Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Voisin laittaa filmin pyörimään jos vaan tietäisin miten moinen onnistuu? Onko olemassa joku laitos jolla saan kaapattua kuvasignaalin ps3:sta ja tallennettua sen?

Signaalin salaukset huomioon ottaen, järkevin tapa lienee videokamera.

Vulgar91
Lol, tossa kun sanoin kesken matsin että meen hakeen safkaa... Katoin BB'tä
Ja Vulgar on jatkossa erikoista tarkkailussa. Perkele sentään!
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Voisin laittaa filmin pyörimään jos vaan tietäisin miten moinen onnistuu? Onko olemassa joku laitos jolla saan kaapattua kuvasignaalin ps3:sta ja tallennettua sen?
Täällä on oma ketjunsa jossa kerrotaan pelien tallentamisesta ja jossa voi neuvoja kysellä;
http://www.konsolifin.net/bbs/peliaiheiset-videot/51139-pelivideon-teko.html
Ja jos tuolla ei kehtaa, niin voi minulle privalla kysyä. En mikään guru ole, mutta jotain oppia on viisaammilta tarttunut.

Ja Vulgar! BB:tä! Drop and give me twenty. Saa suorittaa.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Muissa klaaneissa jäsenenä olevat muistakaa, että nyt suunniteltuun clan-deployment lobbyyn ei pääse kuin KFS-jäsenkirjalla teknisistä rajoitteista johtuen, joten mukaan haluavien pitää liittyä KFS:n riveihin tuoksi ajaksi.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Muissa klaaneissa jäsenenä olevat muistakaa, että nyt suunniteltuun clan-deployment lobbyyn ei pääse kuin KFS-jäsenkirjalla teknisistä rajoitteista johtuen, joten mukaan haluavien pitää liittyä KFS:n riveihin tuoksi ajaksi.

Kiitos tiedosta, tämä oikeastaan helpotti tekemään siirron, jota olin suunnitellut jo pidempään. Jätin oman klaanini, ja samalla pudotin KFS jäsenhakemuksen KFS värväysthreadiin. Toivottavasti nyt löytyy hieman enemmän aktiivipelaajia kuin omassa porukassa oli :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Koitan ja vääntäydyn paikalle itsekin viimeistään yhdeksän maissa. Aprikoin vielä, otanko Moven uudelleen käyttöön vai en. Tosin eipä se taso päätä huimaa dualshockillakaan :).
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Koitan ja vääntäydyn paikalle itsekin viimeistään yhdeksän maissa. Aprikoin vielä, otanko Moven uudelleen käyttöön vai en. Tosin eipä se taso päätä huimaa dualshockillakaan :).

Ihan samat ajat, pohdinnat ja johtopäätökset täältäkin päin :D
Taidan kuitenki DS:llä pelailla, että olen edes jotenkin hyödyksi.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Hyvät fiilikset illan tulevista peleistä. Uskon että tehdään peli-iltojen uus ennätys tossa osallistujamäärässä. Toivon ainakin näin ja ainakin aktiivisemmin porukka huomioinut tän viestiketjun ja foorumikin saanut eloa päivityksen jälkeen, hienoa!

Hyvä uutinen on myös se, että mikki toimii (tai pitäisi toimia) klaaniaulassa. Erittäin hienoa! Ei muuta kuin kolmekymmentä äijää rupattelemaan päällekäin. :D

Ainut mikä illassa hieman huolestuttaa on nuo kaatumiset. Saa nähdä meneekö ilta tyylillä 20 pelattua saboa ja 2 kaatunutta domia.

Ja edelleenkin, muutkin kuin KFS:n porukka otetaan mukaan. Sehän näissä uusissa peli-illoissa oli tarkoituksena, koota kaikki mahdolliset suomalaiset SVER-taistelijat samaan aikaan kentälle, ei vain KFS porukka. Näin ainakin itse asian olen ymmärtänyt ja luulen että tällä linjalla muutkin ovat, ketkä ovat tähän edes minuutin panostaneet? Vai olenko mä ainut joka on ihan väärillä raiteilla?

