Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS-logoa paitaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja magGyver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Juu, KFS huppari kelpaa aina. Tuo ensimmäinen ehkä miellytti eniten omaa silmää. Riittävän simppeli ja ei liian silmiinpistävä. Neljäskin on ihan hyvä kun jättää ton MAG tekstin ja noi punaset silmät pois... :D
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Kiitti Ramtoi!

1 ja 4 ovat mielestäni parhaat noista.

Voisi olla hienon näköinen myös lippiksessä. Siis semmonen pikkasen parempilaatunen (lue: ei muovia).

Vaikka pikkasen sivuun asemoituna edestäpäin katsottuna.
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Kyllähän tuo eka logo on paras kaikista noista, ja itselläkin mielenkiintoa tilata t-paita/huppari.
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Huppari kelpaa kyllä,jos vaan hinta on sopiva :)
Vetoketjullinen ois kyllä jees,niin kun Z sanoi.
Ramtoin setistä ensimmäinen miellytti silmää.
 
Toi Ramtoin eka on aika päheä, joten pisteet sille.

Mutta porukalla on selkeästi haluja. Siis paidalle ja hupparille.

Ramtoi, pistän sulla privaa illalla ja sumplitaan tarkemmin.

Viikonlopun aikana etenee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Joo Ramtoin ensimmäinen on myös mun mieleen. Logo ei kuitenkaan saisi olla liian iso, semmonen 10cm logo hupparin oikeassa rinnassa esim. voisi toimia.
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Ensimmäinen on mitä parhain.

Toi Ramtoin eka on aika päivittää, joten pisteet sille.

Mutta porukalla on selkeästi haluja. Siis paidalle ja hupparille.

Ramtoi, pistän sulla privaa illalla ja sumplitaan tarkemmin.

Viikonlopun aikana etenee.

Esimerkillistä toimintaa!
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Homma etenee vähän eli väliaikatietoja.

Tulen jossain vaiheessa tekemään KFS-putiikin Spreadshirtiin. Ja miksi näin, niin jokainen halukas saa tilata paidat ilman kimppatilausta. Tarkoittaa, ettei tartte säätää rahojen kanssa kimppatilauksen kanssa ja jos suoraansanotaan, niin KFS:n riveissä on tasan kolme kaveria, joille voisin hyvillä mielin antaa rahani ja heidät olen tuntenut jo vuosia offlinessä. Näin siis kellekkään ei tule sanomista, jos ei saakkaan paitaa, hommat venyy yms. omituisuutta.

Kauppa tulee näkyviin, kunhan saadaan logo.

Logohomma taas on vaiheessa. Laitoin kyselyn Spreadshirtiin, että käykö tuollainen KFS+pelilogo. Pelkkä SVER/MAG-logohan on tekijänoikeuksin suojattu ja se ei käy. Luultavasti myös tuo KFS+logo on myös mahdoton yhtälö.

Kunhan selviää mitä Spreadshirtiin saa ja mitä ei saa laittaa, niin pistetään pystyyn jonkin sortin kisa. Eli mulle lähetellään ehdotelmia, joista minä ja joku muu sitten valitsemme päältä kolme parasta tai jotain sen suuntaista ja noista sitten saa klaani äänestää porukalla mikä otetaan. Tai jotain tommosta.

Näin. Odotan Spreadshirtin vastauksen ja toimin sitten sen mukaan.

Ukkosenjumala kuittaa.
 
Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Minen oo hennonu hikoilla tosissaan noihin mutta hyvä homma että kestävät :D
 
Ylös Bottom