enkä näppäimistöä ohjaimeen aio heti ostaa. Vois kokeilla creativen usb kuulokkeita jota käytän pc:llä pelatessa, et toimisko ne miten, jos yhdistän ps3:seen.

Nyt pitäis miettiä, et mihin classiin alkais panostaa, ku noita pisteitä, tulee nyt vähän harvemmin ja haluais opetella pelaa hyvin jollain tietyllä classilla, josta ois myös paljon hyötyä klaanin kanssa pelatessa. Oon ajatellu taktikkoa tai pioneeria. Soluttautujalla mull menee yleensä hyvin, mut en tiedä onko siitä niin paljon hyötyä, ku taktikosta ja pioneerista. Mitäs muut klaanilaiset ehdottais? :)

Tänää oli kyll hyvät pelit! Hyviä pelaajia klaanissa. :) Huomenna vois pelata taas.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Pistin jo maanantaina, mut ei oo hyväksyny viel kutsua. :( Kyll mä mielummin mikkiin puhun, ku mä oon nii hidas kirjoittaa ohjaimella, enkä näppäimistöä ohjaimeen aio heti ostaa. Vois kokeilla creativen usb kuulokkeita jota käytän pc:llä pelatessa, et toimisko ne miten, jos yhdistän ps3:seen.

Nyt pitäis miettiä, et mihin classiin alkais panostaa, ku noita pisteitä, tulee nyt vähän harvemmin ja haluais opetella pelaa hyvin jollain tietyllä classilla, josta ois myös paljon hyötyä klaanin kanssa pelatessa. Oon ajatellu taktikkoa tai pioneeria. Soluttautujalla mull menee yleensä hyvin, mut en tiedä onko siitä niin paljon hyötyä, ku taktikosta ja pioneerista. Mitäs muut klaanilaiset ehdottais? :)

Tänää oli kyll hyvät pelit! Hyviä pelaajia klaanissa. :) Huomenna vois pelata taas.
Kävin nyt pistämässä chat-kutsun sulle. Ei sillä tosiaan mitään pelin aikasta kommunikointia pysty harjottamaan, mutta on silti hyödyllinen jos esim. tulee pelin aikana joku errori tai jos haluaa tietoa millon voisi päästä ryhmään jne.

Mitä luokkaan tulee voin kyllä suositella taktikkoa. Monet operaatiot ja kaikki warzonet ratkaistaan sillä kuka hallitsee spawneja. Spawneista kamppailu on vaikeaa ja usein turhauttavaa, mutta jos oikeasti haluaa pelata tiimin hyväksi on se ehdottomasti tärkein osa peliä. Mukavana bonuksena toki sentry jolla saa kivasti avustuksia ja näin helposti bullet damage ribbonin, pelin eräs parhaista aseista eli M82 ja tietysti se "wallhack" jonka avulla taitava pelaaja voi dominoida vastustajaa kun vaan muistaa tuijotella sitä minimapia.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Joo, kiitos vaa kaikille osallistujille illan peleistä. Aika hyvin vedettii tänää (no virallisesti eilen)! Hemmetin kivaa pelata klaanilaisten kanssa jotenki taktikoiden. Kokemus ei oo mitenkää verrattavissa publal pelaamisee. Nykyää en enää suostu pelaa muutenku klaanilaisten kans :)
Muitaki hyvii pelei on täs mitä pelailla, mut hyvän porukan ansiosta tekee mieli tulla pelailee killzonee.

@Oltzu

Kokeile ihmees niitä usb kuulokkeita pleikkarii. Itel oli sama tilanne ja piruuttaen kokeilin komerosta löytyneitä logitechin usb kuulokkeita pleikkaan, ja kuinka ollakkaan, kuulit mua örveltämässä tänääkin :D
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Kerran vasta päässyt klaanilaisten kanssa pelailemaan. Kutsuja on tullut, mutta huomaan ne vasta pelistä poistuttua. Joskus ainakin vilahti ruudun oikeassa ylänurkassa viesti, jos sai kutsun. Enää en ole huomannut. Onko sitten silmät niin ristissä pioneerilla vääntäessä vai eikö niitä ilmoituksia enää näy. Tiedä häntä.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Kerran vasta päässyt klaanilaisten kanssa pelailemaan. Kutsuja on tullut, mutta huomaan ne vasta pelistä poistuttua. Joskus ainakin vilahti ruudun oikeassa ylänurkassa viesti, jos sai kutsun. Enää en ole huomannut. Onko sitten silmät niin ristissä pioneerilla vääntäessä vai eikö niitä ilmoituksia enää näy. Tiedä häntä.
Kyllä ne siellä oikeessa ylänurkassa näkyy kuten kaikki muutkin pleikkarin ilmotukset. Tulehan hyvä mies tonne chattiin niin pääset varmasti peleihin. Siellä vaan rohkeesti kysyt jos on ryhmä kasassa ja ne tulee sut sitten hakemaan pelin loputtua. Näin on homma toiminu varsin hyvin. Tämä ihan kaikille tiedoksi.

