Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 13.11. klo 17 (Operaatio Roihuavat Rauniot)
KFS:n väki, LUKEKAA TÄMÄ!!
Pari kappaletta bannereita tullut, kyllähän täällä piileviä kykyjä on, kunhan pojat (hyvä mun tällaisena nuorukaisena on pojutella) uskaltaa taitonsa näyttää.
Eikä tosiaan tartte olla mikään 2000-luvun paras mainoskuva, sitä ei vaadita. Kunhan ei kukaan nyt rupea paintilla väsäämään
Tuo bannereiden tuottaminen kuitenkin on yksi elinehdoista, että peli-illat pyörii jatkossakin.
Sitten itse aiheeseen, miksi aloin tänä kirjoittamaan.
Roihuavat Rauniot on viikonloppuna, todennäköisesti seuraava operaatio sitten jollain viikolla torstaina (jos musta kiinni), mutta...
4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00
Joku ihmettelee varmasti, miksi aiheesta jo nyt kirjoitan, mutta syy on tässä:
Kyseiseen peli-iltaan on hoidettuna 20e lahjakortti PSN storeen palkintona osallistumisesta (lahjus eräästä tutusta liikkeestä).
Kyseinen lahjakortti arvotaan KAIKKIEN kyseiseen peli-iltaan osallistuneiden kesken.
Operaatio kestää 18.00 - 23.59 ja jokainen joka kentällä näyttäytyy vähintään täyden pelin, pääsee mukaan arvontaan. Arvonnan valvon minä ja arvonnan suorittaa Ramtoi.
Arvonta taatusti luotettava ja voittaja tulee olemaan täysin sattumanvarainen.
Ramtoi vaikka kamerallaan sitten kuvaa kuinka arvonta etenee koneellaan, jos joku sitä nyt vaatimalla vaatii
(sori Ramtoi, täällä mä vaan lupailen kaikkea sun puolesta... Ramtoi myös tarjoaa oluet jokaiselle täysi-ikäiselle sekä alaikäisille jaffat, jotka eksyy Saloon... )
Ilmoitus tuosta peli-illasta jo nyt, ettei ketään pääse marisemaan, että ilmoitus tuli liian myöhään, ei ehtinyt menojaan järjestelemään tms. Nyt siihen vielä on sopivasti aikaa.
Se että peli-ilta on viikonlopussa, sille en voi mitään valitettavasti. Tuo vain on sopiva päivä, lupasin jotain palkitsemista itsenäisyyspäivän paikkeilla. KFS palkintoja koitetaan myös saada samoihin aikoihin, mikäli kaikki natsaa. (KFS palkinnot virtuaalisia, älkää odottako mitaleita kotiin
)
edit: Palkinnonvoittajalta vain yksi odotus. Sama kaava kuin viimeksi kun palkittiin ja voittaja oli se typerän näköinen jätkä (minä), eli voittaja kaappaa itsestään kuvan palkinnon kanssa, virnuilee typerästi, näyttää tyhmältä (kuten minä), on totisesti, poseeraa kuin mallit tai mitä tahansa. Kunhan kuvasta erottaa palkinnon (että kaikki näkee että sellainen on tosissaan liikenteeseen lähtenyt) ja voittajan (taas saadaan kasvot yhdelle magilaiselle..)
Tulen lyhennettynä tätä viestiä myös lähettämään KFS:n klaanilistoilla oleville, varsinkin harvemmin kentillä nähdyille, koitetaan rikkoa aikaisemmat osallistujaennätykset heittämällä.
Tässä tämä tiivistettynä, kentillä nähdään!
-TKu10YES