Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

samika99 haluu mukaa taas S.V.E.R.:ille. Ketä pelaa viel? Vai pelaako kukaa :( .
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Samika99 kutsuttu. Pelaajamäärästä Sverin puolella en osaa sanoa mitään, kun olen sieltä sen verran taukoa pitänyt. Epäilen kuitenkin ettei varsinkaan viikonloppuisin tarvitse edelleenkään yksin pelailla.
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Olin joskus kauan sitten KonsoliFIN klaanissa joko Valorin tai Ravenin puolella.. unohtu kummassa.. varmaan molemmissa.. Ny oon kuiteki SVER kohta max level taas ja pienen tauon jälkeen alkanu pelailee miltei päivittäin. Ois kiinnostusta joinata klaaniin taas ny ku on eri puolikin jälleen testissä. Tosiaan PSN ID on Roiq
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

En tiiä mut ei alokkaat kelpais jengiin? tuli hommattua tämä peli ja sverin riveissä aloittelin sotimaan. noo jos vaikka ensin opettelis pelaan ja sit tänne takas höpötteleen :)
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Pelaillu nyt kuukauden tätä, vois tulla kattoo vieläks porukka pelailee tätä.
PSN: ipie112
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

  • Pääsiskö takaisin mukaan kun vahingossa satuin poistumaan klaanista. id:rankaisija84
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Tamseni otettiin pölyttymästä ja erittäin hauskaa oli pitkästä aikaa.
Jos viä porukkaa on pelaamassa niin kutsua PSN: Halkobne
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

SokeriTorakka kaipaa taas kutsua klaaniin. Eikä niistä upseerin natsoista sitte myöhemmin olis haittaa, jos vaikka haluaisin klaaniaulaa luoda jne.
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

SokeriTorakka kaipaa taas kutsua klaaniin. Eikä niistä upseerin natsoista sitte myöhemmin olis haittaa, jos vaikka haluaisin klaaniaulaa luoda jne.

Kutsu lähetetty,pääset juhlimaan vielä huonossa seurassa. :D Natsat saat,kun muistetaan ne pistää.
 
Ylös Bottom