Jos tarvitset kutsun KFIN-chattiin lähetä minulle kaverikutsu jossa mainitset chatin. Kutsun saatuasi voit poistaa minut kaverilistaltasi. Yritä muistaa tulla aina chattiin kun tulet pelaamaan, näin kommunikointi on helppoa ja kaikkien pelikokemus paranee. PSN: Zaccheus-
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Tänään tuli parikin kutsua, mutten viitsinyt tulla kun kaveri oli meillä silloin. Huomenna sitten luultavasti illalla tulen ainakin pelailemaan, kun ei perjantaina nyt ole kouluakaan. Pääseekö porukkaa torstai-iltana paljonkin linjoille?
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Mullaki oli kaveri just silloin paikalla, ku tuli kutsua tänää nii en tullu pelaa. :( Huomenna voisin kyll pelata klo 17-21 välillä ainaki ja myöhempääki kyll, mut ilman mikkiä, ku vanhemmat ei kestä mun mölinää yöllä. :D

Alko tulla tänää ikävä klaanilaisia, ku random tiimissäni olin ainoa taktikko ja muut oli snipuja ja soluttautujia nii hävittiin peli, eikä muidenkaan random tiimien kansa menny kovinkaan hyvin. :(
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Minut saattaapi nähdä pelissä taas huomenna, nyt on sellanen päivä takana, ettei yksinkertaisesta jaksa. Koulu+työ vie tota energiaa välillä niin paljon, ettei riitä paukkuja pelaamiseen. Ei sillä, ihan tervettä varmaan pitää pelittelystä vapaapäiviä :D.

Tuo Daywalkerin ongelma on kyllä valitettava, itselläni on noi unlockit myös auki, mutta kyllä expat ja peliajat pysyy aikataulussa. Käypä killzone.comin foorumeilta etsimässä tietoa, sieltä saattas löytyä vastaus pulmaan.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Tuo Daywalkerin ongelma on kyllä valitettava, itselläni on noi unlockit myös auki, mutta kyllä expat ja peliajat pysyy aikataulussa. Käypä killzone.comin foorumeilta etsimässä tietoa, sieltä saattas löytyä vastaus pulmaan.
Sama tilanne täälläkin. Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tuohon unlock bugiin kun nyt pystyy vapaasti täyttämään taistelukentällä sen roolin mitä tarvitaan.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

Tuo Daywalkerin ongelma on kyllä valitettava, itselläni on noi unlockit myös auki, mutta kyllä expat ja peliajat pysyy aikataulussa. Käypä killzone.comin foorumeilta etsimässä tietoa, sieltä saattas löytyä vastaus pulmaan.

Ikävää on todellakin! Täytyy käydä katsomassa, josko sieltä jotakin löytyisi.
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

^
^
KZ3.comin foorumeilla tosiaan löytyi aiheesta aika paljon, joten en todellakaan ole ainoa, joka tästä kärsii. Elikkäs Xp, Rank yms. ei päivity!!:mad: HIENOA GG!

Kiitos Aipoulle vinkistä.:)
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

jees,

itselläni tosiaan oli myös unlock koodi ja todellakin oli reaali-ajassa, joten se siitä hienoudesta... varsinkin kun käytin koodin joskus 01.00 ja päätin mennä heti nukkumaan ja seuraavana päivänä kerkesin nauttimaan tästä ylellisyydestä peräti tunnin ja sitten oltiin taas ihan normihommissa... :(

kaverilla on edelleen kaikki vehkeet ja vempeleet auki, eikä loppua näy.. kyselin asiasta nordiskfilmiltä ja näiden koodien pitäs olla voimassa sen 24h ihmisten aikaa, saa nähdä, miten pitkään nuo pysyy sitten auki!?!
 
Vastaus: [KFIN] - Jäsenten välinen klaanikeskustelu

ajattelin kysäistä onko miten moni tänän tulossa pelailemaan?:cool:


ja vielä miten paljon ootte noita throphyja saanu keräiltyä?:D


ja tyhmä kysymys! saako pelaaja id:tä muutettua mitenkän?
 
Ylös Bottom