Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traject0ry
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Aika vaikeita pelejä tosiaan oli ne pari, joihin ehdin osallistua, hyvä meininki kuitenkin päällä, vaikka aikamoista säätöä vaadittiin peliin pääsyyn.

Pari kertaa tiputti servereiltä pois ja lopulta lopetin aikaisin kun ei päässyt enää ollenkaan peliin takaisin - päivitystä odotellessa. (errorit 5:4 ja 5:5)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Mukavaa oli eilen pelailla vaikka kickvoteakin sitten yrititte. :D
Taisi eilen tulla henkilökohtainen ennätyskin ryhmä/joukkuetovereiden lahtaamisessa.
Ihmeesti ei porukka alkanut kiertää kaukaa vaan uskalsi pysyä lähistöllä.
Kumma kun vihu ei tipu lippaallisestakaan, mutta oma menee heti kun korvalehteä hipaisee.
Kuvatun materiaalin siirto editointikoneelle parhaillaan menossa, eiköhän viimeistään huomenissa ole jotain julkaistu. Laittelen sitten vakiopaikkoihin eli tänne ketjuun, kfin mediaan ja youtubeen kanavalleni (linkki on tuolla allekirjoituksessa).
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Itse en valitettavasti oikein kerjennyt taistoihin kun oli tupa täynnä porukkaa. Toivottavasti oli mukavat taistot ja hyvä tunnelma :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Vieraat varasivat myös meikäläistä eli en sitten päässyt kentälle. Porukkaa kuitenkin tosi kivasti liikkeellä. Taas kerran havaittavissa protokollaongelmia, kirjuri täytynee pitää kokoonpanossa tehokkaamman datan saamiseksi. Tekniset ongelmat ovat suuri murhe, valitettavasti niihin emme pysty itse vaikuttamaan.

Parannusehdotuksia ylös, mitä konkreettisempia ja rautalankaisempia ovat niin hyvä. Kiitokset toimintaa johtaneille ja tapahtumaan osallistuneille!

-T
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Videot liimattu kasaan;

MAG Taistelijan tarina - Ulvova Kuolema

Ulvova Kuolema 25.9.2010. Suomalaiset S.V.E.R. taistelijat saapuivat jahtaamaan yhteistä päämäärää - voittoa! Suurempi este kuin VIP - klaani taisi olla omiaan lahtaava senioritaistelija.

[MEDIA]2765[/MEDIA]

Oikein voisi veikkauksen pistää pystyyn että montako omaa lahtaan ensi peli-illassa. :D
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Suurempi este kuin VIP - klaani taisi olla omiaan lahtaava senioritaistelija.

Vaikka samassa ryhmässä pelattiin, niin en tosiaankaan huomannut, että sä noin pahasti omias lahtasit :D Useasti kyllä kuulin sen kovin tutuksi tulleen "Anteeks *****, ei ollut tarkoitus... "
Muistan kyllä kun sä mut tiputit tuohon, mutta eipä voi sua syyttää, en yhtään enempää olisi voinut ampumalinjalles juosta. Vaan enpä nähnyt sua silloin, ihmettelinkin että mistä saakka sä mut oikein ammuit. Hyvä etten ylitses juossut :)

Hyvä video jälleen kerran, ensi kerralla koitan antaa oman panokseni ja avustukseni tuohon videointiin.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Jos ette muuten jaksa niin vilaiskaa kohdasta 9:26 loppuun. Olimme puolustamassa ja vastaan rynni japanilainen VIP-klaani. Vihut kolkuttelivat portteja alle viidessä minuutissa, mutta sitten hyökkäys pysähtyi niille sijoilleen loppuajaksi. Ei mikään pieni suoritus satunnaiselta joukolta brittejä ja suomalaisia, mutta pelin tuntemus, motivaatio, tiimiasenne ja aktiivinen kommunikointi tekee ihmeitä MAGissa. Oma K/D Ratio oli jotain aivan kuraa, mutta ei se lopulta niin haitannut.

---

Oma panokseni videon tekemiseen oli jatkuva suunsoittaminen alusta loppuun. Osan tosin laitan sen piikkiin, että häärin näköjään joka matsissa ryhmyrinä.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ei mikään pieni suoritus satunnaiselta joukolta brittejä ja suomalaisia...Oma K/D Ratio oli jotain aivan kuraa...jatkuva suunsoittaminen alusta loppuun.

