Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFP:n CoD:WaW-taistelujaoston uudelleen aktivointi ja rekrytointi.

MrSoulfire

New Member
Hei kaikki COD WaWittavat pappaikäiset pelimiehet.

Kuten osa jo varmasti tietääkin, on KFP nykyään avoin yli kolmekymppisten yhteisö. Jos siis tunnet olevasi käpy ja haluat järkevää peliseuraa ikäisistäsi, liity joukkoon täällä------> > Etusivu (pelaamme toki muutakin kuin WaWia)

KFP:n muuttuessa yhteisöksi pääsi käymään niin että perustajajäsenet perustivat samalla K-30 -klaanin ja samalla KFP:n taru GB:n laddereilla lopahti. Väliaikaisesti, toivoisin. Eli, jos olet klaania vailla ja innostusta löytyy, niin mukaan vain. Vaikka voittaminen onkin hienoa, ei se ole itse tarkoitus. En siis katsele mitään K/D-ratioita tai muita statseja hyväksyessäni uuden jäsenen. Lähinnä se halukkuus pelata klaanimatseja on se tärkein kriteeri. Ne tiimipelitaidot kehittyvät kyllä, kunhan tarpeeksi yhdessä saadaan treenattua ja pelattua.

Pelimuoto on sama mitä KFP pelasi aiemminkin, eli Hardcore Search & Destroy.Vaikka pelimuoto ei olisikaan sinulle tuttu ennestään, rohkeasti mukaan. Tämän oppii äkkiä ja itse en enää takaisin coreen vaihda. Jaossa olevien paikkojen määrän pidän avoinna kunnes katson että määrästä alkaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä.


EDIT: Jos olet juuri alle 30-vuotias mutta tunnet silti olevasi käpy, on KFP:n vanhimmilla tapana joskus hyväksyä tälläinen henkilö silti jäseneksi. Kunhan tämä jäsen suostuu käyttämään "teiniosaston" värejä nikissään. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFP:n CoD:WaW-taistelujaoston uudelleen aktivointi ja rekrytointi.

olisin kiinnostunut. reggasin itteni jo teitin sivuille. kovin paljoo en ole WaWii pelannu ko se mulla kauaa ole ollut. mutta eikö siihen sisään pääse jos ja kun hyvällä pappa hengellä sitä reenaa.
 
Vastaus: KFP:n CoD:WaW-taistelujaoston uudelleen aktivointi ja rekrytointi.

olisin kiinnostunut. reggasin itteni jo teitin sivuille. kovin paljoo en ole WaWii pelannu ko se mulla kauaa ole ollut. mutta eikö siihen sisään pääse jos ja kun hyvällä pappa hengellä sitä reenaa.

Laitoin sulle privaviestin KFP:n foorumilla. Ilmottele mulle siellä kun oot saanut rekattua GB:N sivuille, niin laitan kutsun. :)
 
Vastaus: KFP:n CoD:WaW-taistelujaoston uudelleen aktivointi ja rekrytointi.

Nyt olisi todellakin mahtava tilaisuus päästä mukaan klaanimatsien maailmaan porukassa jossa vallitsee hyvä yhteishenki eikä hommia oteta turhan vakavasti. Eli rohkeasti mukaan vaan jos klaanitoiminta CODin parissa kiinnostaa niin ja se WaW hyllystä löytyy.

[K-30] support.
 
Vastaus: KFP:n CoD:WaW-taistelujaoston uudelleen aktivointi ja rekrytointi.

KFP rekryää jälleen yli 30 vuotiaita taistelijoita. pelinä MW2 ja pelimuotona S&D. Luultavasti tulemme pelaamaan tätä sekä HC-muodossa, että normina. Mukaan vain, taidoilla ei ole niin merkitystä, joskin muutama osaava kaveri olisi tietysti tarpeen.

"Mitä pitää tehdä että pääsen klaaniin?" Yksinkertaista. Ilmoittaudu täällä: • katso viestiketjua - Ilmoittaudu täällä, jos olet mielestäsi käpy! ja kerro samalla että olet halukas osallistumaan klaanipeleihin.

Tervetuloa

EDIT: uusi ketju perustettu. Postauksen voi poistaa tarpeettomana. Kiitos.
 
Ylös Bottom