Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ylläoleville postia laiteltu. mazaham käyttäjää ei ollut vielä olemassa, joten en saanut sinne vielä kutsua menemään. (peli ei luultavasti ole ollut vielä koneessa?)
Joidenkin ylläolevien osalta foorumitunnus, ilmoitettu PSN ja listaan lisätty PSN ei täsmää:
KFIN.............PSN.......................Klaani
Jhou ->TeleHamalainen -> mazaham
Uhka -> Uhka -> Pakokauhu (Pakokauhu myös tuore jäsen, joten asia kunnossa)
HideoMiyamoto -> RyuHazuki -> dunccis (asia selvitetty, dunccis on foorumin jäsen)
Kenenkään puolesta ei voi pyytää klaanikutsua, vaan jokaisen pitää olla henkilökohtaisesti foorumin jäsen, ja pyytää klaanikutsua itse. Klaanit on tarkoitettu vain KonsoliFIN jäsenille.
Klaaniin ilmoittautujat: muistakaa lukea klaanin säännöt ja esittely KonsoliFIN MAG-klaanit
Roiq (eli minä Roikku) oon pelannutkin jo teiän kanssa sillä nimellä. Invii tulemaan.
EDIT: vasta jälkeenpäin huomasin että Konsolifin usernamen pitäs olla sama ku PSN että jos siinä on ongelmaa nii voi deletee tän mun tilin nii teen uuden. -.-
EDIT: vasta jälkeenpäin huomasin että Konsolifin usernamen pitäs olla sama ku PSN että jos siinä on ongelmaa nii voi deletee tän mun tilin nii teen uuden. -.-
Kutsuja laiteltu ylläoleville, mutta Ranen tulee pyytää itse tai muuten vaan jostain selvitä että kyseessä on KonsoliFIN käyttäjä. En laittanut vielä hänelle kutsua.