Täytyy sanoa että tuon kyseisen domin jälkeen oli kyllä rinta rottingilla.
K/D ratioista olen jo aikaisemmin todennut ilkeästi että kämppijät ja suorituspaineiset ne niitä laskee (itsellä on niinkin korkea kuin 0,5 ja en silti yöunia sen takia menetä. Ja siis muissakin shootereissa tuota luokkaa).
Ei tarvitse pönkittää miehisyyttä millään numeroilla, se tehdään mitä pystytään ilman että menee hauskuus pelistä.
Minun puolesta saa laskea kertoimia/tropheja tms. jos se tekee onnelliseksi kunhan ei mene suorittamiseksi. Sellaista on kauheeta katsoa vierestä.

Ja tuohon suunsoittoon videolla sanoisin että hyvä puoli kun oma ääni ei tallennu. Sen verran levotonta tuli päästeltyä ja vähintään samanverran äänessä kun muutkin (ja useimmiten samaan aikaan).
Hiukan pelottaa kun NorseTKU liittyy taistelukuvaajiin niin paljastuu mahdollisesti kaikki minunkin sanomiseni. Iloinen olen siitä että muutkin ikuistavat eeppisiä taistojamme, rohkeasti vaan. Kyllä osaatte jos tälläinen puusilmäkin saa jotain aikaiseksi.

Lopuksi vielä Esikuntatiedote; Johtolassa tarkistettavaa.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ramtoilla taas hyvä video taistelun tuoksinasta. Joo ens kerralla mä nostan (taisin ite hörpätä mehut pillistä tossa kohtaa tai sitten vaan en huomannut).
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Lopuksi vielä Esikuntatiedote; Johtolassa tarkistettavaa.

Se näkyy vain sellaisille, jotka olivat kanssasi chatissa kirjoittamishetkellä. Minulle esimerkiksi ei näkynyt mitään uutta siellä.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Se näkyy vain sellaisille, jotka olivat kanssasi chatissa kirjoittamishetkellä. Minulle esimerkiksi ei näkynyt mitään uutta siellä.

Tarkoitti varmaankin tuota Erillistorjuntaosasto 28:n Johtolaa, jossa näytti olevan uutta tiedoitetta sinne pääseville. Ei tarkoittanut siis sitä PS:n chattia. Vastailen tässä vain Ramtoin puolesta :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Tarkoitti varmaankin tuota Erillistorjuntaosasto 28:n Johtolaa, jossa näytti olevan uutta tiedoitetta sinne pääseville.
Juurikin näin. Kerrottakoon muillekin että Erillistorjuntaosastolla on Esikunnalle oma pieni salainen strategiahuone perunakellarin takanurkassa jossa sitten parannamme maailmaa. Nimi tuolle höyläämättömästä 2x4 pätkistä kootulle pöydälle ja tyhjien korien joita istuimena käytetään yhdistelmälle on Johtola. Nimi tulee ilmassa roikkuvista sähköjohdoista joista osasta on rotat jyrsineet eristettä pois joten aina välillä joku meistä saa ideankin kun kalju pääläki osuu eristämättömään virtajohdon kohtaan.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Heh... heitin ihan muuten vain tuplaveet tuohon Veljeyden Voimaan, ja nyt se jäikin elämään omaa elämäänsä...:D

---

Joko a) joku S.V.E.R.-klaanin upseeristatuksellinen toimii koordinaattorina (vaikka TKu10YES) ja kasaa alleen kaikki taistelijat, tai b) joku lätkäisee minulle upseeristatuksen, jolloin voin toimia itse koordinaattorina 7.10.2010.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Heh... heitin ihan muuten vain tuplaveet tuohon Veljeyden Voimaan, ja nyt se jäikin elämään omaa elämäänsä...:D

---

Joko a) joku S.V.E.R.-klaanin upseeristatuksellinen toimii koordinaattorina (vaikka TKu10YES) ja kasaa alleen kaikki taistelijat, tai b) joku lätkäisee minulle upseeristatuksen, jolloin voin toimia itse koordinaattorina 7.10.2010.

