Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS B-slot Valor/Raven

Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

KFR: Simoseta
KFS: Simoseta
KFV: (Lähiaikoina)

ja tietysti löytyy varaukkeli KFS: Karvakiisseli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

B-slot oli tarkoitus ottaa käyttöön mut bugittaa edelleen sen ostaminen (vaikka omistuksessa levyversio)
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

Kannattaa Zeran tehdä toinen PSN-tili. Suosittelen muutenkin kaikille toisen hahmon tekemistä Valorille. Ollaan nyt pari päivää Sharkosen kanssa tahkottu siellä ja kyllä on piristävän erilaista menoa. Tällaisia saboja en muista Clan Warseja lukuun ottamatta pelanneeni pitkään aikaan. Huonona puolena mainittakoon se, että omista löytyy jopa Sharkosta pahempia selkään ampujia.

KFV: Taiteilija--
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

Minulla on ravenilla hahmo ja kunhan saan sverillä tavoitteeni kasaan voin ostaa myös valorille paikan.
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

Huonona puolena mainittakoon se, että omista löytyy jopa Sharkosta pahempia selkään ampujia.

Hoho, yrittäsit ees joskus löytää oman tapon, etkä juosta mun tulilinjalle varastamaan röyhkeästi jokaista minun tappoani. Eikä sitten sanakaan mistään bunkkereista prkl.
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

KFR: Pibe
KFS: Pibe (kunhan alkaa B-slot toimia ladatulla versiolla...)
KFS: Moikka (kun B-slot alkaa toimia, respeccaan varmaan valorille, niin on kaikilla factioneilla jotain)
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

KFR: FinGarion

Kävin tuolla eilen rääpimässä muutaman levelin ja täytyy sanoa, pikkasen on erilaista, mutta virkistävää =)
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

B-slot. Khihihi...


(Ei vaan voinut olla enää hiljaa. Monta viikkoa vaiennut tuskissani täällä. Modejen tuska taas on kuin miljoonien äänien kauhunhuuto, joka vaikenee yllättäen.)
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

S.V.E.R: [KFS]happyface90
Raven: [KFR]happyface90
Valor: [KEQ]DoctorSnuggles_
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

aaa se oli happyface joka eilen valitteli siitä kattopaikasta ;) joo meikäläinen saattaa tässä lähteä kiertää tällä A-slotilla nuo ravenit ja valorit kun kerran b-slot ei tahdo toimia. Eli luultavasti pari kk saatte meikäläisen paskoista jutuista rauhaa :D
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

Tunnustan. Kiva oli härnätä teitä, mutta oli se pirun vaikeaa 38levusella ilman motion sensoria/sensor jammeria kun ei päässy muista teiän tiimiläisistä läpi. Lopulta piti mennä sinne vanhalle jippokatolle Wildlagia ampumaan.
 
Vastaus: KFS B-slot Valor/Raven

Alkaa B-hahmon päivät loppua eikä viitsi enää uusia, joten olen pelaillu toisella psn ukkelilla Valorilla (zzzHUTIKUTIzzz). Poju taas pelasi KFS:n riveissä itsensä veteraaniksi ja siirtyi Ravenille (taturos). Nyt vain klaanikutsuja laittamaan niin ollaan jokaisella rintamalla käytettävissä.
 
Ylös Bottom