Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Minä, Timbaa ja Tuulis linjoilla. Mikäli, ette terassilla ole istumassa niin ei muuta kuin linjoille!
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Oon suurimmaksi osaksi päivää linjoilla tänään, joten jos pelit kelpaa jo heti aamupäivästä niin viestiä vaan. Tuulis näyttäisi tuolla myös heiluvan.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

juu heiluu heiluu, Jos en näy onlinessa ni oon sit kakkoskäyttäjällä, SonicElephant62. Kiljaskaa ku tosipelit alkaa
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Peleillä on 4 nyt. 6 divarissa mennään. Muutamaa jannua linjoille kaivataan!
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Linjoilla näyttäis olevan Pyssy, Tulikettu ja Large. Pitäiskö viritellä pelejä?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Öh, tais koko Live kaatua ku Large teki maalin?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Ketään innokasta päivällä pelailemaan?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Voishan sitä tos yhden jälkeen keretä jos porukkaa riittää
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Moneltako laitetaan pelit pystyyn tänään ja kuinka moni on pääsemässä paikalle?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Tulossa ollaan, ajankohdasta en vielä osaa sanoa. Varmaan viimeistään kymmenen jälkeen pääsen peleille, todennäköisesti aikaisemminkin.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Mä oon tässä klo 19 eteenpäin loppuillan linjoilla.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Osalle olen puhunut tuosta VFL liigasta missä ns. nuo parhaat pelaavat, että melkein jokaisella pelipaikalla on ihmispelaaja. Löytyy eri maiden ns. pääsarja tasoja ja kaikki pelaavat ns. realistisen kauden eli 38 peliä esim. Valioliigassa niin, että kaikkia vastaan tulee se pari peliä + cupit. Me ei olla sinne lähdössä, älkää pelästykö, enkä sinne halua :D YouTubesta kuitekin löytyy Bruce L33t nimiseltä kaverilta materiaalia kuinka hänen oma uransa on noissa liigoissa kulkenut ja miltä peli näyttää. Mikäli kiinnostaa jotakuta vilkaista niin tässä linkkiä hänen soittolistaansa VFL pron etenemisestä. Aika pitkälti maalivahtia kylläkin kaveri pelaa.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLs998ULB_ZE-yZOGV7rcrHZom96HF6hu0
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Pääsen peleille maanantaina, varmaankin illemmalla kun tänään hankittu karpula helpottelee :rolleyes:
 
Ylös Bottom