Muut klaanit kerää omat porukkansa joko klaaniaulan kautta ja jokainen klaani lähettää oman porukkansa KFS-chatin yhteislähdöllä tai sitten jos on monesta eri klaanista vähän porukkaa ja yhdistelevät normaalin ryhmän ja tulevat näin yhteislähdöllä. Tällä kertaa ei tosin oteta sitten uusintalähtöjä jos yksi ulkopuolisista ryhmistä jää rannalle, muuten voi mennä taas pitkäksi peliin pääseminen.

-TKu10YES
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ja edelleenkin, muutkin kuin KFS:n porukka otetaan mukaan. Sehän näissä uusissa peli-illoissa oli tarkoituksena, koota kaikki mahdolliset suomalaiset SVER-taistelijat samaan aikaan kentälle, ei vain KFS porukka. Näin ainakin itse asian olen ymmärtänyt ja luulen että tällä linjalla muutkin ovat, ketkä ovat tähän edes minuutin panostaneet? Vai olenko mä ainut joka on ihan väärillä raiteilla?

No olen ainakin samoilla raiteilla, mihin sit päädytäänkään.
Jos yhteislähdöt ei klaanien kesken onnistu ni katotaan sitä sitten.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Mahtaisikohan tuohon päästä vielä mukaan, PS id: Taikamakkara, Olen joskus MAGin julkaisun aikaan ollut konsolifinin joukoissa, mutta sitten muut pelit veivät mennessään ja nyt olen ikäänkuin paluumuuttaja
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ja edelleenkin, muutkin kuin KFS:n porukka otetaan mukaan. Sehän näissä uusissa peli-illoissa oli tarkoituksena, koota kaikki mahdolliset suomalaiset SVER-taistelijat samaan aikaan kentälle, ei vain KFS porukka.

Kaikki on luonnoliisesti tervetulleita mukaan, mutta tuon klaaniaulan kautta ei pääse kuin saman klaanin jäsenet, joten muiden osalta pitää toivoa että n-y-t yhteislähtö toimii chatin avustuksella.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Ainut mikä illassa hieman huolestuttaa on nuo kaatumiset. Saa nähdä meneekö ilta tyylillä 20 pelattua saboa ja 2 kaatunutta domia.

Itselläni ei peli ole kaatunut vielä kertaakaan päivityksen jälkeen. Mutta itselläkin on illan peleistä odotukset korkealla, vaikken hirveän kauaa pysty mukana olemaan. Hyvä että tuossa klaani aulassa toimii tuo mikki, niin tulee kunnon keskustelut pystyyn. :D Toivottavasti myös osallistuja määrä näkee uuden ennätyksensä, ja saadaan kunnolla porukkaa peliin mukaan.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Klaaniaula avattu, mikit testattu. Joinia aulaan saa kun haluaa. Otetaan hieman alkulämpöä ennen kello seitsemää ja testaillaan toimivuutta.
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Wieläkö mahtuu? :eek:

Aina mahtuu. Sieltä mist valitset sabo/acq/domi/... niin siellä on klaanitaistelu tai klaaniaula, sitä kautta KFS-klaaniaulaan niin pääset peleihin. Toivottavasti näet tämän, en jaksaisi kirjoittaa tätä pleikalla yksityisviestinä :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Kiitos en tiennykkään tuosta :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Kiitos en tiennykkään tuosta :)

Eipä mitään. Sen takia tässä klaanissa ollaan, että yhteistyötä tehdään.
Pyrkimyksenä kuitenkin kaikki KFS:t saada kentälle, ketkä pelaamassa on. Hyvä että liityit porukkaan, jokainen äijä on tarpeen, kuten tänäänkin on huomattu :)
 
Vastaus: SVER peli-ilta 7.10. klo 19.00 (Weljeyden Woima)

Mukaan tulijoille tiedoksi että klaaniaulaan pääsee Deployment/Kentälle valikon kautta ja sieltä klaani-deployment. Groupeja ei tarvitse muodostaa erikseen.
 
Ylös Bottom