Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Kendot [NHL 10]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fundaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Olisko mitään paikkaa mulla? Kaikki paikat käy paitsi molari, hyökkäävällä puolustajalla pelaan be a prota ja aika hyvin sil menee.

KFIN: Nyyber
PSN: Nyyber

Mä olen aika usein onlinessa, en ole tosin aina pelissä, mutta, jos peliä pukkaa, nii viestillä olen heti mukana.

EDIT: ei tarvi enään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

helou.
minä kanssa yritän vaimon kanssa pelailla hansruuben nimellä.
mutta minä en oo kovin hyvä, vaimo parempi:eek:
iteki pelannu viimeks varmaan jotain nhl98 :D
tänään tossa 8 aikoihin vois pelailla jos joku muukin tulis ja jos ees muistaa sit..
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Nythän kävi niin, että PS3 sano itsensä irti ja matkasi huoltoon :( Eli vähään aikaan ei mua näy paikalla. :(

Oiskohan täällä miten paljon irkkailijoita, voisi olla helpompi sopia vaikka irkin puolella pelisessioita?

jeps nickillä Lappiz olen satunnaisesti ircnetin puolella. tietty, jos kendoille ilmestyy vakikannu niin olen paikalla.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

huomenna.. tai siis tänään on vapaata niin voisi pelailla... ilmotelkaa aikoja kun/jos pääsette niin tietää kukkua tuon pelin ääres..........
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Mä oon paikalla joskus vähän kuuden jälkeen illalla.... viimeistään.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

jep voisin kanssa tulla 18 jälkeen.
jos otatte mua peliin, oon kova kuluttaa jäähypenkkiä ku en hallitse näppäimiä:eek:
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

ei se mitn.. siinä vaihees ku alkaa pahalta näyttää ni työnnät sen ohjaimen vaimos käteen ja avaat kaljan ja katot ku se näyttää mite sitä peliä pelataa.. ja samalla opitaan me muutki ehkä sit pelaan....................:o
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Hyviä ja vähemmän hyviä uutisia.

Vähemmän hyvät ensin: oman konsolin huoltoarvio näyttää tällä hetkellä +4 viikkoa, eli ihan heti en ole änärin ääressä.

Hyvät uutiset: Kendot sai ikioman priva-alueen moderaattorien toimesta! (kiitokset sinne).

Eli jokainen aktiivisesti mukanaoloa suunnitteleva kipaisee laittamaan hakemuksen menemään täältä!

Helpompi hoitaa hommia tuolla priva-alueella.

PS. Oletteko saaneet minkäänlaisia geimejä aikaiseksi?
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Ollaanhan me vähän tos pelailtu.

kerhos nyt 10 heppuu... 5-6 aktiivisempaa.

...ELI vielä mahtus uusia mukaan.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Saatiin SISUlta tos 1-7 turpaan.:( Täytyy lohduttautua sillä, että olihan niistä jokainen pelannu suunnilleen satakertaisesti otteluita meihin verrattuna... :cool:
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

joo o.
en ymmärrä miten muut voi olla niin hyviä jauhamaan.
ei pysy mitenkään kärryillä;)
vai johtuuko se siitä kun ite ei oo pelannu ku maks pari viikkoo.
no mut tosi hauskaa.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Moro!
Olisin kiinnostunut pelata teidän porukassa jos vaan onnistuu??? Lisään sinut kaverikseni PS3:n puolella.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Mikäli mukaan mahtuu niin voisin tulla kokeilemaan try-out sopimuksella.
Lähetin liittymispyynnön kerholle.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Morjesta. Oisko mahollisuutta päästä tiimiin? Netin puolella ei oo tullu pelattuu oikein muuta kuin rankkareita ja pari online-matsii.. nyt on alkanu kuitekin vähän kuumottaa päästä johonkin tiimiin ja tämä teidän vaikuttaisi oikein mukavalta. Laittelen liittymispyyntöä tämän illan nimissä.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Moro,

oon pelaillu joka vuosi (ja ostanut) näitä pelejä ja onhan nää lätkäpelit sen verran mukavia, että pakko näitä on lisää saada! Joo, saan jouluna tos PS3 ja siihen tän änärikybän, mutta ei oikeen löydy mukavaa seuraa.. Päätinpä koittaa onneani täällä ja heittää liittymishakemuksen! Onnella odottelen peukut pystyssä miten käy. Mun tärkein juttu täs pelaamisessa on rentous, eli en rupee grindaa mitää ihmeellisempiä suorituksia.

Greetz, Texpect


ainii ja se ikähän on 12 mut kai se on np? :D
 
Ylös Bottom