Mä voin hoitaa tuon ensi torstaille suunnitellun peli-illan. Tarvitsisi vaan Traje löytää jostain lymyämästä, sillä lienee banneri siihen peli-iltaan jo jossain mallissa.

Kokeiltiin tuota klaanisysteemiä pikaisesti. Pelissä mikki toimii hyvin, mutta klaanichatissa ei Pnu kuullut mua ollenkaan. En sitten tiedä että mistä johtuu, olisi vaan ollut ihan kätevää, jos siinä olisi pystynyt jutustelemaan samalla, varmistamaan että porukka suunnilleen valmiina yms. Mikin kuva kyllä vilkkuu, että tarkoitus varmaan olisi pystyä juttelemaan. Ja samassa ryhmässä oltiin.

KFS-chattia tarvitaan varmasti jatkossakin, peli-illoissa kun täytyy nyt sitten koota KFS-porukka klaanina ja lähettää sitä kautta ja yhteislähtö ottaa sitten klaanin ulkopuolisten kanssa, KFP&FIN sekä mahdolliset tulevat ulkopuoliset vahvistukset.

Eipä tuossa muuta virkaa ole upseerilla, kuin avata tuo klaanitaistelu, johon sitten omat klaanilaiset itse tulevat ja valitsevat itse ryhmänsä mihin menee. Kenties PE illalla päästään tuota harjoittelemaan, mikäli KFS-porukkaa eksyy linjoille, itse eksyn ainakin.

Edit. Lisäilen Trajelta saamani banneriluonnoksen ainakin tänne ja FIN-klaanin foorumille sunnuntaina, jollei Traje jostain putkahda ennen sitä. En viitti vielä laittaa, jos Traje on nähny vaivaa sitä vielä muokatakseen. Mutta sunnuntaina viimeistään on jokin banneri jaossa.
Ja kun olen sen tähän lisäillyt, arvostaisin kovin jos joku KFP:stä lisäilisi tapahtumasta tietoa ja bannerin myös KFP:n foorumille? --> Ramtoi?
Lisäksi joku esikuntaan kuuluva voisi jo ruveta hahmottamaan sitä seuraavaa peli-iltaa? 10pv varoitusajalla pitää ilmoittaa, joten voisi kohta sitten olla aika siihenkin jo panostella. Vähennetään hieman Trajen taakkaa, joka kuitenkin nähnyt pirusti vaivaa tämän kaiken eteen. (nettisivut, sähköpostit, bannerit, aikaisemmissa tapahtumissa palkitsemiset ymsymsyms..)
Torstaiseen peli-iltaan myös tarvitaan kirjuri, joka kirjaa ylös pelitapahtumia ja täyttäisi raporttilomakkeet. Löytyisiköhän tähän hommaan vapaaehtoista? Kättä pystyyn, tiedän että KFS porukasta löytyy tarpeeksi taidokkaita täyttämään nuo yksinkertaiset lomakkeet. Itse hoitaisin, mutta koordinoin tapahtumaa ja tunnetusti siinä on muutakin sekoilua pelejen välillä, niin ei kauheasti ehdi siinä välissä asioita ylös näpyttelemään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

KFS-chattia tarvitaan varmasti jatkossakin, peli-illoissa kun täytyy nyt sitten koota KFS-porukka klaanina ja lähettää sitä kautta ja yhteislähtö ottaa sitten klaanin ulkopuolisten kanssa, KFP&FIN sekä mahdolliset tulevat ulkopuoliset vahvistukset.

Ehdotan FINin ja KFPn sulauttamista KFS-porukkaan MAGissa: on se sitten hienoa laittaa Clan Deploy 20:lle KFS-hemmolle ja sitten säätää yhteislähtöä kolmen FINiläisen ja kahden KFPn kanssa? Kyseiset klaanit saavat toki pitää oman jengi-identiteettinsä, mutta MAGissa sulauttaminen poistaisi kokonaan yhteislähtösäätämisen.

Ihan ongelmitta tuo Klaanitaistelu-optio ei toimi, mutta on se silti merkittävästi parempi vanhaan pelleilyyn verrattuna. Jos nyt vaikka matsit rullaisivat 5 min. odottelulla lobbyssa entisen 20 minuutin säädön sijaan?
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ehdotan FINin ja KFPn sulauttamista KFS-porukkaan MAGissa
Mulle toi ei istu. Vaikka KFP alkaa olla hiljalleen kadonnutta kansanperinnetta (yhteisössä otetaan selkeää pesäeroa KonsoliFINiin, uutta nimeä kehitelty jne.) Olen kuitenkin ollut KFP:ssä mukana alusta asti eli jo silloin, kun se perustettiin COD4:n yli kolmikymppisten osastoksi. Jotenkin on vain semmoinen olo, että KFS-tägi (kuin ei myöskään mikään muu, esim. FIN) ei istu nyt eikä tulevaisuudessa itselle. Suoraan jos sanon, niin olen vaikka yksin KFP:ssä, kuin menen mihinkään muualle.

Niin, ja olen selkä. Kuukauden tauko teki terää. MAG2.0 vaikuttaa hyvältä. Ammuskelu maistuu taas ainakin hetken.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Suoraan jos sanon, niin olen vaikka yksin KFP:ssä, kuin menen mihinkään muualle.

Ei kukaan ole lähdössä omasta porukastaan mihinkään. MAGia (ja vain MAGia) pelatessa asiat helpottuvat merkittävästi, jos kaikki ovat saman tägin alla. Muutos siis koskee yhden pelin (eli MAGin) kolmikirjaimisen tägin yhtä kirjainta: P => S

En haluaisi säätää enää chätissä yhteislähtöjä, koska sellaiseen ei ole tarvetta. Toki jos haluatte välttämättä hieroa ja vääntää asiat vaikeamman kautta niin anti mennä vain. Meillä vain on nyt käytössä satelliittipuhelin ja GPS, jolloin savumerkeissä ja viidakkorummuissa pysytteleminen tuntuu hieman kummalliselta.

EDIT: Clan Deployn ansiosta emme enää tarvitse koordinaattoria ollenkaan ja chättiä käytetään vain invien huhuiluun. Pitää vielä kokeilla nuo klaanilobbyssa puhumiset: voiko puhua koko porukan kesken, ainoastaan ryhmän kesken vai ei ollenkaan?
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

EDIT: Clan Deployn ansiosta emme enää tarvitse koordinaattoria ollenkaan ja chättiä käytetään vain invien huhuiluun. Pitää vielä kokeilla nuo klaanilobbyssa puhumiset: voiko puhua koko porukan kesken, ainoastaan ryhmän kesken vai ei ollenkaan?

Mä en ensinnäkään ota kantaa tohon KFS-KFP-FIN -yhdistämiseen. Jokaisen oma asia, miten tahtoo tuon hoitaa. Jos tahtoo vaihtaa MAGissa KFS:ään, missä enemmän pelaajia, niin mielestäni ihan hyvä idea ja helpottaa pelailua.
Jos taas ei tahdo siirtyä KFS:n alaiseksi MAGissa, niin en mä siitä ketään ala syyttelemään. Ymmärrän kyllä hyvin jos KFP:n porukka tahtoo pitää KFP:n elossa myös MAGissa.
Ja tiedän myös sen, ettei niitä kiinnosta mun tai muiden KFP:n ulkopuolisten mielipiteet pätkääkään :D

Toisaalta, on myös useita KFP:n pelaajia yleensä linjoilla, silloinhan voi tehdä yhteislähdön chatissa niin, että on KFP:n klaani omanaan ja KFS:n omanaan. Ei siitä sen enempää.

Veljeyden Voimasta jos sen verran toteaisin, että siihen on nyt sitten viisi yötä jäljellä. Mikäli touhu jatkuu samanlaisena kuin tänään, niin peli-iltaa on ihan turha lähteä toteuttamaan. Illan kolmesta viimeisestä pelistä kaikki kolme jäätyi. Sit täytyy pleikka käynnistellä uudestaan, mennä MAGiin yms. Ei tule peleistä mitään. Aluksi päivityksen jälkeen se oli Domi mikä ei toiminut, tänään teki sitä lähes jatkuvasti myös Sabossa ja Acquissa.
En ainakaan muista, että illan aikana (19-00.00) olisi päässyt kolmea peräkkäistä peliä pelaamaan ilman ongelmia?
 
Ylös Bottom